Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości W 2012 roku rynek reklamy mobilnej warty 2,18 mld euro

W 2012 roku rynek reklamy mobilnej warty 2,18 mld euro

Q! 26 Listopada 2008 11:55

0 0

Jak wynika z analiz firmy Frost & Sullivan, w 2012 roku rynek mobilnej reklamy w Europie będzie warty około 2,18 mld euro. Jednak aby to osiągnąć, potrzebna jest ścisła współpraca pomiędzy operatorami.

Dzięki temu operatorzy będą mogli zwiększyć swoje dochody, co nie pozostaje bez znaczenia biorąc pod uwagę fakt, że z każdym rokiem przychód z abonenta systematycznie maleje.

Operatorzy będą mieli do pokonania trzy główne przeszkody: po pierwsze będą musieli zapewnić użytkownikom jeszcze szybszą oraz jeszcze bardziej niezawodną transmisję danych. Do tego nowe telefony będą musiały posiadać jeszcze lepsze interfejsy graficzne. Drugą kwestią będzie typ reklam - będą one musiały być transparentne i nieinwazyjne po to, aby nie irytować użytkowników tak jak ma to miejsce w przypadku wielu reklam internetowych. I w końcu ostatnia kwestia, czyli nauczenie przemysłu reklamowego w jaki sposób czerpać korzyści z reklamy mobilnej.




Jednak nie będzie to takie proste. Rok temu firma Forrester Research przeprowadziła badania na temat reklamy mobilnej. Wynika z nich, że 79% użytkowników reklama mobilna irytuje, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Czy reklama mobilna na dobre zadomowi się na naszych telefonach? Trudno powiedzieć. Zwłaszcza w świetle informacji, którą podaliśmy rok wcześniej, a która, na szczęście, się nie sprawdziła.

W chwili obecnej jedynym pocieszeniem może być fakt, że wciąż agencje reklamowe nie biorą pod uwagę możliwości, jakie może im dać reklama mobilna.

Źródło tekstu: Frost & Sullivan, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1.  2008-11-26 12:06:26

    Pozdrawiam redaktora Q , znanego mi zagorzalego zwolennika wszelkiego rodzaju reklamowych smsow przychodzacych na telefon;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-217-24.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.