Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Vodafone zmienia strategię marketingową

Vodafone zmienia strategię marketingową

Q! 22 Września 2009 08:45

0 0

Sieć Vodafone dokona rewizji swojej polityki marketingowej. Zmianie ulegnie m.in. hasło przewodnie kampanii oraz jej myśl przewodnia. Ma to zapewnić operatorowi dominującą pozycję na coraz bardziej zatłoczonym rynku smartfonów.

Najważniejszą zmianą będzie to w podejściu do klientów i dotyczyć będzie wdrożenia nowej filozofii marketingowej. Jak mówi dyrektor Vodafone, Vittorio Colao, od teraz to nie reklamy mają mówić klientowi jaki telefon ma kupić. Teraz to on sam będzie decydować która słuchawka jest dla niego najbardziej odpowiednia.

Odświeżeniu ulegnie również hasło przewodnie kampanii, które z Make the most of now zmieni się na Power to you. Podobnie stanie się z usługą internetową Vodafone Live, która zostanie zastąpiona przez sklep z aplikacjami mobilnymi o nazwie Vodafone 360.




Także dział marketingu doczeka się poważnych zmian. Na jego czele stanie nowa osoba, a całe ramię firmy przeniesione zostanie w październiku z Newbury w hrabstwie Berkshire do kwatery głównej w Paddington, w Zachodnim Londynie.

Zmiany nie ominą również sponsoringu sportu (głównie Formuły 1 oraz narodowej drużyny krykieta) - zaangażowanie to ma zostać dokładnie przeanalizowane, a weentualne w nim zmiany zostaną podjęte w 2010 roku.

Rozpoczęta już akcja zmiany polityki marketingowej i wizerunku sieci będzie największą akcją tego typu przeprowadzoną w firmie od 5 lat.

Źródło tekstu: mobilebusinessbriefing, wł     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~Szymon  2009-09-22 08:54:07  host: 79-76-159-44.dynamic.dsl.as9105.com

    "zaangażowanie to ma zostać dokładnie przeanalizowane, a weentualne " maly blad

  • 0

    2. ~mirekb  2009-09-22 10:08:30  host: hii126.internetdsl.tpnet.pl

    power to you..niezłe.oszczednosci beda duże sądząc po deklaracjach.w tym roku nie uda sie zrobic brandu plusa na vodafone,poczekają

  • 0

    3. ~  2009-09-22 11:00:51  host: v03-08.opera-mini.net

    Wyczuwam ze chyba nie bedzie taniej :-) Wycisnij jak najwiecej kojarzy mi sie z optymalizacja kosztow przez usera a power to you z wiecej za wiecej np ryczalt na cos czego i tak nie wykorzysta.

  • 0

    4. ~TETETKA  2009-09-22 23:25:36  host: dro52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No więc kiedy będzie w Polsce takie nazewnictwo operatorów- ORANGE już jest, VODAFONE, ONE i O2 ?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-220-219.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.