Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Vodafone przedłużył kontrakt z Beckhamem

Vodafone przedłużył kontrakt z Beckhamem

WitekT 17 Sierpnia 2004 13:51

0 0

Vodafone poinformowało dziś o nowym, rocznym kontrakcie z Davidem Beckhamem, który kontynuować będzie dotychczasową udaną współpracę. Nowa umowa składa się z 2 elementów:
wizerunkowej - Vodafone uzyskał prawo do używania wizerunku piłkarza w nadchodzących kampaniach reklamowych, w której Beckham będzie pełnił znaczącą rolę,
związanej z treściami - Vodafone nabyło prawa do wykorzystania treści związanych z piłkarzem do stworzenia strony w Vodafone live!, włączając w to gry i wygaszacze ekranu.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z powodu podpisania tej nowej umowy z Davidem, która powstała na solidnych fundamentach dotychczasowej dwuletniej współpracy. Kampania reklamowa Vodafone live! z Davidem była integralną częścią naszej planu marketingowego w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Japonii w latach 2002-2004. Mamy nadzieję na kontynuację tej udanej współpracy. - powiedział David Wheldon, głowny dyrektor marketingu Vodafone.




David Beckham dodał: Jestem zaszczycony mogąc kontynuować moją współpracę z Vodafone. Mam nadzieję na uczestniczenie w ciekawych projektach w 2005 roku.

Źródło tekstu: Vodafone     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-135-173.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.