Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Vodafone po finansowym 1H2005

Vodafone po finansowym 1H2005

WitekT 15 Listopada 2005 10:56

0 0

Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu, Vodafone I półroczu finansowym (do 30. września) zanotował przychody na poziomie 18,3 mld funtów, a zysk netto wyniósł 4,1 mld funtów.

Największy wzrost przychodów zanotowano w Hiszpanii (26%), tam zanotowano też największy przyrost marży EBIDTA (27,4%). W Japonii, mimo wzrostu przychodów o 15,7%, marża spadła o 8,9%. Związane jest to z problemami, jakie Vodafone przeżywa na tamtejszym rynku - duża konkurencja i trudności w pozyskaniu klientów.




Vodafone 30. września miał 171 mln abonentów, a w ciągu raportowanego okresu zdobył 10 mln nowych. 4,5 mln klientów z całej bazy abonenckiej to użytkownicy sieci 3G. To wzrost aż o 4,4 mln w porównaniu ze stanem na 30. marca.

Klienci Vodafone na całym świecie rozmawiali ogółem przez 96,5 mld minut, co stanowi wzrost o 17% w porównaniu do stanu sprzed roku. Z 11 do 35 mln wzrosła liczba korzystających z portalu Vodafone Live!.

Źródło tekstu: Vodafone, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~pedros77  2005-11-15 13:05:44  host: aqa154.internetdsl.tpnet.pl

    Pierwsze półrocze czy trzy pierwsze kwartały? Pólrocze - do 30.VI, do 30.IX - półrocze + 3 miesiące. A może ja czegoś nie rozumiem?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-212-93.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.