Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Vivendi chce kupić PTC od DT

Vivendi chce kupić PTC od DT

WitekT 26 Września 2006 10:19

0 0
Vivendi złożyło Deutsche Telekom ofertę zakupu 49% akcji PTC za 2,5 miliarda euro, co oficjalnie potwierdza ten pierwszy.

Wbrew realizowanej opcji kupna i wyrokowi sądu, Vivendi wciąż uważa, że jest właścicielem 51% akcji PTC, w tym 48% należących do Elektrimu Telekomunikacja.


Źródło tekstu: Reuters, wł     

Dodaj do:
w sumie: 11
  • 0

    1. ~  2006-09-26 10:35:31  host: ip-213-17-161-195.netia.com.pl

    po cholerę im ta Era? Przecież to nie jest ich core activity ...

  • 0

    2. ~zicc  2006-09-26 13:22:21  host: 76-36.idc.net.pl

    DT na pewno nie sprzeda kury która po rebrandingu zacznie znosić złote jajka, ja jako abonent ery mam już dośc tych kłótni kogo kto i czym. Niech DT zrobi szybko rebranding i bedzie spokój. Zamiast dbać o rozbudowę zasięgu i dobre oferty to kłócą się jak dzieci. Wiem że chodzi o grubą kasę, ale czy jakiś niezależny sąd nie może wydać ostatecznego werdyktu? Tak to ta przepychanka będzie trwać jeszcze z 5 lat albo i dłużej...

  • 0

    3.  2006-09-26 13:34:55

    Czyli uważają, że akcje są ich ale i tak chcą za nie zapłacić? Toż to lepsze niż z Orange, gdzie sprzedano ją w ramach grupy TP.

  • 0

    4. ~Aster  2006-09-26 13:39:05  host: pxgot2.srv.volvo.com

    Vivendi walczy! I dobrze, bo tylko Era może ich uratować. Sio DT!

  • 0

    5.  2006-09-26 14:10:20

    Th0mas: uważają, że 48% akcji jest ich, a chcą odkupić 49%.

  • 0

    6. ~luk  2006-09-26 14:31:55  host: nat-tar.aster.pl

    poprawka , vivendi uważa że ma 51% akcji (w tym 49% w eletrim telekomunikacja) i jak kupią 49% od Deutsche Telekom, to będą mieli 100% akcji Ery.I mogą zrobić rebranding na de la makaroni.

  • 0

    7. ~luk  2006-09-26 14:39:50  host: nat-tar.aster.pl

    I jeszcze jedno , nie było by wogóle tej sprawy gdyby nie zamieszał sam elektrim , który chciał akcjami ery spłacic zadłużenie, "zapomniał" tylko, że wcześniej stworzył spółkę z włochami (elektrim telekomunikacja)i ustanowił ją właścicielem pakietu kontrolnego ery. . Włośi wydali kupę pieniedzy i uratowali elektrim przed bankructwem.Moim zdaniem jakiś sąd powinien w końcu pogrzebać tę złodziejską spółkę.

  • 0

    8. ~  2006-09-26 15:39:31  host: dvh149.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po co komu sądy, jeżeli pomioty i tak nie dostosowują się do wyroków?

  • 0

    9.  2006-09-26 17:15:38

    Vivendi to koncern francuski, a nie włoski - więc na "makaroni" nie ma tu co liczyć :) Dla niezorientowanych: Vivendi jest medialnym gigantem, zaangażowanym głównie w wydawnictwa muzyczne (Vivendi Universal) tudzież telewizję (w Polsce Cyfra+ i Canal+).

    Zupełnie nie rozumiem, po co im operator telekomunikacyjny - poza jedną siecią komórkową w Maroku, Vivendi nie ma na tym polu żadnych doświadczeń.

    Dlatego ja "kibicuję" Niemcom z Deutsche Telekom: niech jak najprędzej "wywalą" Francuzów z Ery i wezmą się za rebranding na T-Mobile!

  • 0

    10. ~  2006-09-26 22:30:38  host: cot90.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a na OOP urzęduje już "stary" zarząd (ten od vivendi), wiem to na 100%, macie jakieś oficjalne informacje na ten temat?

  • 0

    11. ~noname  2006-09-26 22:46:09  host: egh218.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja też wolę niemieckiego właściciela i zarząd w PTC, francuski już znamy a polskie to pożal się boże... vide elektrim itp.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-110-114.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.