Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Virgin Mobile przeprasza za wydłużony czas oczekiwania na przeniesienie numeru

Virgin Mobile przeprasza za wydłużony czas oczekiwania na przeniesienie numeru

LuiN 27 Lipca 2016 20:43

2 1

Virgin Mobile Polska poinformował na swoim profilu na Facebooku, że z powodu wprowadzenia nowej ustawy antyterrorystycznej proces przenoszenia numerów do sieci wydłużył się.



Przykro nam z powodu wydłużonego czasu oczekiwania na przeniesienie numeru. Jak zapewne wiecie, w myśl nowej ustawy antyterrorystycznej, od 25 lipca przeniesienie numeru jest równoznaczne z jego rejestracją. A to niestety wydłuża i komplikuje cały proces - czytamy w komunikacie sieci.




Virgin Mobile Polska przeprasza klientów za niedogodności i liczy na zrozumienie. Osoby, które mają problem z przeniesieniem numeru mogą kontaktować się z obsługą klienta wysyłając prywatne wiadomości na Facebooku. Po podaniu przenoszonego numeru oraz imienia i nazwiska, dane zostaną przekazane do działu, który "zajmie się Waszymi sprawami priorytetowo".

Zobacz: Virgin Mobile: rejestracja kart bez wychodzenia z domu

Źródło tekstu: Virgin Mobile     

Dodaj do:

Tagi: virgin mobile | mnp

w sumie: 38
  • -1

    19. ~ola  2016-07-27 22:24:02  host: ip-5-172-239-162.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    ogólnie DNO, NIE MOŻNA przenieść OD nich numeru.. bujaj się z kurierem - który nie wiadomo kiedy i czy przyjedzie.. LIPA JAKICH MAŁO, na CMOK to CMOK w D*** jakaś małolata co wszystko ma gdzieś sobie pani czekaj... mam kilka numerów w KV i dla wszystkich przyszły SMS kody, i wniosek poszedł...kolejnego nie złoże - bo info że 1 nie skończony... oni 3 dni kuriera nie umieją nadać, jak kilka mc wiedzieli że będzie taka akcja... dno...

  • -1

    20. ~Hotelarz  2016-07-27 22:38:42  host: user-46-113-186-245.play-internet.pl

    Macie ku*wa problemy z tymi Virgin Mobile używajcie normalnych sieci jak Play a nie MVNO doczepianych bez jakości usług.

  • 0

    21.  2016-07-27 22:49:20

    @Hotelarz, a co ma do tego Virgin? To wina ustawy wprowadzonej przez nieodpowiedzialnych ludzi w debi.lnej postaci!
    Gdybym teraz chciał załóżmy przenieść numer do jak to określiłeś "normalnego" Orange, to miałbym podobne problemy, bo w tym celu musiałbym jechać kilkanaście kilometrów do sąsiedniego miasteczka, gdzie jest ich punkt sprzedaży. A gdybym już miał u nich numer i chciał go tylko zarejestrować, to ta sama śpiewka, albo zabawa w rejestrację w Ruchu.

  • 0

    22. ~mirekb  2016-07-27 22:56:30  host: apn-31-0-67-52.dynamic.gprs.plus.pl

    szkoda..prawdziwy mlyn bedzie w grudniu i styczniu

  • 0

    23.  2016-07-27 22:56:32

    A już najbardziej rozśmieszyła mnie wczorajsza wypowiedź Błaszczaka dla Programu 1 PR.
    Na pytanie co z tzw. "słupami", sprawiając wrażenie zaskoczonego pytaniem stwierdził, że owszem to jest przestępstwo, ale służby specjalne będą wszystko sprawdzać i na pewno będą miały całą sytuację pod kontrolą. XD

  • 0

    24. ~Hotelarz  2016-07-27 23:04:54  host: user-46-113-186-245.play-internet.pl

    DanielR - Rozumiem ci doskonale, sam muszę gnać 15km do najbliższych salonów, miałem o połowę bliżej ale uciekli Plus i Play.

  • 0

    25.  2016-07-27 23:09:24

    Nie chcę tu w żadnym wypadku usprawiedliwiać Dziewicy, bo widzę, że u nich też niezły roz.... Ale nie było by tych wszytkach problemów, gdyby nie ta cała porąbana ustawa. Podejrzewam, że w Virgin nie byli na to przygotowani i teraz dopiero na bieżąco ustalają, co robić. :-]

  • 0

    26. ~pabloki  2016-07-27 23:32:04  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    stara rejestracja virgin umożliwia przeniesienie? to dajcie sobie spokój z tym virginem . już dawno nic ciekwego nie ma do zaoferowania. fakt dał 19 no limit kom i stacjo tak jak virgin , w play macie taniej i chyba wiecej niż w virgin w pakiecie za 25 zł. a dziewica chce abonamenty wprowadzać. i co tam da ? to samo 10 zł drożej.

  • 0

    27.  2016-07-27 23:47:01

    @pabloki (26), widzisz moja mama siedzi wciąż na starej taryfie Bez Kompromisów z 2012, gdzie za każde doładowanie dostaje 50% jego wartości. Bez żadnego kombinowania z wykupywaniem pakietów, czy kontrolą stanu różnych kont. Dla niej to bardzo istotne i zrazem wygodne.
    Mało rozmawia, wiec te efektywne nieprzepadające 13 gr do każdej sieci i o każdej porze jest stawką atrakcyjną. Gdyby nie to pewnie przeniósłbym ją do Fakt Mobile.

  • 0

    28. ~M  2016-07-27 23:50:58  host: host-31-6-130-119.dynamic.mm.pl

    Yorgso, dzięki za informacje :)
    To faktycznie działa i oba numery mam już zarejestrowane.
    Jeden - przenoszony do VM zarejestrowałam dziś podczas rozmowy z CMOK, potwierdzając dane osobowe i numer telefonu i przed chwilą drugi [starter kupiony w VM kilka miesięcy temu] za pomocą kodu sms.

  • 0

    29. ~pabloki  2016-07-28 00:02:04  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    27 DanielR to przenieś. co Cie powstrzymuje ? w fakt masz pakiety np 100 min.sms, danych za 9 zł. chyba że rozmawia mniej niz 50 kilka minut.

  • 1

    30.  2016-07-28 00:23:44

    @pabloki, zrozum (albo chociaż przyjmij do wiadomości), że moja mama należy do tych niezbyt biegłych jeśli chodzi oferty sieci komórkowych i obsługę telefonu. Dla niej telefon ma po prostu dzwonić i wysyłać SMS-y. Ostatecznie jest go skłonna doładować kuponem raz na jakiś czas. Po za tym nie za bardzo chce, żeby ktoś "grzebał" w jej komórce. A w FM trzeba by jednak wykupować pakiety i to właśnie ja musiałbym to robić, musiałbym też pilnować ich ważności. Inna sprawa, że nie zawsze mam na to czas i chęci, bo mam też własne życie.
    To jest kwestia obecnej rejestracji. Jeśli przez to przebrnę, to dalej już bezie ok. ;-)

  • 0

    31.  2016-07-28 07:16:37

    Wczoraj rejestrowane 3numery za jednym zamachem.
    Na każdy numer przyszedł kod weryfikacyjny.
    Opisałem dane i poszło.
    Nie wiem w czym tu niektórzy widzą problem.

  • 0

    32. ~xxx  2016-07-28 08:23:58  host: public-gprs178441.centertel.pl

    Pierwszy numer zweryfikowany fizycznie w saloniku RUCHu, następne już w domu przez aplikację i SMS.

    Zero problemów, na szczęście.

  • 0

    33. ~  2016-07-28 08:33:50  host: 46.243.143.38

    sprzedawcy dalej sprzedaja startery nawet nie mowia ze nie dziala... masakara jakas! kupilem dwa w spożywczaku i co? nie dzialaja. i ch.uj dymac 45km do miasta by rejstrowac? chyba kogos pogrzalo.

  • 0

    34. ~yolo  2016-07-28 08:36:51  host: static-81-219-25-66.devs.futuro.pl

    @jeżeli kupiłeś starter VM to możesz sobie kuriera zamówić lub robić rejestracje w punkcie RUCH. a jak u innych to musisz dymać do miasta gdzie jest salon operatora.

  • 0

    35. ~jbe  2016-07-28 10:53:31  host: public-gprs376852.centertel.pl

    Koledzy czyli jak mam kilka numerów rejestrowanych w klubie virgin to trzeba przynajmniej jeden zweryfikować poprzez kuriera by pozostałe dołączyły jako zarejestrowane? Zaznaczam że większość numerów które mam w klubie virgin to numery przeniesione z innych sieci które już były już rejestrowane.

  • 0

    37.  2016-07-28 11:48:10

    Przecież, aby być w Virgin trzeba mieć zarejestrowany numer to jak to możliwe, że teraz nie jest zarejestrowany sprzed 25 lipca?

  • 0

    38. ~xxx  2016-07-28 12:44:41  host: public-gprs178441.centertel.pl

    @35

    Najwyraźniej poprzednia rejestracja czy przeniesienie nie mają znaczenia. Wszystkie numery które miałem, niezależnie skąd pochodziły i kiedy zostały aktywowane, w zakładce "Rejestracja" aplikacji od 25 lipca figurowały jako "Niezarejestrowane". Jedyną drogą by to zmienić była rejestracja na nowo według wskazówek VM.

  • 0

    39. ~Draco  2016-07-28 22:59:02  host: host-79.173.60.59.tesatnet.pl

    Informacja ze strony Virgin Mobile:
    W przypadku kilku numerów przypiętych do konta, konieczna będzie weryfikacja każdego z tych numerów (kodem otrzymanym SMS-em lub przez podanie numeru karty SIM i PUK), ale potwierdzenie swoich danych (poprzez kuriera lub w punkcie partnerskim) będziesz musiał wykonać tylko raz.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-149-128.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet