Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Virgin Mobile podsumowuje 2016 rok

Virgin Mobile podsumowuje 2016 rok

WitekT 13 Stycznia 2017 12:21

3 3

Virgin Mobile zakończył miniony rok z ponad 80 mln przychodów. To dwa razy więcej niż rok temu i 10 razy więcej niż 2 lata temu. Baza Virgin wynosiła 412 tys. klientów, a mimo obowiązku rejestracji kart SIM operator utrzymał liczbę klientów z III kwartału praktycznie bez zmian.

Mimo zmian zachodzących na rynku telekomunikacyjnym i wyzwań wynikających z wytycznych ustawodawcy, z sukcesem zrealizowaliśmy ten cel. Przed nami kolejne ambitne plany i cele na drodze do miliona klientów do końca 2018 roku - mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile.

W ubiegłym roku zostało przeniesionych łącznie 1,7 mln numerów. Virgin Mobile z wynikiem netto 52,7 tys. numerów uplasował się na drugiej pozycji wyprzedzając w rankingu Orange, Plusa i T-Mobile oraz pozostałych operatorów wirtualnych.

Zobacz: Statystyki przenośności numerów w 2016 roku.




Wyniki za 2016 rok wyraźnie pokazują, że jako największy operator wirtualny bez własnych punktów sprzedaży jesteśmy ważnym graczem na rynku usług telekomunikacyjnych. Nasza oferta cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, którzy chętnie przenoszą numery do sieci Virgin Mobile. Istotną rolę odgrywa także jakość obsługi, w tym szybkość reakcji na pytania klienta - mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile dodając, ze pracownicy CMOK odebrali w 2016 roku ponad 381 tys. telefonów i odpowiedzieli na ponad 141 tys. maili.

2016 rok Virgin zakończył z wynikiem 65% zarejestrowanej bazy kart SIM. Operator obserwuje dynamikę klientów w procesie rejestracji i estymuje, że 90% bazy dokona rejestracji. Na koniec ubiegłego roku klienci Virgin Mobile, oprócz rejestracji on-line, mogli zarejestrować karty osobiście w punktach partnerskich, takich jak placówki eurobanku, sieci Poczty Polskiej i Ruchu, stacje benzynowe Statoil, punkty Telakces, Teletorium, Inmedio, Inmedio Cafe, Relay, 1 minute, Discover, Hubiz, Hello, Virgin i niezależne punkty GSM. Rejestracja była także możliwa w ramach bankowości internetowej, m.in. dla klientów ING Banku Śląskiego i Banku Millenium. W kolejce czeka następne 10 tysięcy punktów, gdzie będzie możliwa rejestracja.

Obowiązek rejestracji kart wyraźnie wpływa na zachowania klientów dotyczące zakupu nowego numeru. Analizując naszą bazę widzimy, że struktura nabywców znacząco się zmieniła - obecnie mamy większy odsetek klientów lojalnych i dużą mniejszą rotację. Klienci chętnie korzystają z narzędzi, które z myślą o nich wdrożyliśmy. Przykładem jest m.in. aplikacja mobilna Klub Virgin, która w minionym roku została pobrana ponad 27 tys. razy. Z kolei z Virgin Okazje użytkownicy pobrali 15 tysięcy darmowych zniżek - dodaje prezes Virgin Mobile. Najbardziej popularnymi zniżkami były darmowe filmy na portalu VoD.pl., zniżki do TelePizzy i na portal pyszne.pl.

Źródło tekstu: Virgin Mobile     

w sumie: 79
  • -1

    60. ~  2017-01-14 07:49:38  host: 159-205-147-29.adsl.inetia.pl

    "pechowo dla takich jak ty" -> "pechowo dla takich jak Ty"

  • 0

    61. ~  2017-01-14 08:54:08  host: 89-72-158-28.dynamic.chello.pl

    rejestracja numeru w Virgin to kpina - na stronie online podałem dane, poszedłem do współpracującego z nimi serwisu GSM i mam zarejestrowany numer bez okazywania dowodu [który i tak mam nie ważny od tygodnia więc chciałem sprawdzić czy sprawdzą datę, a w razie czego spróbuję zdążyć wyrobić nowy dowód przed 1 lutego]. Ot obsługa kliknęła coś tam w laptopie i już. Więc nawet słupa nie potrzeba, aby zarejestrować numer.

  • 1

    62. ~Japa  2017-01-14 10:11:47  host: n12-07-04.opera-mini.net

    @Marek trzeba zacząc od tego ze spamu wogule niema. Spam jest wtedy jak siec sprzedaje twoje dane osobowe roznym firmom teleaudio, i potem masz telefony od telemartetera z oferta garnkow kredytow..., mmsy od wrozbitow i kogo tam jeszcze, i smsy od roznych naciągaczy, nie związane z siecią. To jest wlasnie spam. Tak mialem w tmobile. A virgin mam rok czasu i spamu niema.

  • 0

    63.  2017-01-14 10:16:28

    @62- u mnie też tylko powiadomienia- nic innego nie było a już 2 razy przedłużałem FREE... więc pewnie prawie od początku jestem.

  • 0

    64. ~atrdbu  2017-01-14 13:11:03  host: gw.artcom.pl

    @61 a co ty byś jeszcze chciał? wypełniłeś wniosek i potwierdziłeś nr telefonu. Kogo interesuje że ty masz nieważny dowód? Liczy się PESEL, o on się nie zmienia z nowym dowodem.

  • 0

    65. ~Vinito  2017-01-14 13:33:03  host: apn-46-215-162-76.dynamic.gprs.plus.pl

    Próbowałem się dzisiaj dodzwonić do CMOK, z zewnętrznego numeru - ponad 21 minut - bez rezultatu;
    z numeru Virgin - pod *222 - ponad 14 minut - bez rezultatu. No chyba że w sobotę CMOK nie pracuje.

  • 0

    66. ~  2017-01-14 13:35:33  host: apn-77-114-99-126.dynamic.gprs.plus.pl

    @62: Chyba "nie ma".
    "niema" = niemowa. Sprawdź w słowniku.

  • 0

    67. ~Japa  2017-01-14 14:04:54  host: n28-03-05.opera-mini.net

    @66. "nie ma" ok. teraz bede wiedział :)

  • 0

    68. ~  2017-01-15 07:41:39  host: 093105232155.slupsk.vectranet.pl

    a2 czy lajt mobile? po włączeniu na2 na telefonie wyswietla sięę roaming krakowy

  • 0

    69. ~  2017-01-15 07:42:18  host: 093105232155.slupsk.vectranet.pl

    krajowy a w lajt mobile nie

  • 0

    70. ~  2017-01-16 08:29:57  host: 212.160.172.71

    64: ciekawe ile masz w takim razie zarejestrowanych na siebie numerów, bo wystarczy podać PESEL ;-P

  • 0

    71. ~artdbu  2017-01-16 09:31:08  host: 249.156.246.94.ip4.artcom.pl

    No mam trochę tych numerów zarejestrowanych. Chcesz, zarejestruje tobie na siebie? ;-)

  • 0

    72. ~Marcin.503  2017-01-16 17:03:13  host: 77-255-68-118.adsl.inetia.pl

    @71. Poważnie, ile masz kart zarejestrowanych? bo ja zastanawiam się który sobie zarejestrować? żeby nie przesadzić...
    pomysły rejestracji karty na kogoś moim zdaniem jest chory!

  • 0

    73. ~  2017-01-16 17:51:23  host: user-94-254-145-71.play-internet.pl

    72; Dlaczego chory? Ja mam telefon na teścia.

  • 0

    74. ~artdbu  2017-01-16 20:18:32  host: 249.156.246.94.ip4.artcom.pl

    @72 Nie no, serio to mam 3 karty zarejestrowane na siebie ;-) I nikomu nie polecam rejestrować, na kogoś obcego. Przecież ta osoba, staje się wtedy posiadaczem Twojego numeru. W najlepszym wypadku przejmie twój numer ze środkami na koncie. Dlatego dziwi mnie, że ktoś kupuje numer już zarejestrowany... Niezły biznes dla sprzedawcy. Po 1 lutego wyłączy wszystkie karty, a ludzie będą zdziwieni...

  • 0

    75. ~Marcin.503  2017-01-16 20:38:17  host: 87-205-132-206.adsl.inetia.pl

    @74. Spoko, mi też starczyłby 3 karty, mam abonament z którego najwięcej korzystam, ale podczas podróży przydaję się mieć sim innych operatorów, bo w jednym miejscu lepiej działają usługi operatora X, w drugim Y. Mnie też bardzo dziwią te wpisy o rej na słupa itp... o których czytam na telepolis, przecież w przypadku kontaktu z BOK pytają na kogo usługa jest zarejestrowana.

  • 0

    76. ~Arek  2017-01-17 19:32:51  host: ip-5-172-255-100.free.aero2.net.pl

    A ja przenoszę numer z Virgin Mobile do nju z rachunkiem za 29zł + 9zł drugi numer żony. Nigdy więcej Virgin banda krętaczy i oszustów.

  • 0

    77. ~do @76  2017-01-17 19:58:29  host: public-gprs381015.centertel.pl

    Dlaczego tak uważasz?

  • 0

    78. ~Jola  2017-01-20 00:01:11  host: 178235043227.dynamic-ww-08.vectranet.pl

    Sądzę, że jeśli każdy operator dawałby Witkowi kasę na sponsoring sekcji na serwisie (tylko uczciwie opisanej, że sponsorowana), to Telepolis mogłoby wiązac koniec z końcem, a nie żebrać o oglądanie reklam. I nie zmierzaliby w odmęty niepewności finansowej. Ale żaden operator nie chce wspierać rzetelnego dziennikarstwa, tylko hejt w komentarze wrzuci, albo po taniości jakiś display wykupi.

  • 0

    79. ~Marcin.503  2017-01-22 13:15:27  host: 178-37-192-141.adsl.inetia.pl

    Dzisiaj o1szej w nocy rejestrowałem kartę Virgin, przez ING, kilka sekund i zarejestrowany, nie wiedziałem że tak szybko to idzie...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-113-185.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.