W Virgin Mobile przedsiębiorcy mogą rozliczyć do 20 numerów na jednej fakturze, płacąc za każdy z nich nawet 10 zł.
Virgin Mobile w swojej ofercie nie dokonuje podziału użytkowników na indywidualnych i biznesowych, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą cieszyć się takimi samymi warunkami ofertowymi, jak klienci indywidualni i otrzymywać faktury VAT bez dodatkowych kosztów. Dotychczas nie komunikowaliśmy się z biznesem, koncentrując nasze działania na kliencie indywidualnym. To biznes sam przyszedł do nas - powiedział Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile.
20% bazy klientów Virgin Mobile to użytkownicy identyfikujący się za pomocą NIP i pobierający faktury VAT. Zaliczają się do niej zarówno użytkownicy oferty na kartę, jak i oferty abonamentowej, którą operator wdrożył i rozwija od początku roku. Virgin Mobile chce zainteresować przedsiębiorców w szczególności nową ofertą grupową, w której mogą oni tworzyć grupy abonamentów z 50% upustu na każdą kolejną aktywację lub przeniesiony numer. Jedynym zastrzeżeniem w przypadku oferty grupowej jest konieczność posiadania co najmniej jednego Planu 2.
Oferta podstawowa, przy jednej karcie SIM, wygląda następująco:
Nazwa oferty | Nielimitowane | Internet | Cena netto | |||
rozmowy na komórki | rozmowy na stacjonarne | SMS | MMS | |||
Plan 1 | + | - | + | - | 3 GB | 14,69 zł |
Plan 2 | + | + | + | + | 8 GB | 22,33 zł |
Plan 3 | + | + | + | + | 15 GB | 30,03 zł |
Źródło tekstu: Virgin Mobile