DAJ CYNK

Virgin Mobile: Klienci coraz bardziej lubią CMOK

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Virgin Mobile Polska chce się wyróżniać wysoką jakością i szybkością pracy konsultantów Centrum Miłej Obsługi Klientów. Statystyczny czas oczekiwania klienta na połączenie z konsultantem CMOK to 14 sekund, a 90% zgłaszanych spraw jest realizowanych w trakcie jednego połączenia.

Virgin Mobile Polska chce się wyróżniać wysoką jakością i szybkością pracy konsultantów Centrum Miłej Obsługi Klientów. Statystyczny czas oczekiwania klienta na połączenie z konsultantem CMOK to 14 sekund, a 90% zgłaszanych spraw jest realizowanych w trakcie jednego połączenia.

W odróżnieniu od innych operatorów działających w Polsce - wprowadzających zarówno tańszą w eksploatacji automatyczną obsługę klientów (np. poprzez IVR) oraz opłaty za połączenia do call-center - Virgin Mobile Polska postawił na przyjazną i profesjonalną telefoniczną obsługę klientów.

Centrum Miłej Obsługi Klientów (CMOK), pozytywnie wyróżnia nawet lokalizacja, gdyż mieści się ono w centralnej części biura Virgin Mobile Polska. To nieczęste w Polsce rozwiązanie pozwala na szybką i łatwą komunikację konsultantów, którzy zawsze mogą bezpośrednio zwrócić się trudniejszym problemem bezpośrednio do menedżerów zajmujących się danym zagadnieniem.

Średnio czas jaki potrzebny jest, aby klient uzyskał połączenie z konsultantem CMOK to 14 sekund - co jest jednym z najlepszych wyników w tym zakresie w Polsce. Warto pamiętać, że użytkownicy telefonów prepaid są w Polsce zwykle gorzej traktowani przez swych operatorów niż klienci abonamentowi i często muszą bardzo długo czekać na połączenie z konsultantem (czasem nawet kilkadziesiąt minut) lub korzystać ze skomplikowanego systemu automatycznych zgłoszeń - czytamy w komunikacie Virgin Mobile Polska.

Jak wynika ze statystyk najczęściej poruszane tematy w rozmowach z konsultantami CMOK-a to m.in.: szczegóły oferty i promocji, jak przenieść numer (MNP), sposoby konfiguracji, sposoby konfiguracji transmisji danych w telefonie oraz sposoby doładowania konta. Klienci Virgin Mobile Polska dzwonią do CMOK zwykle w godzinach porannych i wieczornych.

Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska działa codziennie (7 dni w tygodniu) w godzinach 8.00 - 22.00 i można do niego dzwoni na numer +48 799 555 222 (połączenie wg stawki operatorów), a z telefonów Virgin także na darmowy numer *222.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Virgin Mobile Polska