Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Virgin Mobile: Klienci coraz bardziej lubią CMOK

Virgin Mobile: Klienci coraz bardziej lubią CMOK

LuiN 27 Marca 2013 14:03

21 1

Virgin Mobile Polska chce się wyróżniać wysoką jakością i szybkością pracy konsultantów Centrum Miłej Obsługi Klientów. Statystyczny czas oczekiwania klienta na połączenie z konsultantem CMOK to 14 sekund, a 90% zgłaszanych spraw jest realizowanych w trakcie jednego połączenia.

W odróżnieniu od innych operatorów działających w Polsce - wprowadzających zarówno tańszą w eksploatacji automatyczną obsługę klientów (np. poprzez IVR) oraz opłaty za połączenia do call-center - Virgin Mobile Polska postawił na przyjazną i profesjonalną telefoniczną obsługę klientów.

Centrum Miłej Obsługi Klientów (CMOK), pozytywnie wyróżnia nawet lokalizacja, gdyż mieści się ono w centralnej części biura Virgin Mobile Polska. To nieczęste w Polsce rozwiązanie pozwala na szybką i łatwą komunikację konsultantów, którzy zawsze mogą bezpośrednio zwrócić się trudniejszym problemem bezpośrednio do menedżerów zajmujących się danym zagadnieniem.




Średnio czas jaki potrzebny jest, aby klient uzyskał połączenie z konsultantem CMOK to 14 sekund - co jest jednym z najlepszych wyników w tym zakresie w Polsce. Warto pamiętać, że użytkownicy telefonów prepaid są w Polsce zwykle gorzej traktowani przez swych operatorów niż klienci abonamentowi i często muszą bardzo długo czekać na połączenie z konsultantem (czasem nawet kilkadziesiąt minut) lub korzystać ze skomplikowanego systemu automatycznych zgłoszeń - czytamy w komunikacie Virgin Mobile Polska.

Jak wynika ze statystyk najczęściej poruszane tematy w rozmowach z konsultantami CMOK-a to m.in.: szczegóły oferty i promocji, jak przenieść numer (MNP), sposoby konfiguracji, sposoby konfiguracji transmisji danych w telefonie oraz sposoby doładowania konta. Klienci Virgin Mobile Polska dzwonią do CMOK zwykle w godzinach porannych i wieczornych.

Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska działa codziennie (7 dni w tygodniu) w godzinach 8.00 - 22.00 i można do niego dzwoni na numer +48 799 555 222 (połączenie wg stawki operatorów), a z telefonów Virgin także na darmowy numer *222.

Źródło tekstu: Virgin Mobile Polska     

Dodaj do:

Tagi: virgin mobile

w sumie: 43
  • 1

    27. ~  2013-03-27 17:33:02  host: ip-37-209-150-51.free.aero2.net.pl

    a ja jeszcze w VM nie aktywowałem tej promocji walentynkowej

  • 1

    28. ~  2013-03-27 17:46:22  host: v01-13.opera-mini.net

    nie ma się co kłucić o biuro obsługi klienta,teraz to consule są "zaprogramowani" na sprzedaż,wcisnięcie abonamentu, przedłużenie umowy,teraz to się liczy,zapomnijcie o jakości,liczą się ceny dla klientów a dla sieci jak najmniejszy koszt utrzymania biura obsługi klienta.

  • 1

    29.  2013-03-27 17:49:48

    ano działa hehe a na infolinii od pół roku słyszę to samo... testujemy usługa nie działa... to się wkurzyłem i zrobiłem sobie sam powiadomienie hehe xd xd

  • 3

    30. ~  2013-03-27 17:51:46  host: v01-13.opera-mini.net

    bok raczej cmok virgin jest ok,nie ma głupich zapowiedzi przed połączeniem wybierz temat rozmowy,a jak jest inny niż zaproponowane wybierz ten klawisz,potem nie ma długiego czekania na rozmowę z człowiekiem i nie są jeszcze tak "zaprogramowani" na sprzedaż jak w innych sieciach,narazie cmok virgin jest ok.

  • 2

    31. ~pabloki  2013-03-27 18:09:29  host: apn-77-115-18-15.dynamic.gprs.plus.pl

    virgin ma malo klientow to i krotko sie czeka a oferta prosta wiec nawet nie ma po co dzwonic. Konfiguracja mms , internet przychodzi automatycznie po pierwszym włożeniu karty. Ludzie maja w domu internet i na stronie wszystko jest jasne i czytelne. No nie ma po co tam dzwonic. Swoja drogą mam testowo i dzwoniłem -istotnie bardzo miła obsługa. Taka prosta oferta jeśli nie chce sie bawić w pakiety.

  • 1

    32. ~  2013-03-27 18:36:15  host: ip-37-209-152-224.free.aero2.net.pl

    @31, niektórzy wolą jak ktoś ich pogłaska po główce i upewni, że nie są winni złego działania telefonu tylko to ta konfiguracja... Dlatego konsultanci na infolinii muszą mieć zdolności psychologiczne, bo jest typ ludzi, którzy nie chcą czytać tylko zyskiwać wsparcie... emocjonalne.

  • -1

    34. ~Nicky4  2013-03-27 19:33:32  host: 178.181.226.233.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @21 Obsługa klienta jest nie tylko uprzejma, ale nie zdarzyło mi się jeszcze, żebym w ciągu jednej rozmowy nie załatwił sprawy. Zgadzam się z gargoll-em - powinni się uczyć od t-mobile.

  • 1

    35. ~  2013-03-27 19:34:30  host: V33-16.opera-mini.net

    Jak dla mnie VM ma dobrą ofertę. Stawiają na jakość i bardzo dobrze. Co do oferty -jest prosta i przejrzysta. Jak się komuś nie podobają ceny może wybrać innego operatora. Pakiet 2013 sms mile mnie zaskoczył. Przy doładowaniach NAPRAWDĘ dostaję 50% dodatkowo środków do wykorzystania. za pakiet internetowy 1GB płacę 19zł, a w abonamencie w T-Mobile mam 14 zł za 300 MB. Fakt, umowę abonamentową przedluzalem w 2011 roku. Najbardziej denerwuje mnie to w abonamencie, że nie mogę mieć taniej internetu w trakcie jej trwania.

  • 1

    37. ~Zero  2013-03-27 20:41:45  host: 87-206-44-244.dynamic.chello.pl

    Kogo to obchodzi... Ważne ze Orange będzie miało nowa promocje... Koniec gwarancji zwrotu!!! Hahahahah...

  • 1

    38.  2013-03-27 21:50:36

    Oferta jest naprawdę dobra bo prosta i tania. Może nie najtańsza lecz za prostotę i długie ważności bonusu złotówek i ważność konta jest bardzo dobra dla tych co mało dzwonią i chcą mieć tanio a darmowa obsługa też jest ważna, zwłaszcza dla osób starszych. Można się bawić w pakiety u innych opów lecz ile człowiek może tak ciągnąć, Po paru latach można mieć dość.

  • 2

    39. ~Słoneczny  2013-03-27 22:42:14  host: 89-78-97-216.dynamic.chello.pl

    @38 Czy ja wiem czy jest dla tych co mało dzwonią? Może dla tych co mało dzwonią po sieci, a dużo dzwonią wszędzie. Swoją drogą co za problem zrobić sobie idealny tandem - dowolny operator do rozmów po sieci + VM do rozmów i sms-ów wszędzie.

  • 1

    40.  2013-03-27 23:01:11

    po tym jak plus ukradł mi 15 zł z konta poczekam az mi sie skonczy skarbonka i karta plusa przejdzie ze smartfona do telefonu awaryjnego nokia 6030 :D a karta VM przejdzie do smartfona :D

  • 1

    41.  2013-03-27 23:03:47

    VM to najlepsza oferta na kartę z RWK :D jedyny minus VM w pakietach internetowych to brak lejka

  • 1

    42.  2013-03-27 23:06:51

    VM powinien zrobic jak play czyli oferta z RWK i oferta dla tych co placą regularnie doładowują powiedzmy 50zł na 3 miesiace, czyli albo stan darmowy po sieci jak play lub drugi wariant z bonusem internetowym z lejkiem.

  • 1

    43. ~  2013-03-27 23:52:09  host: apn-37-109-101-146.dynamic.lte.plus.pl

    Ja: dzień dobry, tu i tu jest strasznie słaba jakość rozmów na Playu, a Orange wcale nie ma zasięgu. CMOK: Zaraz się dowiem i do pana oddzwonię. /// 10 minut /// CMOK: Załatwione, firma P4 usunie problem. /// Na drugi dzień wszystko grało. Kumpela dzwoniła do OK Play od 2 miesięcy z tym kłopotem i nic nie zrobili. Zamykali zgłoszenia, zbywali, mieli gdzieś. Jak to Play.

  • 0

    44. ~  2013-03-28 01:08:35  host: apn-37-109-101-146.dynamic.lte.plus.pl

    Czyli: jeśli masz problemy z jakością Playa, kup kartę VM, zadzwoń do CMOK i oni załatwią rozwiązanie. W Playu będziesz błagać na kolanach, a oni każą Ci się przełączyć na roaming. Jeśli to nie pomoże, usłyszysz że za roaming nie odpowiadają :D

  • 1

    45. ~erh  2013-03-28 09:25:52  host: lyr158.internetdsl.tpnet.pl

    Wszystko super, tylko trochę kiepsko reagują na potrzeby klientów... Naprawdę przydałaby się opcja cyklicznego, samodzielnego odnawiania pakietu internetowego. (Pytałem o to dwa razy u nich w pewnym odstępie czasu.)

  • 1

    46. ~bbw1970  2013-03-28 17:32:59  host: 37.31.173.104.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    W Heyah mimo opłaty 1zł za minutę nie załatwisz co potrzebujesz.Przyjmują zlecenie wyłączenia funkcji i dalej pozostaje aktywne.Chyba chodzi o to żeby dzwonić i nabijać im kieszeń

  • 1

    47. ~  2013-03-28 19:02:12  host: 5.174.155.216

    @46, telefon z innej sieci i +48 888 00 2222

  • 0

    48. ~bartek  2016-12-01 20:09:16  host: host-176-241-245-188.jmdi.pl

    ten ich CMOK to jedna wielka ściema i ten cały virgin to też pomyłka, mam mega duży problem, od 24 godzin z ich winy jestem bez kontaktu ze światem, mój telefon nie działa a cmok nie odpowiada, infolinia nie działa, tak wygląda ta ich super obsługa klienta dnocmok

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-36-82.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.