Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Virgin Mobile: Dopiero się rozkręcamy

Virgin Mobile: Dopiero się rozkręcamy

LuiN 2 Czerwca 2016 08:38

7 8

Grażyna Piotrowska-Oliwa, szefowa polskiego Virgin Mobile, podtrzymuje swoje deklaracje - do połowy 2018 roku sieć ma mieć milion aktywnych kart SIM. 0,4 mln ma obecnie.






W I kwartale "dziewicza" sieć pozyskała 50 tys. klientów, utrzymując jednocześnie najwyższy na rynku przychód na klienta prepaid, na poziomie 20 zł miesięcznie, wobec 9-17 zł u konkurencji. W tym roku przychody przekroczyć mają 80 mln zł - wylicza Puls Biznesu.

We wrześniu Virgin ruszy z ofertą abonamentową, na którą pozwolić ma nowa platforma wybudowana za 10 mln zł. Rozkręcenie Virgin na polskim rynku pochłonęło już 5 mln euro, a obecnie operator korzysta z drugiej, 5-milionowej transzy. Jak przekazała Pulsowi Biznesu Piotrowska-Oliwa, na tym dofinansowaniu poprzestanie. Pod koniec przyszłego roku Virgin Mobile Polska ma zacząć finansować się z własnych zysków.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:

Tagi: virgin mobile

w sumie: 43
  • 0

    24.  2016-06-02 10:50:59

    doładowanie i nie tylko oferuje aplikacja SkyCash, aplikacje zasilamy w sklepie żabka, same doładowanie virgin możemy dokonać w innym, dla nas odpowiednim terminie z aplikacji skycash.

  • 0

    25.  2016-06-02 10:58:44

    Virgin rozpieszcza wynikami
    Wirtualny operator nie zdejmuje nogi z gazu i podtrzymuje ambitne cele. W tym roku przychody mają przekroczyć 80 mln zł. > http://tlp.is/a2g (dostęp płatny)

  • 1

    26. ~batadan  2016-06-02 11:13:37  host: wan.teleinvention.pl

    @23 Dla ciebie tak, ja porównuję konkretny pakiet. No limit Play za 25 zł masz wszysto co w Virgin za 29 zł + 1 gb internetu więcej który się sumuje jak nie wykorzystasz w danym miesiącu. Więc w tym przypadku Virgin jest gorszy .

  • 1

    27. ~ziutasek  2016-06-02 11:30:44  host: bgk51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @8. ~Hotelarz
    W każdym sklepie gdzie mają "terminal" można doładowanie kupić tylko obsługa nie wie że trzeba dalej w menu "polecieć" ... sam w kilku "nauczyłem". ..

  • 0

    28.  2016-06-02 11:35:14

    @26 No nie jest gorszy tylko jest inny. W Virgin masz darmowe aplikacje i bezpieczny lejek. W Play masz więcej giga i niebezpieczny "bezpieczny internet", który zjada 5zł jak przekroczysz pakiet. Wszystlo zależy od sposobu korzystania.

  • 0

    29.  2016-06-02 11:36:01

    @ziutasek (27), problem w tym, że nie każdy jest chętny do nauki. Czasem bywają osobniki bardzo oporne. W mieście to nie aż tak wielki problem. Po prostu idziesz do innego sklepu. Jednak faktycznie powinni wreszcie umożliwić doładowywanie konta przy pomocy kuponów jednego z MNO. Tak jak ma to miejsce np. w przypadku RBM, FM czy nju.

  • -1

    30. ~pabloki  2016-06-02 11:55:30  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    virgin korzysta z drugiej transzy dofinansowania i to bedzie ostatnia transza... bo wiecej nie dostanie . "Pod koniec przyszłego roku Virgin Mobile Polska ma zacząć finansować się z własnych zysków." ale raczej tak nie bedzie i wtedy co? zamknięcie virgin."
    "do połowy 2018 roku sieć ma mieć milion aktywnych kart" - to jakiś znajomy tekst, juz gdzieś to słyszałem.nie ma takiej opcji na tak nasyconym rynku.klienci virgin wybieraja swobode wiec raczej no limit a ten jest zdecydowanie droższy od konkurencji.

  • -1

    31. ~Telemaniak  2016-06-02 12:14:51  host: 88.220.43.218

    Zrobić ofertę rozmowy no limit 4GB +30 sms za 20 zł i pójdzie .

  • 0

    32.  2016-06-02 12:41:11

    @31 Też jestem tego samego zdania, teraz mam za 19 zł no limit do wszystkich i 30 sms oraz 300mB , te 300 MB trochu mało a mnie by już wystarczyło 2 GB oraz 300sms wymienne na mms za 20pln

  • 0

    33. ~Liwiusz  2016-06-02 12:47:41  host: ip-5-172-238-188.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @jbe - nie czekaj, za około 20zł (przy doładowaniach z allegro) jest w RBM nolimit na wszystko i parę giga neta.

  • 0

    34. ~  2016-06-02 15:00:32  host: 5.254.65.254

    33. RBM dyskwalifikują terminy ważności konta po doładowaniu.

  • 0

    35. ~sudione  2016-06-02 15:19:57  host: 194.156.44.24

    Pani Grażyna ma problem, bo z jednej strony PLAY z Orange ostro atakują z coraz większymi pakietami GigaBajtów i ceny w nieskończoność nie da się obniżyć, a z drugiej kilka pakietów jednak brakuje. Szczególnie pakietu nielimitowany internet z kagańcem (1-3Mb/s), no-limit po sieci (PLAY-Virgin) oraz coś dla tych co słuchają radia internetowego lub surfują po 22:00. Takie rzeczy powinny być już w standardzie.

  • 0

    36. ~reasumując  2016-06-02 15:57:30  host: user-94-254-209-198.play-internet.pl

    Pan Słoneczny ujął to precyzyjnie, odsyłam do jego wypowiedzi i potwierdzam

  • 0

    37. ~Liwiusz  2016-06-02 17:17:31  host: ip-5-172-238-188.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @34 - 100 dni za 50zł to mało?

  • 0

    38. ~  2016-06-02 17:58:08  host: user-94-254-227-38.play-internet.pl

    wszystko w porządku, tylko NIESTETY problem jest z dostepnoscią klientów Virgin do internatu - bo sa traktowani gorzej niże Playowcy. Dyskryminacja jest w priorytetach dostępu (ktos kiedyś nawet pokazywał zestawienie hierarchii dla poszczególnnych klientów)

    jest to ewidentne, bo dla przykładu jak kiedys miałem internet z karty sim Play, to smatfon zawsze był połaczony, na Virgin co chwila muszę właczać/wyłączać, bo po prostu sie rozłacza.

    Dziwi mnie ze Virgin nic z tym nie robi - bo dla przykładu tacyu klienci jak ja, którzy widzą jak to funkcjonuje NIGDYU nie skorzyastają z pełnej oferty Virgin.

  • 1

    39. ~Nick  2016-06-02 23:23:56  host: nat2e.merinet.pl

    Korzystam z Virgin od kilku miesięcy, nie mam im nic do zarzucenia. Super jest to że można korzystać z nadajników play lub de-mobile. Dzięki temu zasięg mam wszędzie. Z reguły ustawiam na de-mobile. Proste zasady bez naciągania, no może z wyjątkiem ofert z telefonem.

  • 0

    40. ~my miastowi  2016-06-03 11:56:26  host: user-94-254-129-34.play-internet.pl

    Nie mamy żadnych przeszkód w używaniu Virginy. Zawsze jest połączenie a internet załączam wtedy gdy dzwonię z video rozmową.

  • 0

    41. ~srakus  2016-06-04 13:09:57  host: 77-255-88-14.adsl.inetia.pl

    Tyle czasu zajmuje im "rozkręcanie się", że przy wyborze oferty coraz częściej pomijam Virgin.

  • 0

    42. ~me  2016-06-05 10:48:40  host: 115-65.echostar.pl

    dlaczego zmieniliście zdjęcie pani prezes w fioletowej marynarce? działało zbyt reklamowo dla konkurencji? :-)

  • 0

    43. ~czacza  2016-06-06 23:39:39  host: djs162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam problem z zasięgiem, mieszkam około 15km od Starogardu Gdańskiego i nagle straciłem sygnał, dotychczas miałem około 100%. Również tam gdzie mam sygnał nie mogę nawiązać połączenia, ponieważ pokazuje mi odrazu "połączenie zakończone"

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-83-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.