Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Virgin: Konieczność rejestracji prepaidów zwiększy sprzedaż abonamentów

Virgin: Konieczność rejestracji prepaidów zwiększy sprzedaż abonamentów

LuiN 31 Stycznia 2017 07:54

6 6

Virgin Mobile zdecydował się wprowadzić swoją pierwszą ofertę na abonament. Ma ona wzmocnić pozycję operatora na rynku i zwiększyć liczbę klientów w tym roku do 650 tys.

Wprowadzenie oferty abonamentowej jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju firmy. Nie chcemy być tylko firmą pre-paidową, już kilka miesięcy temu zakupiliśmy i wdrażaliśmy nową platformę IT, która pozwala nam wprowadzić bardzo innowacyjne oferty, jakich na rynku po prostu nie ma. To kolejny krok w rozwoju firmy i odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcieli mieć ofertę post-paidową dostępną w Virgin - tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.

Jak wskazuje prezes Virgin Mobile, oferta post-paid powinna przyciągnąć klientów, zwłaszcza że w związku z przepisami ustawy antyterrorystycznej również przy zakupie kart pre-paid jest już konieczne podawanie danych osobowych.




Konstrukcja oferty jest de facto równie elastyczna dla klienta jak pre-paid. Płaci się tylko za te elementy, z których chce się korzystać. Stąd też nazwa oferty "Albonament". Albo płacę, albo nie płacę, albo korzystam, albo nie. To od klienta zależy, ile zapłaci i z jakich usług chce korzystać - podkreśla Piotrowska-Oliwa.



Zobacz: Oferta abonamentowa Virgin Mobile

Źródło tekstu: Newseria     

w sumie: 56
  • 0

    37.  2017-01-31 14:36:43

    @SirmarK (34), zagradza się. To zależy kto jak definiuje "wygodę". Dla mnie wygodniejszy jest prepaid.
    Abonament również od czasu do czasu trzeba skontrolować. Chociażby po to, by sprawdzić czy operator nie kantuje na usługach. Nawet, gdy ustawi się polecenie zapłaty, co swoją drogą możliwe jest do zrobienia również w prepaid. A gdy ktoś nie ma czasu na zastanawianie się nad koniecznością opłaty rachunku, a nie ustawi polecenia zapłaty, to operator blokuje mu dostęp do sieci, podobnie jak w prepaid.

  • 0

    38.  2017-01-31 14:37:27

    Miało być zgadza się. ;-)

  • 0

    39.  2017-01-31 14:42:36

    33 - to co mówisz a nawet więcej, bo 14 GB i do tego chyba ze 2,5 godziny na roaming UE Mam za mniej niż 30 zł ;-) W abonamencie ;-)

  • 0

    40.  2017-01-31 14:42:52

    Abonament może być droższy, ale powinien odróżniać się od prepaida większym lejkiem, usługami typu Tidal czy brakiem przycięć w roamingu. Liczyłem przynajmniej na lejek 64kbs, a tu to samo co w prepaidzie. W lutym ma być jakaś oferta multisim, wìęc poczekamy, zobaczymy.

  • -1

    41.  2017-01-31 14:44:27

    o MMS-ach bez limitu coś mówiłeś? Bo ja mam ;-)

  • -1

    42.  2017-01-31 15:07:08

    33 - Najdroższy abonament o jakim wiem, płaci moja siostra za numer syna. 49,99 zł (brutto oczywiście). Wszystko bez limitu - rozmowy, wiadomości (też MMS oczywiście) pakiet internetowy nie do wykorzystania - kilkanaście GB chyba, roamingu UE od cholery - rozmowy/wiadomości/internet. A do tego - dzięki wyższemu nieco abonamentowi, za 30 zł (brutto oczywiście) numer z internetem LTE - 100 GB w ciągu dnia bez żadnych limitów nawet po przekroczeniu pakietu i 200 GB w nocy. Ja zwolennikiem SmartDom nie jestem akurat (sam mam za niskie abonamenty żeby skorzystać a i ich podwyższanie sensu nie ma bo zysk żaden na obniżce ceny innej usługi w związku z tym...), ale w jego przypadku za 80 zł (10 zł więcej od tego co twierdzisz, że trzeba w abonamencie trzeba zapłacić) ma rzeczy, o których możesz pomarzyć tylko ;-)

  • 1

    43.  2017-01-31 16:50:24

    W abonamencie Virgin za 40 zł, miałbym 100 minut, 100 SMS-ów i 20 GB Internetu. Za niecałe 25 zł w ofercie na kartę w Orange mam rozmowy i SMS-y bez limitu i obecnie 27,5 GB,a z każdym miesiącem o 1 GB więcej. Do tego brak zgód marketingowych i dodatkowe atrakcje jak np. częste awarie gratis :D

  • 1

    44.  2017-01-31 17:46:10

    Zastanawia mnie jedno, w jaki sposób trzeba korzystać z telefonu, żeby poczuć boleśnie ograniczenie transmisji danych w roamingu. Spotify da radę nawet na prędkości Aero2, przeglądanie stron, Videostar, Youtube 1080p - wszystko chodzi bez zająknięcia w obecnym roamingu np. na zasięgu T-Mobile. Gdybym nie wchodził na Telepolis, nie miałbym pojęcia o pogorszeniu sytuacji, tak jak myślę znaczna grupa użytkowników Playa i wszystkich MVNO na tej infrastrukturze.
    Do tego gdzie te awarie, kłopoty z jakością rozmów? Jestem w Virgin od 2,5 roku i niczego takiego nie doświadczyłem.

  • 0

    45.  2017-01-31 18:18:04

    @44 Nie zgodzę się z Tobą. Wystarczy spojrzeć na prędkości zalecane przez YouTube: http://tlp.is/cio
    480p - 2,5 Mbps. 720p - 5 Mbps. 1080p - 8 Mbps.
    Oczywiście to nie koniec świata, ale już przy 720p może zacząć się cięcie. Przy 480p pójdzie na 100% płynnie. Idzie to spokojnie zauważyć, bo nawet tanie telefony obsługują już hd. Ale powtarzam, nie jest to jeszcze tragedia.

  • 0

    46.  2017-01-31 19:09:51

    to jest takie mydlenie ludziom oczu. niby sam dobierasz, ile chcesz, a w efekcie wychodzi drozej niz na karte u nie jedenego operatora.virgin litosci

  • -1

    47.  2017-01-31 19:15:55

    46). Bo o to chodzi, żeby zamącić w głowie, że niby taniej, a wychodzi jak widać.

  • -1

    48.  2017-01-31 19:16:57

    btak09 - ciekawe - czemu liczna abonamentów rośnie przy malejącej licznie prepaidowych numerów?
    Ja zawsze twierdziłem że Polak, jako przeciętniak, jest tumanem... Ty też to potwierdzasz?

  • 0

    49.  2017-01-31 19:17:28

    47 - Ty też?

  • 0

    50.  2017-01-31 19:25:15

    wlo, nie wszystkie abo jest złe, nie mieszaj.

  • 0

    51.  2017-01-31 19:27:10

    50 - nie piszecie o konkretnych tylko ogólnie ;-) Więc się zdecyduj na coś.

  • 0

    52.  2017-01-31 19:55:05

    @45 No właśnie pisałem to na podstawie doświadczenia. Ustawiłem sieć T-Mobile, sprawdziłem speedtestem (d: 3 Mb/s, u: 1,15 Mb/s. Poodtwarzałem sobie filmy na Youtubie i do 1080p odtwarzanie było bez żadnego buforowania, jedynie materiały wczytywały się wolniej niż przy większej prędkości. Dopiero przy materiałach 1080p60 zaczęło się buforowanie.

  • 0

    53.  2017-01-31 20:32:29

    @48 nie mowie juz teraz o liczbach, ile jest na abo, ile na prepiad. chodzi mi bardziej o to, ze virgin przekombinowal w swoich wyliczeniach. chcieli abonament, a zrobili nie wiadomo co. to ich albo, albo. jak sie tak podliczy to mozna u normalnego operatora znalezc lepsza oferte

  • 0

    54.  2017-01-31 20:38:37

    btak09 - Twoja opinia. Bo jak sądzę wg swojego, bliżej mi nieznanego kryterium, oceniasz ofertę.
    U jakiego normalnego jaką lepszą ofertę znajdziesz?

  • 0

    55.  2017-01-31 21:32:20

    W galerii handlowej nie myśli się cenami. Jak ktoś trafi na punkt Telakcess Virgin, nie będziw liczył pojedyńczych złotówek, tylko ulegnie czarowi umowy na czas nieokreślony.

  • 0

    56. ~koks  2017-01-31 23:18:25  host: 91.208.93.207

    "Konieczność rejestracji prepaidów zwiększy sprzedaż abonamentów" - spokojnie. Was z taką ofertą to nie dotyczy...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-97-23.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.