DAJ CYNK

Verizon wydaje miliony na lobbing

Q!

Wydarzenia

W II kwartale 2010 roku amerykańska sieć Verizon przeznaczyła ponad 4 mln dolarów na lobbing - wynika z ujawnionego właśnie raportu w tej sprawie.

W II kwartale 2010 roku amerykańska sieć Verizon przeznaczyła ponad 4 mln dolarów na lobbing - wynika z ujawnionego właśnie raportu w tej sprawie.

Wydatki Verizon na lobbing wyniosły w II kwartale 4,44 mln dolarów i były niższe od wydatków na ten sam cel w poprzednim kwartale (4,72 mln). W II kwartale 2009 roku koszty te stanowiły 4,23 mln dolarów.

Wśród lobowanych instytucji i organizacji rządowych znalazły się Kongres, Biały Dom, Ministerstwo Handlu, Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych oraz Urząd Podatkowy.

Poprzez wydanie takich kwot Verizon miał nadzieję na uchwalenie korzystnych dla siebie przepisów dotyczących m.in. bezpieczeństwa elektronicznego, usług szerokopasmowych czy dotyczących pisania wiadomości podczas prowadzenia pojazdów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: AP, wł