Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Vectra stawia na "triple play"

Vectra stawia na "triple play"

WitekT 24 Października 2005 11:05

0 0

Do końca listopada usługi triple play - telefon, Internet i telewizja z jednego gniazdka antenowego będą dostępne w Vectrze w 15 miastach Polski. Kolejnymi inwestycjami tego operatora w nowoczesne technologie będą call center oraz nowy system billingowy.

Wdrażanie Vectratel ozpoczęto wiosną tego roku. Pierwszymi abonentami, mogącymi korzystać z usługi byli mieszkańcy Olsztyna i Białegostoku. We wrześniu telefonia cyfrowa została udostępniona w Ostródzie. Od listopada z Vectratel będą mogli korzystać mieszkańcy kolejnych 12 miast, głównie z rejonu południowej i wschodniej Polski. Wdrożenia usługi będą miały miejsce w Radomiu, Kielcach, Skarżysku Kamiennej, Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu, Rzeszowie, Zabrzu, Miasteczku Śląskim, Świętochłowicach, Tarnowskich Górach i Rudzie Śląskiej.

Tak spektakularna seria wdrożeń w krótkim odstępie czasu oznacza ogromne przyśpieszenie w udostępnianiu triple play kolejnym abonentom. To nasza odpowiedź na rosnące zainteresowanie kompleksowością usług. Co więcej, mamy zamiar nadal systematyczne rozszerzać zasięg funkcjonowania nowej usługi. W wielu naszych sieciach równolegle prowadzimy prace przygotowawcze, mające na celu uruchomienie infrastruktury technicznej, która pozwoli na sprawne działanie telefonii cyfrowej - wyjaśnia Tomasz Żurański, prezes Vectry.




Rozszerzanie działalności o nowe usługi wiąże się z kolejnymi inwestycjami technologicznymi Vectry, którymi są nowy system billingowy oraz call center. Obie inwestycje mają zacząć funkcjonować w 2006 r. Dzięki ich wprowadzeniu możliwa stanie się znaczna poprawa jakości obsługi abonentów.

Nowe usługi wymagają dostosowania całego zaplecza związanego z przetwarzaniem informacji i szybkim dostępem do danych. System kompleksowej obsługi abonenta, który świetnie funkcjonował, gdy oferowaliśmy tylko pakiety telewizyjne i internetowe, może nie być wystarczająco wydolny w obliczu wprowadzenia telefonii oraz w niedalekiej perspektywie czasu - telewizji cyfrowej. Chcąc sprostać wyzwaniom związanym z rozwojem usług i umacnianiem samej pozycji Vectry na rynku, niezbędne stały się inwestycje w nowoczesne technologie, tym bardziej, że w przyszłości planujemy wdrożenia kolejnych usług multimedialnych - mówi prezes Żurański.

Nowoczesne call center wraz z centrum bilingowym powstanie w nowym kompleksie biurowym Vectry w Gdyni i będzie liczyło ok. 60 stanowisk. Dzięki systemowi billingowemu przyśpieszeniu ulegną procedury związane z obiegiem dokumentów, przetwarzaniem informacji, a zwłaszcza księgowaniem danych o wpłatach. Ponadto abonenci będą otrzymywali rachunki za wszystkie usługi, z jakich korzystają, na jednej fakturze. W dalszej kolejności planowane jest wprowadzenie dostępu do danych abonentów przez Internet za pomocą e-BOKów.

Źródło tekstu: Vectra     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-157-200-1.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.