DAJ CYNK

Vectra skraca umowy

WitekT

Wydarzenia

Od czerwca Vectra zmienia zasady sprzedaży dwóch produktów swojego portfolio - Internetu i telefonu. Abonenci operatora otrzymują rozwiązania, które pomogą im przeciwstawić się obecnemu trudnemu okresowi.

Od czerwca Vectra zmienia zasady sprzedaży dwóch produktów swojego portfolio - Internetu i telefonu. Abonenci operatora otrzymują rozwiązania, które pomogą im przeciwstawić się obecnemu trudnemu okresowi.

Skrócone zostały okresy zobowiązań umów promocyjnych, zniesiono konsekwencje finansowe z powodu rezygnacji z usług przez osoby, które utraciły pracę. Ponadto oferta Happy Hours, dostępna w Salonach i Biurach Vectry na terenie całego kraju, umożliwia obniżenie opłat za pakiety i pojedyncze usługi.

Vectra znacząco zmieniła zasady sprzedaży usług dostępu do Internetu oraz telefonii stacjonarnej - kupowanych zarówno pojedynczo, jak i w tzw. paczkach. Skróceniu ulegają dotychczasowe okresy zobowiązań, wynikające z korzystania z różnych promocji. I tak umowy zawierane dotychczas na 12 miesięcy, zachowują swoje postanowienia przez okres 9 miesięcy. Dłuższe umowy są skracane z 24 na 18 miesięcy. Inną zasadniczą zmianą jest zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy stracił zatrudnienie.

Natomiast oferta Happy Hours to możliwość podpisania na specjalnych warunkach umowy przez abonenta, który przyjdzie do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Godziny te są ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, gdzie dociera Vectra.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Vectra