Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Vectra: Pełny pakiet usług przez 2 miesiące

Vectra: Pełny pakiet usług przez 2 miesiące

LuiN 16 Września 2016 16:10

4 1
Vectra ruszyła z kampanią promującą ofertę "Wszystko na maksa". W ramach promocji klienci otrzymują przez pierwsze 2 miesiące pełne pakiety usług.

Oferta skierowana jest zarówno do osób przedłużających abonament, jak i do nowych klientów. Przez dwa miesiące otrzymują oni dostęp do 218 programów telewizyjnych (80 w wersji HD), a w przypadku wyboru pakietu usług, również do łącza internetowego 150 Mb/s czy telefonii komórkowej z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz pakietem 15 GB miesięcznie.

Twarzą kampanii telewizyjnej ponownie jest Wojciech Mecwaldowski.


Źródło tekstu: Vectra, wł     

Dodaj do:

Tagi: vectra

w sumie: 15
  • -1

    1.  2016-09-16 16:54:03

    Wobec TV uwag nie mam, ale internet to BEZNADZIEJA. Potrafią tylko wydzwaniać i proponować większą prędkość za większą kasę.

  • 0

    2. ~jest tam MAXXXXX  2016-09-16 18:49:59  host: 159-205-39-183.adsl.inetia.pl

    Moj kuzyn dostał tez wszystko na maxa, ale spóźnił się z rezygnacja z badziewnego hbo i teraz przez 2 lata płaci zamiast 120 to 170 pln miesięcznie. Także bierzta wszystko na maxa. Byle uwiązać klienta ;)

  • 2

    3. ~Naciagace  2016-09-16 19:11:27  host: 89-76-247-193.dynamic.chello.pl

    Vectr a to miatrzowie naciagania kasy

  • 1

    4.  2016-09-16 19:27:07

    @2 Pech. Trzeba było się nie spóźniać. Wszystko jest na początku wyszczególnione, co kiedy wygasa. Za lenistwo się płaci.

  • 0

    5. ~xxx  2016-09-16 20:14:19  host: host-81-190-242-255.malbork.mm.pl

    @2 to HBO kosztuje 50zl?

  • 1

    6. ~rrrrr  2016-09-16 20:20:08  host: host-89-230-176-59.gdynia-laczpol.mm.pl

    @4 to nie tak , oferty powinny być przejrzyste i jasne , a nie pseudo promocje i różnego rodzaju haczyki - ja od razu mówię takim "Do widzenia".

  • -1

    7.  2016-09-16 21:59:55

    @6: Zapewne mieszkasz we wspanialej V Rzeczpospolitej Kaczej, ze do wyboru masz 5 operatorow kablowych w swojej okolicy. Juz widze jak tak sobie przebierasz w ofertach... Bierzesz co daja, jak kazdy, albo nie masz kablowki.

  • 0

    8.  2016-09-17 09:42:20

    Ja do tej pory jestem bardzo zadowolony, ale trzeba przyznać, że cena może być tylko bardzo niska jak mieszkasz w odpowiednim miejscu (miasto) i potrafisz wyrwać najlepsze promocje. Co do jakości to nie mam żadnych zastrzeżeń

  • 2

    9. ~  2016-09-17 11:08:38  host: public-gprs114.centertel.pl

    @6 Zgadzam sìę w pełni. Nie może być tak że operator daje na próbę pewne usługi a potem jak klient spóźni się z wyłączeniem to ma umowę na niechcianą usługę na 2 lata. Powinno być tak że klient ma potwierdzić chęć korzystania z usługi a jeśli tego nie zrobi to usługa powinna być wyłączana. Niestety jest to naganna praktyka wielu operatorów. Ostatnio zamówiłem internet w UPC i włączono mi na próbę niechciany pakiet antywiusowy. Gdy zadzwoniłem do BOK to nie chciano mi go wyłączyć bo przecież "na cały miesiąc ma Pan go darmowy", a jak pod koniec miesiąca bym się spóźnił z wyłączeniem to miałbym go płatnego na całą umowę.
    @7 nie lubię polityki na portalach branżowych ale mam nadzieję że obecna władza i podległe jej urzędy zrobią porządek z takimi nieuczciwymi praktykami, tak jak zaczęli od grania na czekanie

  • 0

    10. ~tomek  2016-09-17 11:10:32  host: ip212w2.clubnet.pl

    Ja tam na vectre nie narzekam internet dziala telefon rowniez a cenowo jest ok. Wszystko pewnie zalezy od moziwosci technicznych w danej lokalizacji . Umowy zawsze czytamy JA ZAMAWIAM USLUGI PRZEZ INTERNET LUB PRZEDSTAWICIELA KTORY PRZYCHODZI DO DOMU mam 14 dni na odstopienie i czas na poczytaniej tego co zamowillem

  • 1

    11. ~  2016-09-17 16:41:08  host: user-94-254-128-42.play-internet.pl

    @10 Dokładnie masz rację... Od możliwości technicznych danej lokalizacji. Amen.

  • 0

    12. ~PTK  2016-09-17 22:12:28  host: 088156069049.skarzysko.vectranet.pl

    Nie polecam Vectry. Obsługa klienta to jakaś porażka buta i chamstwo, a oferty przedłużeniowe dla stałych abonentów to nieporozumienie. Po kilkuletnim stażu otrzymuję ofertę dokładnie taką samą jak cena standardowa bez promocji dla nowych klientów. Stali klienci nie mogą również korzystać z ofert "happy days" ponieważ są tylko dla nowych abonentów.
    Jeszcze raz ODRADZAM Vectrę ! i jeżeli ktoś ma możliwość, skorzystać z usług innej firmy.

  • 1

    13. ~pawel  2016-09-18 20:03:01  host: 078088029024.dynamic-ra-06.vectranet.pl

    do 12. nie rozumiem o co ci chodzi. zawsze składam rezygnacje i dostaje super ofertę. obecnie mam na 59 zl internet 60 mega plus pakiet platynowy wystarczy trochę ponegocjowac.

  • 0

    14. ~PTK  2016-09-18 20:09:50  host: 088156069049.skarzysko.vectranet.pl

    @13: nie rozumiesz o co mi chodzi, ale jednak mi odpowiedziałeś :) btw1: nie ma u nich opcji 60Mb/s. btw2:też złożyłem rezygnację ponieważ nie będę płacił za bylejakość. btw3: podtrzymuję swoją wcześniejszą wypowiedź.

  • 0

    15. ~pawel  2016-09-19 00:07:15  host: 078088029024.dynamic-ra-06.vectranet.pl

    do 14. Co do polecania Vectry to zależy jakie ma się doświadczenie.Wiele razy miałem awarie i mimo reklamacji nic nie uzyskałem, niestety jest tak czesto u wielu firm nie tylko komunikacyjnych ale i innych, dlatego też ani nie polecam ani nie odradzam Vectry. dla mnie najważniejsza jest cena i za kwotę 59 zł. mam to co napisałem i nigdzie bym nie znalazł tańszej oferty.
    Kolejna rzecz nie pisz że nie ma u nich 60 mega skoro mieszkam w innym mieście to i warunki są często inne a oferta którą mi dali jest starsza niż rok. Fakt obecnie nie maja opcji z 60 megami. Nikt sie twoja rezygnacja nie przejmie, szukaj tam gdzie będziesz miał lepiej.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-169-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.