Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości VDSL2 w Deutsche Telekom

VDSL2 w Deutsche Telekom

WitekT 28 Kwietnia 2006 12:49

0 0

Deutsche Telekom wdroży szerokopasmowe routery oraz rdzeniowe platformy routingowe z rodziny T-Series Juniper Networks w celu rozbudowania i dokonania migracji swojej sieci IP, aby sprostać wymaganiom zaawansowanych usług oferowanym przez VDSL.

DT ulepsza swoją sieć do technologii VDSL2 (ang. Very Fast Digital Subscriber Line), która ułatwić ma dostarczanie usług typu triple play. Technologia ta pozwala na transfery do 100 Mb/s w stronę do abonenta, jak i od niego. Pierwsza faza wdrożenia obejmuje 10 miast w całych Niemczech.




T-Com buduje jedną z najbardziej zaawansowanych sieci świata, żeby dostarczać usługi IPTV, wideo na żądanie oraz inne zaawansowane usługi klientom w całych Niemczech. Bardzo nas cieszy, że T-Com ponownie wybrał rozwiązania naszej firmy, aby zabezpieczyć swoją sieć i zapewnić odpowiednią jakość świadczonych za jej pomocą usług. Jest to kolejny doskonały przykład kluczowej roli, jaką odgrywa firma Juniper Networks w sieciach IPTV na całym świecie - powiedział Eddie Minshull, wiceprezes Juniper Networks.

Źródło tekstu: Juniper, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2006-04-28 16:58:20  host: ppp129176.ostnet.pl

    jak zwylke wszytsko szybku , dla nas szarakow nieosigalne. Miec 512kb w domu to juz wyczyn

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-183-43.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.