Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Użytkownicy komórek coraz bardziej zadowoleni

Użytkownicy komórek coraz bardziej zadowoleni

sirmark 30 Października 2004 00:23

0 0

Jak wynika z sondażu przeprowadzonego na przez JD Power and Associates, wzrosło zadowolenie użytkowników telefonów komórkowych i to w znaczącym stopniu, bo o 5%. Badanie wykonywane jest od trzech lat i w tym roku po raz pierwszy zanotowano wzrost liczby zadowolonych klientów.

Największym powodem do zadowolenia okazują się nowe możliwości telefonów komórkowych, szczególnie w kwestii ułatwienia wpisywania wiadomości tekstowych oraz aplikacji internetowych. Dodatkowo na poprawę nastrojów użytkowników także wpłynęła kwestia poprawionego designu telefonów oraz znaczne ograniczenie ich wagi.




W badaniu mierzono poziom satysfakcji klientów, którzy posiadali "komórkę" co najmniej dwa lata, opierając się na pięciu kluczowych czynnikach wpływających na ogólny odbiór jakości telefonów. Dla ankietowanych najważniejsze okazały się: funkcjonalność (27%), trwałość (23%), wygląd zewnętrzny (19%), wydajność baterii (16%) i łatwość operowania (15%). Średnia cena zakupu "komórki" w 2004 r wynosiła 99USD i była wyższa niż w roku poprzednim (88USD). Cena ta wzrosła po raz pierwszy od 1999r. Średni czas wymiany telefonu komórkowego to 18 miesięcy.

Źródło tekstu: 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~stz  2004-10-30 10:00:00  host: chj167.neoplus.adsl.tpnet.pl

    SirM: W jakim kraju przeprowadzono te badania?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-90-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.