Sprzedaż poszczególnych modeli w różnych okresach fiskalnych
W okresie świątecznym użytkownicy smartfonów z Androidem częściej zamieniali je na iPhone'y 6s niż iPhone'y 7.
iPhone'y 7 zaliczyły lepszy okres świąteczny w 2016 roku niż najnowsze modele Apple'a w poprzednich latach. W 2015 roku najnowsza generacja stanowiła 68% sprzedanych iPhone'ów, w 2016 roku już 72%.
Z czego wcześniej korzystali nabywcy iPhone'ów
Jeśli w grudniu 2016 roku użytkownik Androida decydował się na zakup iPhone'a, jego wybór dwukrotnie częściej padał na iPhone'a 6s lub 6s Plus niż iPhone'a 7 lub 7 Plus. Oczywiście częściej po smartfony Apple sięgali posiadacze starszych generacji. Stanowili oni ponad 80% nabywców najnowszej generacji oraz modelu SE oraz ponad 60% modeli 6s.
Źródło tekstu: Consumer Intelligence Research Partners; wł