Uwaga na MMS-y w Play - od pewnego czasu P4 ma błąd w swoim bilingu i oprócz opłaty za wysłanie wiadomości, taryfikuje ją także jako transmisję danych. Według operatora, błąd dotyczy mniej niż 1% użytkowników.
Błąd w systemie bilingowym pojawił się już w zeszłym roku, mniej więcej w momencie, kiedy przestano taryfikować MMS-a wysyłanego do wielu odbiorców jako jedną wiadomość. Wtedy też zaczęto obciążać konta klientów za MMS-y przychodzące w formie opłaty za transmisję danych. W ostatnim czasie ten błąd zaczął pojawiać się także przy wiadomościach wychodzących.
Jesteśmy świadomi problemu z naliczaniem dodatkowych kosztów przy korzystaniu z usług wykorzystujących transmisje danych. Z naszej analizy wynika, ze dotyczy to mniej niż 1% użytkowników, korzystających z tych uslug - powiedział nam Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.
Według zapewnień Gruszki, operator już wczoraj rozpoczął eliminowanie błędu w systemie, co powinno zakończyć problemy w ciągu kilku najbliższych dni. Zgłoszenia klientów są rozpatrywane w trybie reklamacyjnym i po analizie każdego przypadku, Play zwraca klientom należne środki.
Błąd dotyczy najprawdopodobniej tylko użytkowników Play Karty, bo tylko oni skarżyli się naszej redakcji na ten błąd. Polecamy jednak i klientom abonamentowym, aby bliżej przyjrzeli się swojemu bilingowi.
Źródło tekstu: wł
Każdy Polak to potomek chłopa pańszczyźnianego?
Jestem abonamentowcem który ma internetu mobilnego tyle ile chce.
Odwiedźcie prawdziwy skansen i smartfony wyłączcie bo chyba jesteście smogiem elektromagnetycznym za ...
Zagrajcie sobie na cymbałkach to się lepiej poczujecie.
Oni tu ciągle żartują. Telepolis to żart.