Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Uwaga dla korzystających ze "Zbieraj Minuty" w Play Karcie - oficjalnie

Uwaga dla korzystających ze "Zbieraj Minuty" w Play Karcie - oficjalnie

WitekT 30 Stycznia 2008 12:25

0 0

W Play od 13. lutego zmienia się sposób aktywacji usługi Zbieraj Minuty. Usługa będzie nadal dostępna bezpłatnie dla wszystkich nowych i dotychczasowych użytkowników oferty Play na Kartę. Zmiana polega na wprowadzeniu zasady samodzielnego aktywowania usługi Zbieraj Minuty.

Od 30. stycznia rozpoczyna się akcja SMS-owa do bazy użytkowników z informacją o nowych zasadach korzystania z usługi. Użytkownicy będą dostawać je sukcesywnie przez kolejne 10 dni.

Wprowadzamy aktywowanie tej atrakcyjnej usługi celowo. Chcemy w ten sposób dodatkowo zwiększyć świadomość benefitów korzystania z bardzo konkurencyjnej oferty Play na Kartę - powiedział Jacek Hensler, szef marketingu Play.




Dotychczasowi użytkownicy oferty PLAY na Kartę, którzy wykonali pierwsze połączenie przed 10.lutego, aby nadal korzystać z usługi Zbieraj Minuty muszą wysłać SMS-a o treści T pod bezpłatny numer 1155 do 10.lutego.

Po tym terminie Klienci będą mogli aktywować usługę na kilka sposobów - kodem *111*4*1# oraz poprzez telefoniczne lub internetowe biuro obsługi klienta.

Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 17
  • 0

    1.  2008-01-30 12:58:32

    "celowo zeby zwiekszyc swiadomosc", bueheheh.

  • 0

    2. ~marnet  2008-01-30 13:04:14  host: ano34.internetdsl.tpnet.pl

    Nie podoba mi się taka praktyka! Wyłączanie aktywnych usług, żeby zwiększyć świadomość... Niedługo będzie, że abym mógł wykonać połączenie, będę musiał aktywować SMSem taką usługę. Idiotyzm!

  • 0

    3. ~  2008-01-30 13:46:26  host: ptcnat.era.pl

    Licza, ze czesc Klientow wykasuje "spam" od operatora i nie aktywuje uslugi :-) Oj, z revenue w Play coraz slabiej... ;-)

  • 0

    4.  2008-01-30 13:48:17

    3: po części pewnie też, ale z tą świadomością usług mieli problem - dla abo knują prawdopodobnie inne rozwiązanie. A z reve to problemów specjalnie nie mają - ARPU powyżej rynku, prędzej z fraudami do momentu podłaczenia pod m.in. Waszą blacklistę. ;)

  • 0

    5. ~mirekb  2008-01-30 13:52:06  host: hii227.internetdsl.tpnet.pl

    niech tylko ktorys z fanatyków play powie ze u niego nie ma pakietów i duzej ilosci krotkich kodów do zapamiatania;-))prostota oferty jest złudna bo wtedy placi sie wiecej.zawsze.pakiety to nierozłaczny element oferty,teraz tylko pakiet na internet 10mb za 20pln;-)))

  • 0

    6. ~  2008-01-30 14:11:47  host: ptcnat.era.pl

    4: ARPU owszem wysokie, ale to sprawa naturalna przy malej bazie Klientow. Jednak przez ciagle malą baze, business case jeszcze dlugo sie nie zamknie i break even odjezdza w sina dal... Zobaczymy jak ARPU bedzie wygladalo, jesli osiagna powiedzmy 3-4 miliony... pytanie tylko, czy przed osiagneiciem takiej bazy nie znikna z rynku... ;-)))

  • 0

    7. ~marnet  2008-01-30 14:13:13  host: ano34.internetdsl.tpnet.pl

    #4. Tak się nie robi... Jeśli chcieli "zwiększyć świadomość benefitów korzystania z bardzo konkurencyjnej oferty Play na Kartę", to mogli wysłać SMS w stylu: "Cieszymy się, że jesteś z nami i korzystasz z usługi Zbieraj minuty (Odbierasz 2 minuty, dostajesz jedną z powrotem). Jest nas już milion. Dziękujemy". To nie wnerwiłby mnie tak, jak ponowna aktywacja aktywnej wcześniej usługi! Jeśli w abo będzie trzeba na nowo aktywować usługę już aktywną, to niech się nie zdziwią, jak trafią do UKE i miejskich rzeczników klienta.

  • 0

    8.  2008-01-30 14:52:49

    Pewnie muszą sporo dokładać do interesu, zmniejszy to liczbę bonusów. Dobrze, że wycofałem się z Playa i przeszedłem do Plusa.

  • 0

    9. ~mbm  2008-01-30 16:31:24  host: inet-a3.makronet.pl

    Tym razem mówi się o PLAY, mimo że nie wydał złotówki na reklamę i nie .... ugotował nic. W zasadzie nie jest ważne czy się mówi dobrze, czy źle. Ważne że jest TO ZA DARMO, wszystko: reklama, SMS aktywacyjny, usługa itd. Im więcej zapalczywości i "troski" o użytkowników PLAY tym lepiej, pewnie właśnie o to chodziło, ach żeby tak jeszcze Goździkowa...

  • 0

    10.  2008-01-30 16:57:39

    wybaczcie - ale wpieniają mnie takie bezsensowne zabawy - co mnie kurna obchodzi 'świadomość' innych? PLAY miał być prosty, bez zabaw i bez kombinacji - a teraz co rusz to wprowadzają debilne zasady, jak w innych sieciach - jeszcze czekam, że zaczną pobierać 1PLN miesięcznie jak w TakTaku...

  • 0

    11.  2008-01-30 17:00:50

    no i czy jak wyślę t małe ani T duże to mi przedłużą czy nie...? Nie wystarczyłby już po prostu jakiś sms zwrotny czy pusty? a jak wpiszę a lub A to co wtedy... co za marnotrastwo czasu i łączy... tym bardziej, że nadal korzystają z sieci Plusa

  • 0

    12. ~skalarek  2008-01-31 03:53:50  host: 212.122.214.240

    jeju ludzie czytajcie między wierszami - chcą sprawdzić ile tych kart jest jeszcze w użytku no ;)

  • 0

    13. ~Marzi  2008-01-31 09:06:36  host: pe175.bialystok.sdi.tpnet.pl

    Chcą poi prostu, aby mniej minut było darmowych. Kto korzysta z rozmów najdłużej? Ci co mało z smsów korzystają. Np starsi ludzie wolą rozmawiać niż smsować, a sporo nie chce się nauczyć smsować. To od razu mnie darmowych minut to i sieć mniej obciążona. Może świadomość trzeba co miesiąc będzie zwiększać i co miesiąc darmowy sms wysyłać ;[

  • 0

    14.  2008-01-31 09:51:02

    do 12 - no i czy aby to sprawdzanie będzie faktycznie odpowiadać prawdzie? Bo ja już widzę ile osób odpowie, ile w ogóle przeczyta ten sms, a przecież nie ma akcji reklamowej w TV i gazetach, w których nawołują do wysyłania słynnego T... co do sprawdzania aktywnych kart, to chyba najłatwiej jest sprawdzić jakie numery się logują do systemu - bo przecież jak jest 'aktywny' - czyli używany, to telefon zgłasza się do sieci - w taki sposób chyba najprościej sprawdzić iloćś osób, no chyba że nie można, co stawiałoby pod znakiem zapytania umiejętności informatyków

  • 0

    15. ~  2008-02-12 16:22:42  host: ip-157-25-235-60.multimo.gtsenergis.pl

    a ja nie dostałem od nich żadnego smsa czyli jeśli mi wyłączą to się wkurzę i zrobię im burdę, ze zmieniają warunki nawet nie informując użytkownika -w końcu nie mam obowiązku oglądać reklam itd..więc nie wysłałem i czekam..

  • 0

    16. ~Playowe-skurw...  2008-02-18 15:33:16  host: 77-253-101-151.adsl.inetia.pl

    Witam. Aktywowalem karte play w styczniu 2008. Dnia 28 stycznia przetestowalem czy dziala mi usluga polegajaca na otrzymaciu ilosci minut w polowie przeprowadzonej rozmowy. Z 8 minut dostalem 4 więc myślę ok. Więc na telefonach z orange gdzie mialem jeszcze 10 godzin postanowilem przelac je na konto play . Jak sie pozniej okazalo firma w ktorej aktyowalem nowy numer okradla mnie na 5 godzin ( przeprowadzilem kilka rozmow tego samego dnia czyli 28 stycznia lacznie na 10 godzin). Na 1 reklamacja dost. odp. To iz smsy zostaly wyslane do uzytkownikow iz usluga bedzie deaktyowana i mozna ja samemu aktywowac. Wiec zlozylem 2 reklamcje z prozba o podanie daty kiedy to ja zostalem o tym poinformowany - konkretna date smsa ktory nigdy nie zostal dostarczony na moj telefon (Dodatkowo poinformowałem że w zakładce usługi nie mam możliwości aktywacji takiej usługi). (przypomne ze chodzi o 28 stycznia). Dostałem odpowiedź że oni mi aktywowali usługę z dniem 31 stycznia 2008 i ze maja mnie w dupie (tak przynajmniej wynikalo z dalszej czesci odpowiedzi ktory raczej przypominal zwykly spam). Powiem szczerze że w tej sprawie złoże skarge do UKE a karte playa wyrzucę odrazu do koszta jak dostanę pozytywne bądź też nehatywne rozpatrzenie z UKE. Czuję się okradziony przez PLAYA na 5 godzin dla mnie takie złodziejstwo nie róźnicy się niczym od "10" spotykanej na ulicy polskich miast. No cóż wracam do Orange które mi nic nie obiecało i nigdy mnie nie okradło :)

  • 0

    17. ~martuśś  2008-05-09 09:31:57  host: axh106.internetdsl.tpnet.pl

    nie polecam tej sieci za chiny ,poniewaz moj telefon popsol sie po 2 tygodniach i nie uwzglednili gwarancji, wiec jestem bez telefonu!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! jestem 1 raz w tej sieci i ostatni buhaha

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-110-18.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.