Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Usługa "Kto dzwonił" w a2mobile

Usługa "Kto dzwonił" w a2mobile

sirmark 5 Kwietnia 2017 17:07

14 3
a2mobile tlo

a2mobile uruchamia usługę "Kto dzwonił", czyli notyfikacje SMS-owe o próbach połączeń w sytuacji, gdy użytkownik był poza zasięgiem lub miał wyłączony telefon.

Usługa "Kto Dzwonił?" startuje 5 kwietnia, jest bezpłatna i zostanie domyślnie aktywna na wszystkich kartach SIM.

Usługa steruje się za pomocą kodów USSD:
  • sprawdzenie Statusu usługi: *200*9#
  • wyłączenie: *200*90#
  • włączenie ponowne: *200*91#

Zobacz: regulamin usługi



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: kto dzwonił | a2mobile

w sumie: 37
  • 1

    20. ~Prz  2017-04-05 20:06:54  host: agr79.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rewolucja na miare niedawnego dodania obsługi mmsów, ale niech działają, w tym tempie dodadzą do wakacji ten nieszczęsny hdvoice i przekierowania, oczekujące i konferencyjne.

  • 1

    21. ~SM  2017-04-05 20:09:07  host: public-gprs385835.centertel.pl

    Niestety wg regulaminu a2mobile przepisanie z jednoosobowej działalności gospodarczej na osobę fizyczną, pomimo ze ten sam pesel, to też cesja. Moze admin zainterweniowalby w tej sprawie lub powiadomił UKE?

  • 1

    22. ~@21  2017-04-05 21:11:25  host: apn-95-41-239-202.dynamic.gprs.plus.pl

    zmień sieć i zrób cesję...

  • 0

    23.  2017-04-05 23:05:54

    Patyczek drabinki o jeden wyżej
    :-)

  • 1

    24.  2017-04-05 23:28:29

    Czytam te Wasze komentarze i jednak prawda Polakom nigdy nie dogodzisz.... Operator daje dobry pakiet za całe 19,90 i to źle...połączenie oczekujące woow serioo może używałem z dwa razy na ostatni rok.... Kto dzwonił a co mnie to,jak coś chciał to będzie dzwonił jeszcze raz...Robienie cesji do tego zawsze służył operator play,przenosiło się do niego ,na drugi dzień zmieniało się dane i na 3 było się u konkurencji ogromny problem.
    Przeniosłem mój 2 nr na próbę,nr przeniesiony bez problemu, wszystko działa ,mmsy dochodzą w 2 strony,net włącza się lte+ i średnia prędkość przez dzień to 30/20. Co najważniejsze wybieram kod i nie muszę czekać jak u konkurencji od kilku minut do nawet 24 h aby mi pakiet włączyli , całe 2 sekundy pakiet aktywny.... nie ma hd voice serioo wykonałem 90 min nie odczułem zbytniej różnicy podczas rozmów.Dobre czyste połączenie,zero trzasków tak jak przedtem w nju a tam jest hd voice. Na razie 2 minusy nie ma VoLTE i trzeba się przyzwyczaić i parę sekund poczekać na połączenie lte na 3g, oraz wifi caling jest dostępny przez prądożerną aplikację.

  • 0

    25. ~  2017-04-06 01:56:52  host: n08-04-03.opera-mini.net

    mam to a2 i jestem zadowolony, 19,90 za wszystko no limit rozmowy, sms, net, pakiet odnawia się sam co miesiąc, wystarczy tylko mieć kase co miesiąc na koncie numeru i nie trzeba tego co miesiąc aktywować, jest ok, od początkującej sieci nie można za dużo oczekiwać, ale podstawy już ma czyli dobrej jakości połączenia, kody na pakiety, autoodnawianie pakietów, czego chcieć więcej, zawsze może być lepiej ale ogólnie ja już jestem zadowolony z a2, kody wystarczą, jak wprowadzą aplikacje mobilną będzie lepiej, ale nie mam zamiaru rozpaczać z tego powodu,że jej jeszcze nie ma, usługa kto dzwonił fajnie,że jest ale bez niej jeśli ktoś się nie mógł dodzwonić mógł spróbować później albo wysłać sms oddzwoń albo że się próbował dodzwonić, jak się chce to nie ma problemu

  • 0

    26. ~SM  2017-04-06 02:11:13  host: public-gprs387024.centertel.pl

    22,24: a jesli dzialalnosc jest zamknieta to tez "zalatwisz" mnp? A poza tym tu nie chodzi o sposoby jak kogos oszukac, a w swietle prawa zmienic ststus uzytkownika, poniewaz zadna cesja to to na pewno nie jest. A2mobile dziala bezprawnie nazywajac taki zabieg cesja i nakazujac pojawienie sie osobiscie w Rzeszowie. A warunki moga miec boskie. Ale co to ma do lamania prawa?

  • 3

    27. ~  2017-04-06 02:15:43  host: 095160154210.dynamic-ww-11.vectranet.pl

    notyfikacje?
    a nie ma polskiego słowa "powiadomienia"?

  • -2

    28. ~CalmVII  2017-04-06 09:40:39  host: dpg38.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Jest aktualizacja do iOS 10.3.1.

  • -2

    29. ~Tomek  2017-04-06 10:14:22  host: public-gprs378026.centertel.pl

    Mnie to nie potrzebne. Wyłączyłem od razu.

  • 3

    30. ~~~~  2017-04-06 11:31:36  host: aeay216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @29 Czyli jak ktoś będzie do ciebie dzwonił a ty nie bedziesz miec zasiegu to nie dostaniesz nic. Nie bedziesz tym samym wiedział, czy ktoś do ciebie dzwonił.

  • -1

    31. ~  2017-04-06 11:47:46  host: user-94-254-226-240.play-internet.pl

    30, a to tak duża niedogodność? Ktoś będzie miał sprawę, to zadzwoni ponownie.
    Niektórzy niedługo będą dostawać ataków paniki, jeśli zobaczą, że w telefonie na chwilę znikł zasięg. To tylko telefon i ma nam służyć i nie ma sensu przywiązywać się do niego jak do ręki. Wyobraźcie sobie, że niedawno całkiem bo w latach 90-tych były tylko telefony stacjonarne i to w około 50% gospodarstw i jakoś społeczeństwo funkcjonowało, ludzie prowadzili normalne życie, mało tego życie towarzyskie było ciekawsze niż obecnie.

  • 2

    32.  2017-04-06 12:11:51

    @31 czasem duża, jeśli jest szybki biznes, który za chwile będzie nieaktualny. Nikt nie będzie się do Ciebie dobijał w nieskończoność , a tak masz info że ktoś dzwonił gdy na chwilę poszedłeś do piwnicy i możesz od razu oddzwonić. Ale Twoja retoryka jest przecudowna, wg niej to najlepiej nie mieć telefonu w ogóle.

  • -1

    33. ~  2017-04-06 12:57:40  host: user-94-254-225-106.play-internet.pl

    @32, jak ktoś prowadzi biznes, gdzie istotne znaczenie ma szybkość podejmowanych decyzji, to nie kupuje usług prepaid w a2 mobile. Operator oferuje konkretne usługi, których wykaz zamieszcza i albo godzimy się na to albo kupujemy usługę u innego operatora. Chyba, że masz na myśli "szybki biznes" np. w postaci sprzedaży "ciepłego" telefonu?
    Operator kieruje swoje usługi do określonej grupy i nie są nimi przedsiębiorcy ani 60+ co nie oznacza, że nie mogą oni korzystać z usług a2 tylko powinni mieć świadomość z braku pewnych usług.

  • 0

    34.  2017-04-06 14:25:29

    @33 biznes w sensie sprawę, jakąkolwiek, poszerz horyzonty. Kiedy różnice w cenie usługi sięgają kilku zł miesięcznie znaczenia nabierają właśnie usługi/funkcje dodatkowe. Cena jest ważna, ale jest granica po przekroczeniu której nie jest najważniejsza

  • 2

    35. ~  2017-04-06 14:33:24  host: n12-04-07.opera-mini.net

    Do PiotrM: ale psioczysz. Są mmsy. Jest usluga "kto dzwonił". Są najtańsze ceny usług na Polskim rynku telekomunikacjnym. Czego Ty chłopie jeszcze chcesz? Dla mnie oferta jest rewelacyjna

  • 0

    36.  2017-04-06 14:53:01

    @ 32 przepraszamy ,zapomnieliśmy ,że z Ciebie jest d.... biznesmen i prowadzisz szybkie lewe interesy .... Dla takiego milionera jak Ty taka oferta za 19,90 to nie dla Ciebie.

  • 0

    37. ~  2017-04-06 15:06:08  host: host-89-231-203-41.dynamic.mm.pl

    Świetna oferta np. moi rodzice gdzie używają telefonu tylko do dzwonienia to w tej chwili nie widzę nic lepszego. Co zrobiło a2mobile. Za 9 zł rozmowy do wszystkich. Przeniosłem nr w tydzień do nich. Trochę to trwało ale zasięg bardzo dobry rozmowy jakościowo super . Co chcieć więcej. Ma działać i być tanie i takie właśnie jest.

  • 0

    38. ~  2017-04-07 19:48:56  host: host-176-221-123-98.dynamic.mm.pl

    A połączeń oczekujących w ofercie na kartę nadal nie ma i nie ma planów ich wprowadzenia... Dziękujemy, Plus.

  • 0

    39. ~  2017-04-13 07:21:26  host: host-176-221-123-98.dynamic.mm.pl

    Czy w a2mobile jest połączenie oczekujące?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-172-145.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.