DAJ CYNK

USA: 10 milionów użytkowników mobilnego wideo

Q!

Wydarzenia

Według wyników badań przeprowadzonych przez agencję Nielsen Mobile, w trzecim kwartale ubiegłego roku co miesiąc ponad 10 milionów Amerykanów skorzystało z mobilnych treści wideo. Mimo tego, ten rodzaj multimediów wciąż cieszy się niezbyt dużą popularnością wśród użytkowników telefonów komórkowych za oceanem.

Według wyników badań przeprowadzonych przez agencję Nielsen Mobile, w trzecim kwartale ubiegłego roku co miesiąc ponad 10 milionów Amerykanów skorzystało z mobilnych treści wideo. Mimo tego, ten rodzaj multimediów wciąż cieszy się niezbyt dużą popularnością wśród użytkowników telefonów komórkowych za oceanem.

Według tych samych badań 5% mieszkańców USA regularnie korzysta z mobilnego wideo. Jest to najwyższy wynik na świecie. Na kolejnych miejscach znajduje się Francja oraz Włochy, gdzie odsetek ten wynosi 4%. Największą popularnością (66%) cieszą się serwisy przystosowane do oglądania z poziomu stron WWW.

Co ciekawe, oglądanie wideo nie jest domeną tylko ludzi młodych. Przeprowadzone badanie pokazało, że z takiej możliwości korzystają zarówno osoby młode, jak i trochę starsze.

Jak nietrudno się domyśleć najbardziej popularnym urządzeniem służącym do oglądania mobilnego wideo był iPhone. Stanowił on 11% wszystkich wykorzystywanych w tym celu urządzeń.

Największą liczbę widzów zebrały programy rozrywkowe oferowane przez stację NBC. Każdego miesiąca średnio 4,7 mln użytkowników skorzystało z treści przez nią oferowanych. Najchętniej wybieraną z oferty treścią były filmy komediowe, które oglądnęło 40% widzów. Każdy z nich spędził przy tym średnio 10 minut podczas jednego połączenia.

Wskaźnik zadowolenia z tego typu usług wyniósł 71%.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: cellural news, wł