Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC zmienia wygląd rachunków abonenckich

UPC zmienia wygląd rachunków abonenckich

sirmark 7 Października 2013 17:57

2 4

UPC Polska w ramach poprawy jakości obsługi klienta, rozpoczyna pilotaż nowego rachunku za usługi.

Wybrana grupa klientów z regionów: Kraków, Warszawa i Gdańsk, otrzyma bardziej zrozumiałą i przyjazną wersję rachunków za usługi UPC. Pilotaż obejmie w sumie 70 tys. klientów i potrwa do końca 2013 roku. Zmiany obejmują nowy wygląd rozliczenia i faktury. Klienci indywidualni otrzymają tylko rozliczenia, a nie jak dotychczas rozliczenie i fakturę (mogą jednak otrzymywać fakturę na życzenie).




Zmiany w rozliczeniu obejmują:
  • rozdzielenie naliczeń za pełny miesiąc od naliczeń za część miesiąca (proraty)
  • rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych "za zużycie" (np. VOD)
  • prezentacja wszystkich usług, a nie tylko kategorii (telewizja, internet, telefon)
  • prezentacja połączeń telefonicznych wykorzystanych w ramach pakietu i poza pakietem
  • nowoczesna szata graficzna (kolorowa w wersji elektronicznej)

Zmiany na fakturze to:
  • zmniejszenie liczby kolumn
  • nowoczesna szata graficzna
  • rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych "za zużycie" (np. VOD)

  • Źródło tekstu: UPC     

Dodaj do:

Tagi: upc

w sumie: 9
  • 1

    1. ~lukasdtm  2013-10-07 18:01:58  host: tmo-111-71.customers.d1-online.com

    A gdzie obrazek nowej faktury???

  • -1

    2. ~ajrock  2013-10-07 18:04:19  host: pc3-173.btk.net.pl

    A co ja będę miał z tego?

  • -1

    3. ~  2013-10-07 18:10:04  host: ip-78-30-87-48.free.aero2.net.pl

    @2 jak sobie zamówisz 2 internet to będziesz miał 2 super rachunki, a nie jeden. Powinieneś się cieszyć.

  • 1

    4. ~  2013-10-07 20:47:51  host: ip-78-30-97-36.free.aero2.net.pl

    a co to da oprócz tego że ten kto wymyślił łyknie premie?

  • 0

    5. ~  2013-10-08 03:40:20  host: n10-06-02.opera-mini.net

    Lol, a przypadkiem nie zaczynają dofinansowania punktów obsługi, by mogli zmienić papier toaletowy z szarego na biały?

  • 0

    6. ~lumia  2013-10-08 10:21:28  host: ns2296704.ovh.net

    Poprawa jakości klienta, dobre sobie. Niech wpierw skrócą czas oczekiwania na infolinii, i droga UPC jak dzwonię do działu technicznego to nie po to by konsultant wciskał mi usługi tylko by rozwiązał mój problem z waszymi usługami.

  • 0

    7. ~klient  2013-10-08 13:14:34  host: 89-77-228-23.dynamic.chello.pl

    Lepiej niech odblokują klientom przegrywanie, z dysku nagrywarki UPC na zewnętrzną nagrywarkę i uaktywnię wreszcie port USB, w dekoderze z nagrywarką Mediabox CISCO, do nagrywania bezpośrednio na dysk klienta.

  • 0

    8. ~ghert  2013-10-08 15:41:38  host: 89-69-118-94.dynamic.chello.pl

    ok jezeli to usprawni i faktury beda jasniejsze i bardziej zrozumiałe.

  • 0

    9. ~Namakon  2013-10-09 10:08:53  host: 81.219.84.18

    @6 nie wiem o co Ci chodzi, gdy ja dzwoniłem do ich BOKu by wyłączyć pakiety które mi na chama do umowy dołączyli czekałem raptem 6 minut przy naliczaniu oczywiście za minutę a nie za połączenie...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-138-15.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.