Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC zmienia regulaminy

UPC zmienia regulaminy

WitekT 9 Maja 2013 21:32

11 0

W związku ze zmianą ustawy Prawo Telekomunikacyjne (z 16. listopada 2012 roku), UPC zmienia wybrane postanowienia ogólnych warunków umowy abonenckiej, regulaminu świadczenia usług oraz regulaminu szczegółowego świadczenia usług komórkowych. To wiąże się z możliwością bezkosztowego wypowiedzenia umowy.

Aktualizacja dokumentów nie wpłynie na zakres świadczonych usług. Bez zmian pozostają takie warunki umowy, jak zamówione usługi, ceny, czas trwania umowy - napisało UPC w listach przesłanych klientom.

Zmiany w dokumentach abonenckich będą obowiązywać klientów od 21. czerwca.




Jeżeli nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia Umowy Abonenckiej przez złożenie oświadczenia na piśmie, nie później niż do 21. czerwca. UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi - informuje operator.

Zobacz: wykaz zmian w regulaminie świadczenia usług UPC

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: upc

w sumie: 40
  • 0

    22.  2013-05-10 08:28:49

    "To wiąże się z możliwością bezkosztowego wypowiedzenia umowy." - z tego co wiem, to NIE wiąże się z możliwością bezkosztowego wypowiedzenia umowy. BOK twierdzi, że wraz ze zmianami wymuszonymi prawnie, UPC po prostu postanowiło wykorzystać okazję i dopracować regulaminy. PS. Konsultant zaproponował mi, żebym sam sobie zobaczył co się zmienia, "bo on nie jest kompetentny". No myślałem, że pęknę ze śmiechu...

  • 2

    23. ~  2013-05-10 08:52:38  host: 89-66-100-16.dynamic.chello.pl

    @22, dokladnie tak jest i taka informacja jest w mailu. Przy okazji zmian wymuszonych zmiana PT wprowadzają też inne zmiany i stąd mozliwość bezkosztowego wypowiedzenia. Pytanie, kto będzie porównywal wszystkie stare zapisy z nowymi?

  • 1

    24.  2013-05-10 09:25:03

    Jestem ciekaw co się zmienia, o tym już ani słowa nie ma... Tak czy inaczej, dla mnie to żadnej różnicy nie robi bo z UPC mam bezterminową umowę, więc i tak mogę wypowiedzieć kiedy chce. Jak ktoś już wcześniej zauważył, na rynku stacjonarnym i Cyfrowej TV nie ma zbyt dużej, i dobrej konkurencji.

  • 1

    25. ~dim  2013-05-10 09:34:51  host: s-01.wroclaw.dialog.net.pl

    W mailu z informacją o zmianach jest link do wykazu zmian w regulaminie http://www.upc.pl/pdf/upc_wykaz_zmian_w_regulaminie_swiadczenia_ uslug_upc_04_2013.pdf Z tego co mnie najbardziej "zainteresowało" to usunięcie zwrotu sprzętu w BOK, obciążenie klienta kosztami zwrotu (w tej chwili można zamówić darmowego kuriera) oraz możliwość ograniczenia nagrywania na nośnikach zewnętrznych (chwilę po wprowadzeniu modułów CI+ UPC zablokowało na jakiś tydzień możliwość nagrywania).

  • 0

    27.  2013-05-10 13:07:20

    26: Moim zdaniem nie. W żadnej z ciekawych ofert nie występuje Win 8.

  • 0

    28. ~rebus12  2013-05-10 13:15:31  host: apn-77-115-121-167.dynamic.gprs.plus.pl

    rezygnajacja nie jest przymusowa, tylko dlatego 'bo mozna'... nowe oferty dla nowych klientów akurat są dobre i korzystne. ja przeszedlem na UPC jakis czas temu i chyba z konkurencji oni najb. mi odpowiadaja.. zwłaszcza jeśli chodzi o internet.

  • 0

    29. ~dim  2013-05-10 13:48:41  host: s-01.wroclaw.dialog.net.pl

    @26 - dowiesz się negocjując z Działem Utrzymania Klienta @28 - zazwyczaj dla nowych jest lepiej niż dla starych

  • 0

    30. ~Johny  2013-05-10 14:09:51  host: bsh221.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech Netia zmieni... :(

  • 0

    32. ~Kvahu  2013-05-11 11:45:17  host: 89-66-185-214.dynamic.chello.pl

    Wczoraj tak zrobiłem. Jako stały klient płacący ponad 200 zł wynegocjowałem 60Mb/s i rachunek na 135 zł na 24 m-ce

  • 0

    33. ~bolo  2013-05-11 11:48:56  host: 89-66-185-214.dynamic.chello.pl

    Pani straszyła mnie karencyjnością 3-mieszięczną. To powiedziałem ,że zaraz moja żona podpisze umowę. Najlepiej na 12-cy z 3 miesięcznym niższym rachunkiem.

  • 0

    34.  2013-05-12 22:10:22

    17: Ja podpisywałem umowę pod koniec kwietnia. 18: Bzdury opowiadasz, kto Ci ma niby coś wracać? 29: W UPC nie jest lepiej dla nowych. W Vectrze owszem. U innych nie wiem, bo temat tych dwóch przerabiałem ostatnio.

  • 0

    35. ~inzynier  2013-05-18 18:19:06  host: ip-219-138.ap-media.pl

    PLUS GSM też wprowadza zmiany w umowie i straszy klientów,że będzie sobie rościł prawo do roszczenia odszkodowania/kary umownej na warunkach i wysokości zapisanej w umowie. Czy ktośmi wytłumaczy dlaczego Aster nie straszy klientów i nie żąda odszkodowania,a chodzi o te same miznay w Prawie Telekomunikacyjnym a Plus chce sobie rościć prawo do nałożenia kary???

  • 0

    36.  2013-05-18 18:50:42

    inzynier: bo zmiany regulaminu Polkomtela wynikają TYLKO i WPROST z nowelizacji Prawa telekomunikacyjnego, natomiast zmiany w UPC/Asterze oprócz tego zawierają DODATKOWE zmiany nie wynikające z Pt.

  • 0

    37. ~  2013-05-27 18:44:05  host: 89-76-140-128.dynamic.chello.pl

    ja jestem za rezygnacją bo dla nowych jest taniej

  • 0

    38. ~reb  2013-05-27 22:47:43  host: 87-205-198-93.adsl.inetia.pl

    chyba,że rezygnacja polega nie na odejsciu od operatora tylko rezygnacji i ponownej umowy. ze tak korzystniej?:)

  • 0

    39. ~  2013-06-11 20:47:14  host: afmr120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi pozostało jeszcze 13 miesiecy umowy i wysłałem wypowiedzienie od razu po info w emailu [jakis miech temu] i po dwoch tygodniach UPC odezwalo sie do mnie - wynegocjowalem dwie nagrywarki [multiroom] w cenie tanszej niz do tej pory placilem [do tej pory 87zl miesiecznie za jeden dekoder bez nagrywarki, a teraz za dwie nagrywarki 3 miesiace po 1zl, a potem 21 miesiecy po 91zl]

  • 0

    40. ~  2013-06-14 15:43:19  host: psyche.cst.tpsa.pl

    znowu mozna wypowiadac umowe - teraz troche z innego powodu ;-) Zmiana oferty programowej Informujemy, że 31 lipca 2013 r. z wykazu programów usunięty zostanie MyZen.tv HD oraz kanały ESPN Classic i ESPN America, a także Hot TV, w związku z decyzją nadawców o zaprzestaniu ich nadawania na obszarze Polski. W przypadku braku akceptacji zmian, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później, niż w ciągu miesiąca od dokonania zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym takie oświadczenie wpłynęło do UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi.

  • 0

    42.  2013-06-20 22:19:19

    ~Vectra - a ja używam od wielu lat (bo innej nie ma) i nie jestem zadowolony. To, zę odbirają to jedno, ale nic, kompletnie nic nie potrafią wyjaśnić. Np. dlaczego po właczeniu faktury elektornicznej dopiero dowiedziałęm się, ze mam nadpłatę na koncie? Nie, nie jakąś wielką, ale połowę abonamentu około... Pytam kiedy powtsała? Przed 2006 rokiem i niestety nie mamy dokumentów z tamtego okresu. Pytam, czemu teraz dopiero o tym się dowiedziałem? A bo oni nie reagują jak jest nadpłata... Rok minął od tamtego czasu i do dzisiaj nie potrafią mi na fakturze albo innym dokumencie napisać - mam nadpłatę i do zapłacenia jest tyle czy tyle - jak u każdego normalnego dostawcy usług... Za to brak płatności... esemesy, telefony!! Tak, mógłbym jakąś satelitarną platformę wziąć... Ale m się nie chce ;-)

  • 0

    43.  2013-06-20 22:21:50

    Jakiś czas temu - w lutym chyba, faktura na ok. 6 zł przyszła. Dzwonię i pytam - co się stało - premia jakaś czy co? Nie - karne wyłączenie było. Z jakiego powodu? Brak płatności. Jaki brak płatności? Mogę wysłać potwierdzenia - płatność za styczeń z dwudniową zwłoką, naliczone stosowne odsetki (bez noty odsetkowej)... No rzeczywiście. A to nie wiem dlaczego... Koniec rozmowy ;-)

  • 0

    44.  2013-06-20 22:23:34

    A propos... Sygnał cały czas był w kablu - cyfrowy i analogowy ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-124-79.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.