Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC wycofuje opłatę za nieuzasadnione wezwanie technika

UPC wycofuje opłatę za nieuzasadnione wezwanie technika

sirmark 6 Grudnia 2016 17:17

2 0

UPC wycofuje z cennika opłatę za nieuzasadnione wezwanie technika. Zmiana wejdzie w życie z dniem 1 stycznia 2017 r.

Opłata za "Nieuzasadnione wezwanie technika" wynosiła 50 zł. W związku z jej usunięciem zmienia się też jeden punkt regulaminu, który otrzymuje nowe brzmienie:
§ 35 ust. 4. Za dodatkowe świadczenia wykonane przez Dostawcę usług w ramach realizacji serwisu wezwanego na wniosek Abonenta, w szczególności z przyczyn wymienionych w ust. 3 powyżej, Dostawca usług może pobierać opłatę określoną w Cenniku w ramach serwisów płatnych.




Klientom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej. Jednak związane to będzie ze zwrotem przyznanej ulgi proporcjonalnie do niewykorzystanej umowy.

Źródło tekstu: UPC, wł     

Dodaj do:

Tagi: upc

w sumie: 12
  • -3

    1.  2016-12-06 17:23:41

    No to biorą na siebie wszystkie zawirusowane kompy i sprzętowe usterki komputerowe. Telefony typu nie mam 200mb/s, a kata 100gb/s.

  • 0

    2.  2016-12-06 19:12:00

    Zastanawiam się, czemu będzie się to wiązało ze zwrotem ulgi?
    Przecież nie jest to zmiana regulaminu podyktowana zmianą w prawie?

  • 1

    3. ~  2016-12-06 19:14:41  host: public-gprs357845.centertel.pl

    @2 ale poprawia Ci warunki, a nie pogarsza...

  • 0

    4. ~r  2016-12-06 20:52:07  host: user-46-112-88-36.play-internet.pl

    Jak poprawia? Pewnie zwolnili techników (wszystkich trzech) i nie ma powodu by wyszczególniać w reg. opłatę za usługę niemożliwą do realizacji :-)

  • 0

    5.  2016-12-06 21:56:27

    To jeszcze zwolnijcie z głupkowatych wysyłań techników do nowo zamawianych usług, gdzie technik jest tak potrzebny jak babie wąsy i oczywiście za to też opłata, bo domownik nie potrafi oczywiście wpiąć sobie RJ-tki 11 do gniazda w modemie

  • 0

    6.  2016-12-06 21:56:41

    W tych tekstach nie rozumiem jednego zwrotu, pojawia się wszędzie gdzie regulaminy się zmieniają, mianowicie "klientom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej". Klientom ZAWSZE przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy, co najwyżej zapłacą, bądź nie, karę umowną/zwrócą ulgi/whatever.

  • 1

    7.  2016-12-06 22:06:24

    ViNYL - powiedz to posłom, którzy nakazali operatorom informować o tym (prawie do wypowiedzenia umowy) klientów.

    Czyżby wybrańcy narodu wiedzieli jaki naród głupi, ze to napisali?

  • 0

    8. ~  2016-12-07 00:08:38  host: 188.146.20.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5: Do czego służy RJ11 w UPC?
    Chyba tylko do podpięcia telefonu pod router (tel. stacjonarny via VoIP).
    Główna instalacja (Net/TV) opiera się na przewodach koncentrycznych.

  • 0

    9.  2016-12-07 07:37:26

    @7: (P)osłowie to inny temat, oni pojęcia zielonego nie mają o telekomunikacji, czy o prawie które sami tworzą. Chodzi bardziej o to, że niektórych to nakręca do rozwiązywania umów, bo myślą że im się ze zwrotem ulg upiecze. Inna sprawa, że te "ulgi" są wirtualne, w UPC za pakiet usług płacę 95zł podczas gdy cennikowo to jest ponad 250zł - mniej zapłacę trzymając usługę do końca umowy niż zrrywając umowę, to też jest chore.

  • 0

    10.  2016-12-07 07:39:37

    @5: Nie każdy jest kumaty jak Ty, popracowałbyś na pierwszej linii wsparcia to być takich głupot nie opowiadał.

  • 0

    11. ~Bohyn  2016-12-07 09:31:30  host: 37.247.248.2

    @10 U mnie technik montował 3h sam router. Myślałem że wyjdę z siebie.

    A gdzie tu zwolnienie z opłat? Przecież nadal może pobrać opłatę i to nie wiesz ile. Zwracać ulgę (wynikajaca z promocji) to my abonamenci będziemy operatorowi za wszystkie miesiace w których mielismy internet a nie na odwrót.

  • 0

    12. ~  2016-12-07 10:46:51  host: host-176-221-123-159.dynamic.mm.pl

    @11, też miałem słabe doświadczenie z technikiem UPC - u sąsiada, któremu podłączał router dwa wieczory :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-235-48.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy smartfon w cenie do 1000 zł to:

10 najlepszych smartfonów do 1000 zł (sierpień 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet