Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC - większa szybkośc za większą cenę... przymusowo

UPC - większa szybkośc za większą cenę... przymusowo

orson_dzi 29 Października 2014 13:34

6 2

Od kliku dni klienci UPC otrzymują listy z informacją o zwiększeniu prędkości Internetu oraz związanym z tym podniesieniem abonamentu.



Klienci UPC, którym zakończył się okres trwania umowy promocyjnej, otrzymali od operatora list z informacją o podwojeniu prędkości Internetu, wraz z podwyżką abonamentu o 7 zł miesięcznie. W związku z tym klienci korzystający z prędkości 60 Mb/s otrzymają łącze 120 Mb/s w cenie 76 zł, zamiast obecnych 69 zł. Zmiany wejdą w życie od 1 grudnia.




Nowa wysokość abonamentu wiąże się z inwestycjami w technologie i rozwój sieci oraz podnoszeniem jakości usług. Dotyczy wybranych grup klientów poza zobowiązaniem, którzy uzyskali podwyższenie prędkości i zostali poinformowani przez UPC. Klientom, którym skończyły się zobowiązania zachęcamy do skorzystania z promocyjnych usług w pakietach, gdzie będą mogli znaleźć atrakcyjne i dopasowane do potrzeb oferty - informuje rzecznik UPC Michał Fura.

W piśmie wysyłanym do abonentów możemy przeczytać o możliwości zerwania trwającej umowy. Pisemne wypowiedzenie można przekazać w salonach sprzedaży UPC lub wysłać na adres korespondencyjny firmy. Ze względu na to, że umowy są już po okresie promocyjnym i przeszły na czas nieokreślony, ich rozwiązanie nie będzie za sobą niosło żadnych kar finansowych.

Źródło tekstu: UPC; wł     

Dodaj do:

Tagi: upc

w sumie: 25
  • 2

    6.  2014-10-29 14:14:34

    "Ze względu na to, że umowy są już po okresie promocyjnym i przeszły na czas nieokreślony, ich rozwiązanie nie będzie za sobą niosło żadnych kar finansowych" - jasne, gdyby zrobili to klientom, którzy są jeszcze w trakcie trwania umowy, również mogliby ją rozwiązać bez żadnych kar.

  • 0

    7.  2014-10-29 14:23:29

    ja mam w UPC na czas nieokreślony i zmieniam pakiet jak się tylko nowy pojawi :) Poza tym można rozwiązać umowę też przez internet wypełniając formularz i wysyłając zdjęcie/skan podpisu lub poprostu faxem.

  • -1

    8. ~pabloki  2014-10-29 15:32:58  host: 213.158.221.239

    jakby tylko podwyższyli jak w t mobile to było by sie o co szarpać a skoro ulepszają az 2 razy za 7 zł to nie ma sie o co kłócić.

  • 3

    9.  2014-10-29 15:53:35

    No i zaczęło, następni idą za przykładem Tmobila :) Narodziła się nowa, świecka tradycja :)

  • 2

    10. ~tylko fakty  2014-10-29 16:01:27  host: 77-255-254-249.adsl.inetia.pl

    Internet UPC-łącze 60 Mbs. W godzinach 17-20(w tych godzinach korzystam) prętkość 6-8Mbps Warszawa ul.Bukowińska

  • 1

    11. ~pisk  2014-10-29 16:29:18  host: static-81-219-237-158.devs.futuro.pl

    Dokłądnie tak jest. 60mb i tyle jest tylko do speedtest.net. Każdy inny serwis to maź 15mbit.
    Czysty skok na kasę.

  • 1

    12. ~tata  2014-10-29 16:38:25  host: 87-206-222-70.dynamic.chello.pl

    Czysty skok na kase bez obawy ze bedzie interwencja polskich urzednikow/ich platnych konsultantow/ w UPC .

  • 0

    13. ~syn siostry zakonnej.  2014-10-29 17:05:46  host: mail.aminocom.com

    ziomale z gimbazjum 10 i 11: a czy bierzecie pod uwage fakt, ze serwery z ktorych ciagniecie moga miec takie limity?

  • 2

    14. ~  2014-10-29 17:54:33  host: user-188-33-217-64.play-internet.pl

    Ceny w UPC rosną szybciej niż zarobki ich klientów. Pazerność przez nich przemawia. Na pewno nie tracą nawet na tych abonentach, którzy korzystając z starych ofert płacą np 50-60PLN abonamentu za 10-30Mb/s. A nie każdy potrzebuje tych 60Mb/s czy więcej.

  • 1

    15. ~pisk  2014-10-30 16:43:54  host: static-81-219-237-158.devs.futuro.pl

    @13
    Skoro się godzisz na skubanie, to twój wybór. JA potrafię liczyć.

  • 1

    16. ~xx  2014-10-30 17:21:06  host: 87-206-57-31.dynamic.chello.pl

    Super, właśnie kombinowałem żeby zrezygnować z UPC na rzecz Netii 300mbit/s. Ułatwili mi sprawę :)

  • -1

    17. ~tylko fakty  2014-10-31 15:58:33  host: 77-255-254-249.adsl.inetia.pl

    Internet UPC-łącze 60 Mbs. W godzinach 1:00-8:00(w tych godzinach nie korzystam) prętkość 58 Mbps Warszawa ul.Bukowińska

  • 1

    18. ~nie jestem fanem orange  2014-11-18 10:08:02  host: 89-69-60-181.dynamic.chello.pl

    orange ma taniej niż upc, 10 mbps 20 pln (geopromocja), 80 mbps 39,90, trzeba doliczyc utrzymanie ok. 22 pln, czyli 10 mbps w orange (tak, orange!!!) za 42 pln, w upc za 49 :D

  • 0

    19. ~Prawda  2014-12-04 00:06:29  host: 89-67-203-30.dynamic.chello.pl

    Ich nowy dekoder wymiata : http://tlp.is/4qo

  • 0

    20.  2014-12-04 00:26:23

    ale póki co nie oferują go w atrakcyjnej cenie,a narazie cena zawiera podatek od nowości.

  • 1

    21. ~Kalamazoo  2015-02-01 12:35:10  host: 87-207-153-113.dynamic.chello.pl

    Uwaga! W UPC nie ma żadnej możliwości zgłoszenia w weekend awarii dostępu do Internetu. Jeżeli modem nie działa, konsultanci są dostępni od poniedziałku do soboty od 7 rano do 23 wieczorem. W niedzielę lub w nocy zapomnij o jakiejkolwiek pomocy. Módl się, żebyś nie miał awarii. Na stronie można sobie napisać zgłoszenie, które jest realizowane w przeciągu kilku dni. Zdarzyło mi się, że w ogóle nikt nie odpowiedział na moje zgłoszenie. I tek musiałem więc interweniować ponownie telefonicznie.

  • 0

    22. ~  2015-02-04 15:42:29  host: 87-207-64-95.dynamic.chello.pl

    Tu nawet nie chodzi o zmianę umowy tylko postępowanie nieuczciwie. Ta podwyżka dotyczy internetu podwyższanego z 30Mb na 60Mb co jeśli taka informacja przychodzi do mnie gdzie mam 60Mb i mam płacić 7zł więcej za nadal ten sam internet, jeden Pan próbował wcisnąć kit mojej mamie że płaci za 30Mb i będzie miała 60Mb, jak jej powiedziałam co jest grane i ostrzegłam, następna rozmowa z konsultantem przebiegała inaczej i będę miała za 7zł więcej internet 120Mb, a najciekawsze jest to że od lutego zeszłego roku jak umowa miała przyjść pocztą tak do dzisiaj ani widu ani słychu. Niech każdy pilnuje ile ma internetu i czy faktycznie mu go podwyższą a jak nie to dopominać się o swoje Pozdrawiam i uważajcie korporacje czekają na naiwnych klientów i czekają aby móc żerować ile się da.

  • 0

    23. ~Viola  2015-03-14 23:14:14  host: 093105236251.dynamic-ra-3.vectranet.pl

    Polecam kontakt z mobilnym doradcą klienta Panem Darkiem tel. 796450002 w przypadku przedłużania umów dobierze najlepsze warunki. Kapitalna sprawa.
    Dobry fachowiec. Nie wiem jak to robi ale zawsze ma dużo lepsze warunki do zaproponowania niż te o których mówią mi w placówce, albo tych które są w Internecie.

  • 0

    24.  2015-03-14 23:40:51

    @23 Darku, fajny Ci numer dali

  • 0

    25.  2015-03-17 12:16:36

    90% userów netu nie odczuje w najmniejszy sposób przesiadki z 60 na 120 Mbps., co oznacza że przepłaci za bezdurno 7zł. Czysty zysk dla UPC, bo wraz z podwyższeniem taryfy nie rośnie konsumpcja mierzona średnim wykorzystaniem przepustowości.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-150-215.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet