Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC wdraża rozwiązanie CallPage

UPC wdraża rozwiązanie CallPage

msnet 27 Września 2017 15:47

4 3

upc logo

CallPage to autorskie rozwiązanie zwycięzcy czwartej edycji programu Think Big. UPC obiecuje, że wystarczy 28 sekund na uzyskanie połączenia z konsultantem.

CallPage ma być udogodnieniem dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie nie mają ochoty lub czasu czekać na połączenie na infolinii. Zamiast tego mogą wpisać swój numer w pojawiającym się na stronie internetowej UPC okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Rozwiązanie do dało autorom wygraną podczas czwartej edycji programu Think Big.

zwyciezca 4 think big




Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage - powiedział Ross Knap, CEO CallPage.

Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów na każdym poziomie naszej działalności. Chcemy, żeby byli zadowoleni z kontaktu z konsultantami, a finalnie z oferowanych usług. CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej - powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Jak to wszystko działa? CallPage to narzędzie na stronie internetowej UPC Polska i UPC Biznes, które umożliwia natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. System wykrywa potencjalnego klienta i wyświetla mu pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Według UPC narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.

Czy w 28 sekund da się dodzwonić do konsultanta w BOK-u?

Źródło tekstu: UPC     

Dodaj do:

Tagi: callpage | upc

w sumie: 17
  • 0

    1. ~krzysp  2017-09-27 16:25:05  host: user-94-254-151-119.play-internet.pl

    Fajna usługa. Z oceną poczekamy tydzień, aż przyjadą studenci i zaczną zamawiać podłączenie internetu UPC do nowo wynajętych mieszkań :)

  • 0

    2. ~BK  2017-09-27 16:38:28  host: 91-231-125-82.fttx.telefonserwis.pl

    Tyle halo i show, żeby ukryć, że w ramach cięcia kosztów zatrudniają za mało konsultantów. To się dopiero nazywa mydlenie oczu.

  • 2

    3. ~Nieprecyzyjny artykuł  2017-09-27 16:58:21  host: w3cache2.cyfrowypolsat.pl

    To jest tylko dla osób którzy podpisują umowę. Czyli łączą się z działek sprzedaży. A dział BOK - czyli biuro obsługi trzeba czekać po 30 minut w UPC. Kłamstwa.

  • 2

    4.  2017-09-27 17:10:30

    Tak jak pisze #3. To tylko dla kupujących.
    Prawie w każdej firmie jak chcesz coś kupić i dzwonisz na infolinię sprzedażową to jest od razu połączenie z konsultantem lub szybciutko oddzwaniają.
    Spróbuj później dodzwonić się do tej samej firmy do BOK-u. Wtedy dopiero zaczynają się schody. W zasadzie u wszystkich opów.
    Życzyłbym sobie i wszystkim czytelnikom Telepolis-u połączeń z bok-ami opów po 28 sekundach:)

  • 3

    5.  2017-09-27 17:11:55

    A tak na serio to co tu jest innowacyjnego?
    Może ktoś po ludzku to wytłumaczyć?

  • 1

    6. ~PituPitu  2017-09-27 17:43:55  host: user-94-254-160-80.play-internet.pl

    By zrezygnować z pseudo "Pakietu Bezpieczeństwa" trzeba ręcznie pismo podpisać. Jakby opcji w "moje upc" nie mogli zrobić.

  • 1

    7. ~zyggi  2017-09-27 17:46:39  host: user-94-254-167-243.play-internet.pl

    to jest tzw. odkrycie hameryki, oczywiscie na nowo ;] wiec jesli nie mozesz sie polaczyc z operatorem, to musisz mu dac znac ze chcesz z nim pogadac ;] i on do ciebie oddzwoni - €EKA!!!

  • 1

    8. ~  2017-09-27 18:23:49  host: 31.179.176.50

    Takie samo *** jak klient VIP który ma być załatwiany bez kolejki, a okazuje się że trzeba czekać nawet pół godziny, bo każdy jest klient VIP

  • 0

    9.  2017-09-27 18:54:47

    @4 nie u wszystkich. W play i Orange odbierają szybciutko, w plus i t-m dodzwonić się to jest sztuka, nawet jak w sprawie umowy dzwonisz to dodzwonić się nie idzie. W nc+ też nie czekam długo, w Upc jakieś 2 do 3 minut średnio.

  • 0

    10. ~Djkdm  2017-09-27 21:13:20  host: 212.7.222.110

    Oby, ostatnio czekałem 25 MINUT na połączenie z konsultantem

  • 0

    11. ~mobilo  2017-09-27 23:07:07  host: 31-178-32-125.dynamic.chello.pl

    Korzystam z tego w pracy - po prostu automat oddzwania, a ludzie myślą ze są szczególnie traktowani bo ktoś już leci i dzwoni.
    Aplikacja bardzo ciekawa i coraz wiecej sklepów internetowych z tego korzysta.

  • 1

    12. ~eg777  2017-09-28 08:20:38  host: 89-70-217-143.dynamic.chello.pl

    To żadna innowacja. U innych operatorów funkcjonuje od lat. A w upc od pewnego czasu działa tylko numer 813... . Połączenie jest płatne za każdą rozpoczętą minutę połączenia i nie wchodzi w pakiet bezpłatnych minut, nawet z sieci upc. I dlatego "wydłużył" się czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

  • 0

    13. ~Buli  2017-09-28 08:36:09  host: 178.43.234.108.ipv4.supernova.orange.pl

    CallPage jest drogi. Są dużo tańsze (i identyczne) rozwiązania innych firm.

  • 1

    14.  2017-09-28 10:59:39

    jak się nie chce zatrudnić więcej osób do call center, to się call backi uskutecznia

  • 0

    15. ~zbigniew  2017-09-28 14:09:37  host: 89-67-206-94.dynamic.chello.pl

    Szkoda, że tylko dla szukających operatora, a nie dla tych, którzy już mają świadczone usługi przez UPC. Dla takich jak ja czekanie na połącz, z konsultantem nadal będzie trwało 15-25 minut.

  • 0

    16. ~matju  2017-10-02 11:07:14  host: 78-11-89-118.static.ip.netia.com.pl

    Koleś z American Pie.

  • 0

    17. ~  2017-10-02 17:48:29  host: 212.160.172.85

    Gwarnacja że oddzwonią a nie że porozmawiasz :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-143-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.