Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC udostępni swoim klientom telewizję w telefonie [wideo]

UPC udostępni swoim klientom telewizję w telefonie [wideo]

LuiN 31 Października 2013 07:47

0 3

Szybszy Internet oraz rozwój cyfrowych usług, w tym na żądanie i aplikacji mobilnych, umożliwiających oglądanie telewizji na smartfonach i tabletach - to cele strategiczne sieci UPC Polska na przyszły rok. Firma, z której usług korzysta dziś półtora miliona gospodarstw domowych, stawia przede wszystkim na ich rozwój i usprawnienie. Nie zmieni się za to polityka cenowa.

Internet i telewizja to najważniejsze składowe naszego portfela produktu - mówi Grzegorz Esz, członek zarządu UPC Polska, odpowiedzialny za marketing.

Dlatego firma pracuje nad dalszym ich rozwojem. Już wkrótce prędkość przesyłu danych wzrośnie do 500 Mb/s, najszybszej dostępnej prędkości w Polsce, co znacznie usprawni korzystanie z Internetu. Jeszcze w tym roku testy usługi w tej prędkości rozpoczną się w Warszawie, Krakowie, Zakopanem i Pułtusku. Do tej pory klienci mogli liczyć na transfer o prędkości 250 MB/s, który jest najszybszą komercyjną ofertą na rynku, w zasięgu której jest 2,5 mln gospodarstw domowych.

Pułtusk jest dla nas istotnym miastem z tej przyczyny, że chcemy być tam w pełni cyfrowi i tylko cyfrowi - tłumaczy Esz.

Firma planuje jednocześnie rozwój aplikacji mobilnych, dostępnych dla klientów UPC na smartfonach i tabletach. Dzisiaj, logując się do systemu, mogą oni przeglądać aktualny program telewizyjny, programować przypomnienia, zapoznać się z ofertą telewizji kablowej, a także nagrywać wybrane programy w pamięci dekodera. Już niedługo te możliwości będą dużo większe.

Będziemy wychodzili z TV poza dekoder - mówi Esz. Chcemy wdrożyć platformę aplikacyjną w przyszłym roku, po to, by świat telewizji kablowej, który dzisiaj jest w dekoderze, był dostępny na przenośnym urządzeniu.




Dla UPC telewizja kablowa jest równie ważna, co Internet. Dziś jej odbiorcy mają dostęp do ponad 150 kanałów, w tym kilkudziesięciu w jakości HD. Niedawno firma udostępniła usługę "catch up TV", dotyczącą na razie programów nadawanych przez Telewizją Polską.

Jeśli ktoś przegapił jakiś odcinek serialu, jakieś wydarzenie, nie nagrał go, to może po powrocie do domu "cofnąć się w czasie" i obejrzeć coś, co było wyemitowane wczoraj, godzinę, dzień czy dwa dni temu - tłumaczy Grzegorz Esz.

Niedługo podobne usługi mają być dostępne w ramach innych kanałów telewizyjnych. Firma zapewnia, że mimo rozwoju oferty, nie zmieni się polityka cenowa.

Punktem stałym naszej oferty jest współczynnik ceny do jakości - mówi Esz. Chciałbym, żeby on zawsze był na takim poziomie, jak jest teraz lub lepszym.



Rozwój usług i poszerzenie oferty to jeden z pomysłów sieci UPC na skuteczną walkę o klienta. Z opublikowanego niedawno raportu wynika, ze w okresie od czerwca 2012 do czerwca 2013 firma straciła 30 tys. klientów. Dzisiaj z jej usług korzysta ok. 1,45 mln użytkowników.

Źródło tekstu: Newseria     

Dodaj do:

Tagi: grzegorz esz | upc

w sumie: 12
  • -1

    1. ~  2013-10-31 08:34:48  host: 84-10-96-138.static.chello.pl

    ale nie reprezentacyjny Pan. Jaki garnitutrur tego Pana taka firma

  • 1

    2. ~bolo  2013-10-31 09:06:01  host: 37.30.74.161.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    telewizja w telefonie! a tymczasem nie potrafią zapewnić w telefonii stacjonarnej bilingu online!

  • 1

    3. ~ja  2013-10-31 09:09:01  host: auq180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "....Do tej pory klienci mogli liczyć na transfer o prędkości 250 MB/s..." - chyba chodziło o 250 Mb/s a nie MB/s

  • 1

    4. ~  2013-10-31 10:18:13  host: public-gprs514521.centertel.pl

    Tracą klientów, bo podwyższają ceny. A podwyższają ceny, bo podwyższają prędkości do nikomu niepotrzebnych. A podwyższają prędkości, żeby zwiększyć ceny. Koło się zamyka. Jak ktoś jest zbyt pazerny... mam tu na niego przysłowie: chytry traci dwa razy.

  • 1

    5. ~lumia  2013-10-31 10:27:45  host: v058813.home.net.pl

    A kiedy zapewnią sprawną obsługę na infolinii? Szczególnie tej technicznej. Czas oczekiwania to jakaś pomyłka. Zapewne dlatego że jak za każdym razem jak dzwonię to próbują mi coś wcisnąć. Nie piszę już o kompetencjach co poniektórych panów i pań z tego działu, bo to woła o pomstę do nieba.

  • 1

    6.  2013-10-31 10:39:45

    Mnie powaliło zaś to: "Punktem stałym naszej oferty jest współczynnik ceny do jakości - mówi Esz. Chciałbym, żeby on zawsze był na takim poziomie, jak jest teraz lub lepszym". Biedak zapomniał dodać dla kogo lepszym... Bo obecna polityka cenowa UPC, ewidentnie pokazuje, że lepszym tylko dla firmy i udziałowców. Klient zaś ma słono płacić za marketingowy zylion megabitów na sekundę, z których wykorzysta maksymalnie 15% :-(

  • 1

    7. ~informix  2013-10-31 10:52:36  host: 178.181.213.195.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5 @6 Święta racja:) kliencie płać i płacz. Oni nie są w stanie zapewnić funkcji która jest dostępna w oryginalnym sofcie urządzenia które dostarczają, a chcą coś nowego wprowadzać

  • 0

    8. ~  2013-10-31 12:21:02  host: public-gprs514521.centertel.pl

    Zastanawia mnie co znaczą dwa zwroty: "portfela produktu" oraz "platormę aplikacyjną".

  • 1

    9. ~w00t w00t  2013-10-31 12:43:47  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    No jeśli ta aplikacja będzie działać tak jak dotychczasowe aplikacje UPC to mogą sobie to darować... Aplikacja UPC Phone NIE DZIAŁA, nie udało mi się wykonać nawet jednego połączenia od kilku miesięcy, kiedy złożyłem reklamacje stwierdzili że widocznie jakaś inna aplikacja na moim telefonie ją blokuje i to nie ich wina, ale ta aplikacja ma w Google Play Store ocenę 2... na 5 i jest to najniższa ocena z jaką się spotkałem, jeszcze nie widziałem żadnej aplikacji która ma tak niską ocenę, a to chyba o czymś świadczy, a najlepsze jest to że ta aplikacja nie została zaktualizowana od początku swojego istnienia, więc to pokazuje jak UPC podchodzi do tematu. Teraz zrobią następną aplikacje która nie będzie działać, na reklamacje będą odpowiadać że to nie ich wina i nic nie będą robić żeby ją poprawić ale w mediach sprzedają newsa jacy to są nowocześni

  • 0

    10. ~zygota  2013-10-31 14:13:21  host: 188.146.189.130.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5 nie no na technicznym są w miarę ogarnięci ludzie, zadzwoń na sprzedaż i spytaj czy na wifi przy opcji 250 uzyska się pełną prędkość, to się nasłuchasz bajek

  • 0

    11. ~  2013-10-31 19:45:30  host: ip-84-39-166-121.free.aero2.net.pl

    panie (w)esz w PL maksymalna dostępna prędkość internetu to znacznie powyżej 500 mega i to od ponad 10 lat, ładnie tak kłamać?

  • 0

    12. ~icek  2013-11-09 17:30:11  host: acul131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    500Mb/s? phi, u nas w japonii pakiet minimalny ma 1Gb/s. co to za predkosc? malo!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.