Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC: rusza kampania promująca usługi dla biznesu

UPC: rusza kampania promująca usługi dla biznesu

LuiN 6 Października 2010 09:27

0 0
4. października, ruszyła kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC dopasowaną do potrzeb klientów biznesowych, będącą pierwszą kampanią operatora skierowaną do tej grupy docelowej.

Kampania obejmuje Internet i telewizję i wsparciem wprowadzonej we wrześniu modularnej oferty promocyjnej, o której szerzej pisaliśmy w tej wiadomości. Hasłem kampanii promocyjnej jest W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz.






Źródło tekstu: UPC     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    2. ~siu  2010-10-06 09:47:10  host: 83.238.201.25

    jak oni podlacza ten "biznes". chyba im chodzi o dziallnosci gosp a nie biznes ;) kto prowadzi w bloku firme ;)

  • 0

    3. ~gorki  2010-10-06 10:24:21  host: dpb223.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak na biznes reklama nie prezentuje niczego niesamowitego, już lepszą kreację pokazali z Pakosińską.

  • 0

    4. ~danielek  2010-10-06 11:01:35  host: chello089077085213.chello.pl

    @siu Ja prowadzę a co? :) Nie kazda firma potrzebuje biuro.

  • 0

    5. ~  2010-10-06 18:50:57  host: 77-255-84-207.adsl.inetia.pl

    4. ~danielek - agencję towarzyską? Bo niby jak firma może być w bloku?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-218-214.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.