DAJ CYNK

UPC reklamuje "triple play"

WitekT

Wydarzenia

Ruszała pierwsza kampania reklamująca potrójną usługę UPC Polska - telewizję, szerokopasmowy dostęp do Internetu oraz usługi telefoniczne. Zakrojona na szeroką skalę kampania, która potrwa do końca stycznia, obejmuje takie media jak telewizja, radio i Internet.

Ruszała pierwsza kampania reklamująca potrójną usługę UPC Polska - telewizję, szerokopasmowy dostęp do Internetu oraz usługi telefoniczne. Zakrojona na szeroką skalę kampania, która potrwa do końca stycznia, obejmuje takie media jak telewizja, radio i Internet.

Jest to pierwsza kampania promująca potrójną usługę UPC. Odpowiednio sformułowana atrakcyjna oferta zachęca do kupna wszystkich trzech usług naraz. W kampanii położono nacisk nie tylko na atrakcyjność poszczególnych produktów: bogactwo oferty telewizyjnej, najszybszy dostęp do Internetu na rynku, prosta w użyciu i konkurencyjna usługa telefoniczna, ale i na korzyści i wygodę płynące z wykupienia ich od jednego operatora.

Spoty telewizyjne reklamujące ofertę, w ramach której już za 99 zł miesięcznie można korzystać z ponad 50 programów telewizyjnych, dostępu do Internetu o prędkości do 1 Mb/s oraz usługi telefonicznej, można zobaczyć na kanałach TVN, TV4, TVN 7, TVN Turbo, Tele5, Polsat, Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic, CNN, Romantica, Club, Reality TV, Planete, Europa Europa, Jetix, Hallmark, AXN, Ale Kino, Kino Polska, VH1. Po raz pierwszy spoty reklamujące usługi UPC Polska pojawiają się na tylu kanałach telewizyjnych.

W Internecie boksy śródtekstowe ukażą się na portalach Onet.pl, Wp.pl oraz Gazeta.pl. Kampania radiowa potrwa od połowy stycznia, a spoty będą emitowane na falach Radia Eska, HIT FM Trójmiasto, Flash+, Planeta Kraków, PR RAM Wrocław, VOX (w Krakowie i Szczecinie), Złote Przeboje oraz Antyradia.

Dodatkowo przygotowane zostały ulotki dla przedstawicieli handlowych oraz upominki dla nowych abonentów.

Oferowanie trzech usług daje wyjątkowe możliwości łączenia ich w atrakcyjne dla abonenta pakiety. Chcemy przekonać jak największą liczbę klientów, że warto kupić zarówno telewizję, Iinternet, jak i telefon w UPC - powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w UPC Polska.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC