Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC podsumowuje rok od finalizacji zakupu spółki Aster

UPC podsumowuje rok od finalizacji zakupu spółki Aster

LuiN 17 Września 2012 17:25

0 0

W ciągu roku od finalizacji zakupu spółki Aster, UPC Polska wprowadziło szereg pozytywnych zmian, których celem było podnoszenie satysfakcji klientów połączonych spółek.

Warta 2,4 mld złotych transakcja zakupu spółki Aster uzyskała warunkową zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta we wrześniu 2011 roku. Finalizacja transakcji 16. września 2011 roku stanowiła pierwszy krok w kierunku integracji spółek i wprowadzenia nowej jakości usług dla ponad 360 tys. klientów spółki Aster.

Dzięki modernizacji i integracji infrastruktury klienci Astera, w ramach obowiązujących umów bezpłatnie otrzymali nawet 10-krotnie szybszy Internet oraz dodatkowe kanały w cyfrowej jakości, dostępne wcześniej wyłącznie w ofercie analogowej, a także lepszą ofertę telefoniczną. Ponadto UPC umożliwiło wszystkim klientom korzystanie z ujednoliconego portfolio usług w 3 miesiące po prawnym połączeniu spółek - od marca br. oferta UPC jest dostępna dla wszystkich abonentów.




Badania przeprowadzone wśród byłych klientów Astera potwierdzają, że są oni zadowoleni zarówno z całości oferty jaki i parametrów poszczególnych usług. 54% nowych klientów podkreśla większą niż w przypadku usług świadczonych przez Aster satysfakcję z dostępu do Internetu, a 55% do interaktywnej oferty telewizyjnej. W UPC pozytywnie zaskoczyła ich przede wszystkim prędkość Internetu (35%), bogactwo oferty programowej Telewizji Cyfrowej (24%), konkurencyjna cena (18%).

Oprócz tego udoskonalony został systemu IVR, dzięki czemu skrócił się czas oczekiwania na telefoniczną obsługę oraz wprowadzono elektroniczne systemy kolejkowe w dawnych salonach obsługi Aster. W marcu UPC Polska wprowadziło możliwość regulowania rachunków bez prowizji we wszystkich placówkach Alior Banku. Rezultaty usprawnień w obszarze obsługi klienta widoczne są w wynikach badań: 66% byłych klientów Astera uznało, że UPC to przyjazna firma, a 72% twierdzi, że jej pracownicy angażują się w rozwiązywanie problemów klientów.

Źródło tekstu: UPC     

Dodaj do:

Tagi: upc

w sumie: 8
  • 0

    1. ~ja  2012-09-17 19:45:27  host: dynamic-78-8-90-192.ssp.dialog.net.pl

    w kablówce więcej szumów :/

  • 0

    2. ~sucker killah  2012-09-17 20:12:19  host: 89-76-221-14.dynamic.chello.pl

    tiaaa jasne, ale jakoś nie może dodać kanału FOX, dodała kilkla innych w większości zapychaczy miejsca, typu edu sat, ale FOX jak nie było, tak nie ma i chyba szybko nie będzie, ehhh trzeba będzie przejść na satelitę - orange... na szczęście umowa mi się kończy już w lutym

  • 0

    3. ~sss  2012-09-17 21:06:25  host: 89-76-250-66.dynamic.chello.pl

    szkoda, że mnie nie pytali w tym badaniu. Bo niby to UPC, ale usługi upc niedostępne HBO OD i Multiroom).

  • 0

    4.  2012-09-17 21:59:58

    3: Dokładnie, a płacić trzeba tyle samo ile płacą Ci w sieci UPC. Mnie dodatkowo np. brak radia IP w dekoderze doskwiera.

  • 0

    5. ~mkkot  2012-09-17 23:42:53  host: z57-16.opera-mini.net

    Dla mnie jedyna zmiana jest zepsucie serwera jabber.aster.pl, a IVR uproscili? To ciekawe jaki byl przedtem, bo mi zajelo 3 minuty jego przejscie i 8 minut czekalem na polaczenie az dalem spokoj.

  • 0

    6.  2012-09-18 09:37:07

    #5 po jednym połączeniu oceniasz pracę systemu IVR?

  • 0

    7. ~tararara  2012-09-18 11:18:13  host: z30-09.opera-mini.net

    wole mniejsze kablowki dvb-t a nie jakies upc dekodery, multiroom itp

  • 0

    8. ~  2012-09-19 19:31:21  host: mconnect.com.pl

    A u mnie po tym połączeniu to internetu wiecej nie ma niz jest, za Astera lepiej i sprawniej to działało... a technicy masakra moze przyjada w przyszłym tygodniu albo najlepiej za dwa tygodnie jak beda mieli czas...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-138-175.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet