Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC: Pierwszy milion klientów platformy Horizon

UPC: Pierwszy milion klientów platformy Horizon

LuiN 23 Lutego 2015 13:33

0 0

Platforma Horizon, łącząca w sobie TV, Internet i telefonię, na całym świecie zdobyła już 1 mln użytkowników. Docenili ją też klienci UPC Polska.



Jeszcze w maju zeszłego roku UPC Polska udostępniło aplikację Horizon Go, pozwalającą oglądać ulubione programy telewizyjne na urządzeniach mobilnych, także poza domem. W pełnym pakiecie otrzymujemy także dekoder oferujący m.in. możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie, zdalne nagrywanie za pomocą aplikacji Horizon Go, a także dostęp na ekranie telewizora do mediów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube i Twitter.




Do tego platforma Horizon sama uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta. Pilot dekodera wyposażony jest w klawiaturę QWERTY ułatwiającą korzystanie z aplikacji internetowych na ekranie telewizora oraz wyszukiwanie. Komunikuje on się za pomocą technologii radiowej, a zatem nie musi być skierowany bezpośrednio w stronę dekodera.

Horizon daje dostęp do treści zarówno linearnych, jak i do rozbudowanej biblioteki treści na żądanie, w tym do usługi MyPrime Filmy i Seriale , zawierającej ponad 1000 filmów i znanych seriali - legalnie i bez limitu.
,br> Horizon zadebiutował w 2012 roku w Holandii, potem jego zalety poznali klienci w Szwajcarii, Niemczech i Irlandii. Po grudniowym pilotażu, od ponad miesiąca każda osoba w zasięgu sieci UPC Polska również może wybrać pakiet usług Horizon.

Zobacz: Platforma Horizon dostępna dla wszystkich w sieci UPC

Źródło tekstu: UPC     

Dodaj do:

Tagi: horizon | upc

w sumie: 19
  • 2

    1. ~Prawda  2015-02-23 14:03:09  host: 89-67-203-30.dynamic.chello.pl

    Milion codziennie restartujących tuner, aby działał.

  • 0

    2.  2015-02-23 14:04:40

    1, Prawda - aż takie to niestabilne? Sam ile się da korzystam z aplikacji VoD w telewizorze lub przez Chromecasta by omijać dekoder.

  • 0

    3.  2015-02-23 14:14:42

    Tetsowałem to od lipca, na początku stycznia oddałem to bo już miałem dość męczenia się z tym tunerem, na tamten dzień to było strasznie słabe, nie wiem jak wygląda teraz bo kilka aktualizacji pewnie jeszcze było. Obecnie mam dalej mediaboxa, Horizona może za dwa lata jak to dopracują.

  • 0

    4.  2015-02-23 14:28:25

    3, pawel.pietrasz - Horizon wszedł do Polski w styczniu, w grudniu był pilotaż usługi. Zdaje się, że testowałeś coś innego jednak.

  • -1

    5. ~Jolanda z Przybyszewskorka  2015-02-23 14:29:35  host: 81.219.84.18

    jupisi maja dobry internet ale slabiej juz z kurierami.

  • 1

    6. ~Kazmiż  2015-02-23 16:23:59  host: user-94-254-193-69.play-internet.pl

    Tiaaaaa... Mam obecnie: internet 120Mbps, TV full (bez premium, typu HBO, C+) i telefon bez limitu na stacjonarne na świat, mój abonament to 145zł... Kończy mi się umowa, chciałem więc żeby UPC mi wymieniło ten zdezelowany złom jakim jest Mediabox, na ten cały Horizon - i co? ZA DOKŁADNIE TO SAMO tylko z wymienionym dekoderrm miałbym płacić 174zł, czyli 30zł miesięcznie za wymianę dekodera... Tak się wściekłem tą obelżywą ofertą, że zerwałem całą umowę, nie zostaję nawet na bezterminowej!

  • 0

    7. ~Kazmiż  2015-02-23 16:27:03  host: user-94-254-193-69.play-internet.pl

    Oni powinni działać tak jak normalne firmy na zachodzie, wręcz wciskać na siłę ludziom ten nowy dekoder, bo to służy do sprzedaży ich usług i powoduje wzrost zadowolenia klientów, zamiast produkowania takich klientów jak ja - wściekłych na UPC! No ale widać w Polsce wszystko musi być przekrętem, wyłudzeniem i oszustwem

  • 0

    8.  2015-02-23 16:32:32

    @6

    Nie będę reklamował forum,ale wyszukiwarka pomoże- znajdziesz forum na którym masz kilkadziesiąt postów podpowiedzi jak wywalczyć WRU od numeru 15 do nawet 20. Co to takiego i jak to zrobić- znajdziesz właśnie tam. Podstawą jest złożona rezygnacja- może być nawet wysłana mailem i dwie trzy rozmowy wystarczą,byś ugrał to co masz teraz w okolicy 100 PLN albo nawet mniej.
    Niestety nie UPC pierwsze i nie ostatnie nie szanuje cenowo swoich klientów więc jak nie powalczysz,masz jak wszyscy.Nie ma co się obrażać na rzeczywistość tylko z nią walczyć ;)

  • 0

    9. ~KDT  2015-02-23 16:36:57  host: 89-76-219-108.dynamic.chello.pl

    Mediaboxy też się same restartują po około 10 minutach od ich wyłączenia.
    A żeby było "ciekawie", na samym początku cyfrowe dekodery chodziły całymi tygodniami bez potrzeby resetowania. Nawet jak wprowadzili nagrywanie dwóch programów na raz wszystko pięknie chodziło. Aż do pamiętnego dnia, kiedy dodali jakieś nowe funkcji i przy okazji chyba zmienili system operacyjny, kompilator, czy co, bo od tej pory musiałem codziennie wyjmować wtyczkę z kontaktu, bo inaczej nie dało się tego używać. Po wielu skargach, wymianie dwóch dekoderów, po kilku miesiącach "naprawili" błędy przepełnia pamięci, robiąc softwarowy reset. Na dokładkę popsuli nagrywanie dwóch na raz programów. Amatorszczyzna na całej linii, ale cóż począć, jak inne kablówki mają gorsze wady - wybiera się mniejsze zło...

  • 0

    10. ~Kazmiż  2015-02-23 16:39:55  host: user-94-254-193-69.play-internet.pl

    @8 - dzięki za radę... ale już złożyłem rezygnacje i jak narazie nikt nie dzwonił, być może jeszcze będą dzwonić... natomiast z tego co wiem to wszystkie te super utrzymaniowe promocje nie dotyczą dekoderów Horizon, na tym polega cały problem - że traktują ten nowy dekoder jako maszynkę do wyciągania pieniędzy, a wszystkie oferty atrakcyjne cenowo są tylko z tym starym rupieciem... moja rezygnacja wchodzi w życie 1 kwietnia, zobaczymy czy do tego czasu będą w stanie mi zaproponować coś w zbliżonej cenie, ale z nowym dekoderem

  • 0

    11.  2015-02-23 19:37:56

    Jeśli liczysz na dobrą ofertę z horizonem to się szybko jeje nie doczekasz,tak jak napisałeś narazie to jest ich czołowa maszynka do zarabiania pieniędzy,kiedyś było to samo jak wchodziła telewizja cyfrowa do upc, też się płaciło tzw "podatek od luksusu".

  • 0

    12.  2015-02-23 22:01:41

    @4, LuiN, ja nie twierdzę, że pilotażu w grudniu nie było, nie wiem natomiast na podstawie czego uważasz, że te testy nie odbywały się dużo wcześniej u sporej grupy osób ? Wiesz, nie wiem skąd masz źródło informacji odnośnie testów Horizona, ale ja mogę Ci to łatwo udowodnić, że nie zmyślam, wyślij mi na prv maila to mogę zrobić ci forward kilku maili z UPC związanych z testowaniem Horizona datowanych na sierpień 2014 (wcześniej napisałem lipiec, pomyliłem się o miesiąc), mogę również sprawdzić kiedy przychodziły ankiety dla testerów, a jak bardzo chcesz to mogę nawet poszukać w domu umowy na testy którą UPC podpisywało z każdym testującym,

  • 0

    13.  2015-02-23 22:03:26

    @4, sprawdziłęm dokładnie, data instalacji Horizona 28 lipiec 2014, a podobno w opini montera nie byłem pierwszym tylko już to instalowali wtedy od ok miesiąca

  • 0

    14.  2015-02-23 22:11:18

    12, 13, pawel.pietrasz - spokojnie, po prostu zdziwiłem się - sam UPC w komunikacie napisał tak: "W grudniu ubiegłego roku UPC zaprosiło wybraną grupę lojalnych klientów, który jako pierwsi mogli skorzystać i poznać zalety nowej platformy telewizyjnej UPC, a od ponad miesiąca każda osoba w zasięgu sieci UPC Polska może kupić Horizon i cieszyć się jego funkcjonalnością."

  • 0

    15.  2015-02-23 23:02:31

    W grudniu można było dostać horizona w ofercie utrzymaniowej,natomiast zamknięte beta testy trwały kilkanaście miesięcy wcześniej i tylko nieliczni mieli okazje to sprawdzić.

  • 0

    16. ~Coxxi  2015-02-24 16:44:02  host: 89-65-210-27.dynamic.chello.pl

    Ludzie nie bieżcie tego *** Ja juz nerwowo nie wytrzymuję. Ciągłe tryby awaryjne brak obrazu, fonia jest brak reakcji na pilota, znikanie nagranych audycji, po prostu to jest bubel stulecia, a UPC nic z tego sobie nie robi. Nowy soft nic nie wniósł, a wręcz pogorszył Na starym sofcie to dziadostwo jeszcze jakoś chodziło. Szykuje pozew zbiorowy do sądu, bo moje liczne reklamacje nic nie dają.

  • 0

    17. ~up to dno  2015-04-08 00:05:34  host: 89-66-161-62.dynamic.chello.pl

    chętnie dołączę do pozwu zbiorowego, bo to przechodzi ludzkie pojęcie

  • 0

    18. ~Zgnilec  2015-04-08 01:03:20  host: 87-206-248-142.dynamic.chello.pl

    Dołączam się do pozwu zbiorowego, dajcie namiary

  • 0

    19. ~HorizonSzmelc  2015-09-29 20:01:40  host: 85-222-42-90.dynamic.chello.pl

    Mnie też już krew zalewa.Od maja /instalacja usługi/ do dnia dzisiejszego,nic nie działa tak jak powinno.Proszę o namiary-chętnie dołączę do pozwu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-167-137.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet