Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC: nowy serwis zarządzania kontem

UPC: nowy serwis zarządzania kontem

sirmark 20 Marca 2014 12:48

3 0

UPC udostępniło nową wersję systemu Moje UPC, który umożliwia dostęp do wszystkich faktur oraz pozwala na zarządzanie posiadanymi usługami.



Moje UPC to serwis pozwalający na dostęp w jednym miejscu do wszystkich dotychczasowych funkcjonalności Systemu Elektronicznej Faktury (ebok.upc.pl) oraz poprzedniej wersji Mojego UPC. Do najważniejszych z nich należą: możliwość przeglądania obecnych i poprzednich faktur, dostęp do zestawień połączeń telefonicznych, czy też informacja o zrealizowanych płatnościach.




Udostępnione zostały także nowe opcje, takie jak możliwość realizacji płatności za usługi UPC z poziomu Mojego UPC, zarządzanie Pakietem Bezpieczeństwa UPC oraz możliwość aktywacji usługi HBO GO. W obrębie platformy znajdą się również przygotowane dla klientów oferty, komunikaty z informacjami o nowościach oraz powiadomienia o trwających pracach technicznych.

Dla użytkowników poprzedniej wersji systemu sposób logowania się nie zmienia. Wystarczy więc użyć obecnej nazwy użytkownika i hasła.

Źródło tekstu: UPC     

Dodaj do:

Tagi: e-faktura | upc

w sumie: 11
  • -1

    1. ~rough  2014-03-20 13:16:02  host: 89-77-236-210.dynamic.chello.pl

    A gdzie Horizon TV??? UPC Polska, do roboty!

  • 2

    2. ~Tomecek  2014-03-20 13:53:14  host: 89-69-198-160.dynamic.chello.pl

    Horizon ma bardzo duże problemy w Holandii. Ludzie są niezadowoleni z ogromnej ilości bugów i ciągle reklamują tę usługę. Z tego co mi wiadomo, to w Polsce będzie to wprowadzone dopiero wtedy, gdy będzie to działać idealnie w Holandii.

  • 0

    3. ~Templariusz  2014-03-20 13:58:31  host: staticline23090.toya.net.pl

    Kto ma niech opowiada czy fajne :D

  • 0

    4. ~adam22  2014-03-20 14:33:24  host: 89-77-106-175.dynamic.chello.pl

    Horizon ma wejść w Polsce w czerwcu, ale patrząc na zagraniczne strony upc widać że nie będzie tanio. Na początku pewnie 10E czyli 40zł trzeba będzie dopłacić.

  • -1

    5. ~rough  2014-03-20 14:59:21  host: 89-77-236-210.dynamic.chello.pl

    @2 - ja wiem że Polska to taka europejska Afryka, u nas zawsze wszystko jest jako ostatnie... ITunes, Google Play Store, Amazon, Netflix... wszędzie w Europie dostępne, a w czarnej dziurze (zwanej przez największego nieudacznika Polski "zieloną wyspą") mooooże kiedyś. Nie musisz mi przypominać gdzie żyję - w dziczy...

  • 0

    6. ~rough  2014-03-20 15:01:11  host: 89-77-236-210.dynamic.chello.pl

    @4 - hmmm ciekawe czy faktycznie już w czerwcu wejdzie, śmiem wątpić. Jak będzie kosztowało 30-40zł to spoko, jakoś to przełknę ;)

  • 0

    7. ~V1  2014-03-20 16:09:06  host: cm-80.111.79.219.ntlworld.ie

    Naprawdę fajnie to działa :) a do tego usługa horizont phone app to naprawdę ciekawa propozycja

  • -1

    8. ~  2014-03-20 17:23:37  host: affd32.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak dla mnie to dziadowsko teraz działa. Fakt, że tylko faktury ściągam, ale zauważyłem na swojej maszynie spowolnienie w działano względem poprzedniej wersji. Teraz, żeby zobaczyć adresy do korespondencji czy jakieś dane to trzeba się rejestrować - to wymuszone wcześniej nie trzeba było więc jakie to ulepszenie jak jeszcze rejestrować się trzeba - przecie i tak wszystkie dane mają a tu dodatkowej roboty dodają jakby człowiek nie miał co robić tylko siedzieć i wszędzie się rejestrować i milion haseł w pamięci. Moim subiektywnym zdaniem jest teraz wszystko mniej przejrzyste choć oczywiście kwestia przyzwyczajenia (psychologi postrzegania) tez odgrywa dużą rolę. Mi osobiście się nie podoba.

  • 0

    9. ~ms  2014-03-20 17:41:25  host: 89-79-61-240.dynamic.chello.pl

    Tylko dlaczego przy przekierowaniu do banku celem zapłaty pobierają 1 zł prowizji :-(

  • 0

    10. ~mert5  2014-03-20 19:01:24  host: 178235220197.warszawa.vectranet.pl

    o super. szkoda ze vectra takiego udogodnienia nie ma :P

  • 0

    11. ~Tomaszek  2014-03-21 10:59:36  host: 89-72-167-113.dynamic.chello.pl

    Lepsze to niż było, ale i tak Wilga w sieci Aster była najlepsza

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-5-239.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet