DAJ CYNK

UPC modernizuje sieć i stawia na "triple play"

WitekT

Wydarzenia

UPC Polska ma blisko 170 tys. klientów usługi dostępu do Internetu, a w 2007 roku może ich mieć o 30-40% więcej. Spółka będzie nadal inwestować w modernizację sieci.

UPC Polska ma blisko 170 tys. klientów usługi dostępu do Internetu, a w 2007 roku może ich mieć o 30-40% więcej. Spółka będzie nadal inwestować w modernizację sieci.

Dla porównania pod koniec czerwca 2006 roku z dostępu do Internetu w UPC korzystało w Polsce około 149 tys. użytkowników. Na koniec III kwartału UPC miało w Polsce 40,7 tys. abonentów telefonicznych oraz prawie milion abonentów telewizji kablowej.

Wciąż pracujemy nad ulepszeniem sieci i chcemy, aby zdecydowana większość sieci do końca 2007 roku była w pełni przebudowana i dostosowana do usługi telefonicznej, usługi szerokopasmowego internetu i telewizji cyfrowej. Teraz przystosowane do tego jest około 60% sieci. Docelowo chcielibyśmy, aby to było 100% sieci, ale to jest proces inwestycyjny na kilka lat i który musi być poparty analizą ekonomiczną opłacalności przedsięwzięcia - powiedział Jerzy Gołębiowski, dyrektor ds. rozwoju UPC.

W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się obecnie ponad 1,9 miliona gospodarstw domowych w ośmiu największych aglomeracjach miejskich: Warszawie, Trójmieście, Bydgoszczy, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie i wielu mniejszych miastach.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAP