Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UPC Biznes z Gwarancją SLA

UPC Biznes z Gwarancją SLA

LuiN 13 Października 2014 16:23

1 2

UPC Biznes wprowadza do oferty dla małych firm Service Level Agreement (SLA), czyli Gwarancję Świadczonych Usług - w razie awarii klient ma gwarancję przywrócenia działania usług w czasie nie dłuższym niż 6 lub 12 godzin.



Oferowana od dziś przez UPC Biznes - Gwarancja SLA - zapewnia usunięcie ewentualnych przerw w świadczeniu usług w 2 wariantach czasowych - 6 lub 12 godzin. Powyższe gwarancje dotyczą godzin roboczych - od 7:00 do 22:00 przez 7 dni w tygodniu, przy założeniu udostępnienia technikom lokalu w celu umożliwienia dokonania napraw.




W razie niedotrzymania przez UPC gwarantowanego terminu usunięcia awarii, klient otrzymuje zwrot części kwoty faktury. W przypadku wariantu 6-godzinnego jest to 20%, a w opcji 12-godzinnej - 15%. Bonifikata dotyczy wszystkich usług klienta, w tym Gwarancji SLA. Każdy kolejny dzień zwłoki, to kolejna bonifikata, aż do wyzerowania opłat (rabat nie może przekroczyć wartości faktury).

Miesięczne koszty usług SLA w UPC Biznes przedstawiają się następująco:
  • Gwarancja SLA 6 h - 59 zł (72,57 zł z VAT),
  • Gwarancja SLA 12 h - 19 zł (23,37 zł z VAT).

Do powyższych opłat należy doliczyć jednorazowy koszt aktywacji wynoszący 8,20 zł (10,09 zł z VAT).

Zobacz: regulamin usługi

Źródło tekstu: UPC, wł     

Dodaj do:

Tagi: gwarancja sla | upc | upc biznes

w sumie: 10
  • -2

    1. ~xxx  2014-10-13 16:43:40  host: evn64.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Formuła Stacjonarna w Play nadchodzi.

  • -3

    2. ~error  2014-10-13 17:31:27  host: bru188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na co komu telefon stacjonarny?

  • 2

    3. ~zdeprawowany  2014-10-13 17:37:56  host: ip-94-42-28-106.multimo.pl

    Na co komu Play w ogóle?

  • 0

    4. ~rysal  2014-10-13 17:38:15  host: 87-206-195-63.dynamic.chello.pl

    @xxx - już jest :)

  • 0

    5. ~mkkot  2014-10-13 17:40:13  host: user-94-254-145-143.play-internet.pl

    Słabe to SLA moim zdaniem. W drozszej opcji stanie sie cos o 17, naprawia jutro. W tanszej naprawia jutro. Kara umowna niska. Powstanie jakis spory trudnorozwiazywalny problem, oddadza za fakture. Takie warunki moga miec klienci indywidualni w neostradzie, nie zebym komus polecal.

  • 0

    6. ~  2014-10-13 17:58:17  host: user-94-254-128-253.play-internet.pl

    To jakaś bzdura! SLA oznacza uptime 99,99(...)% a nie że naprawią za ileśtam godzin.

  • 0

    7. ~Syn Ksiedza  2014-10-13 18:06:19  host: mail.aminocom.com

    mkkot: a ty mysliszze u innych opow jak to wyglada? szczerze powiedziawszy, bedac jeszcze w polsce, mialem UPC w firmie i bylem mega zadowolony. ani jednej awarii przez rok czasu. natomiast netia, ktora swiadczyla nam swiatlem dwa lacza (>100Mbit/s), zaliczyla w tym czasie kilka padow. oczywiscie BGP ratowalo nam d*pe, ale za te pieniadze, to sie oczekuje czegos innego.

  • 2

    8. ~  2014-10-13 18:25:20  host: abnt192.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pamiętam segmenty SLA w TP raban a ludzi mało i pupa blada kary walili jak trza

  • 0

    9. ~Marek  2014-10-13 19:52:28  host: c33-9.icpnet.pl

    W Orange stacjonarnym jest też SLA:
    Premium czyli naprawa do 4h
    Progres czyli naprawa do 8H
    i to niezależnie od pory dnia i nocy.

    Ogólnie słaba ta oferta UPC

  • 0

    10. ~pszemeq  2014-10-14 09:53:27  host: 212.160.172.84

    @6 SLA nie znaczy, dostępności usługi na poziomie 99,99(...)% jak napisałeś ( na marginesie zastanów się co w praktyce oznaczałaby taka dostępność czegokolwiek) a jedynie stanowi bazę do określenia poziomu gwarantowanej dostęności.
    Jeśli dostwawca deklaruje SLA na poziomie ( tu wstaw procent) to oznacza, że usługa powinna być dostarczona w takim modelu. Czy czasy deklarowane przezt UPC są dobre czy nie to zupełnie inna sprawa. W sumei zależy do czego Ci to potrzebne. Jeśli pracujesz w oparciu o sieć to raczej słabo, jeśli jesteś domowym uzytkownikiem to pewnie jest to do przyjęcia

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-68-140.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet