DAJ CYNK

UOKiK: Telekomunikacja Cyfrowa - ostrzeżenie konsumenckie

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

W związku z napływającymi sygnałami, prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Telekomunikacji Cyfrowej i zdecydował się ostrzec konsumentów, ponieważ praktyki spółki mogą powodować znaczne straty finansowe i niekorzystne skutki dla szerokiego kręgu konsumentów.



W związku z napływającymi sygnałami, prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Telekomunikacji Cyfrowej i zdecydował się ostrzec konsumentów, ponieważ praktyki spółki mogą powodować znaczne straty finansowe i niekorzystne skutki dla szerokiego kręgu konsumentów.

UOKiK ostrzega:

  • przedstawiciele Telekomunikacji Cyfrowej Sp. z o.o. podają się za dotychczasowego operatora konsumenta,
  • proponują obniżenie abonamentu za telefon, nie informują jednak o tym, że niższe stawki obowiązują tylko przez dwa miesiące,
  • kurierzy informują konsumentów, że podpisanie dokumentów oznacza korzystną zmianę warunków umowy z dotychczasowym operatorem. Zabierają wszystkie podpisane dokumenty.

Najczęściej konsumenci dowiadują się, że zmienili dostawcę usług telekomunikacyjnych dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury lub po wyłączeniu ich telefonu przez dostawcę, który do tej pory świadczył usługi telekomunikacyjne. Gdy zrywają umowę z Telekomunikacją Cyfrową, muszą zapłacić 550 zł kary.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UOKiK