Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UOKiK: 37 tys. skarg na usługi telekomunikacyjne w 2010 roku

UOKiK: 37 tys. skarg na usługi telekomunikacyjne w 2010 roku

WitekT 13 Lipca 2011 12:13

0 0

Buty i ubrania, sprzęt RTV i AGD, usługi telekomunikacyjne, finansowe, remontowo-budowlane - to najczęstsze problemy, z którymi zgłaszaliśmy się do rzeczników konsumentów. W 2008 roku pomogli oni w ponad 300 tysiącach spraw, w 2009 roku - prawie 350 tysięcy, a w 2010 - ponad 386 tysięcy.

Spośród wszystkich problemów zgłoszonych rzecznikom, 37,3 tys. było związanych z telekomunikacją. Najczęściej chodziło o uruchomienie dodatkowej usługi niezgodnie z umową, przerwy w dostępie do Internetu i zawyżone rachunki.




Zgodnie z obowiązującym prawem, UOKiK podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast, w przypadku problemów indywidualnych można liczyć na pomoc miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, których na terenie kraju działa 371.

Czy korzystałeś kiedyś z pomocy rzecznika praw konsumentów ws. telekomunikacyjnej?

Tak, wiele razy
5.90%
Tak, jeden raz
8.20%
Nie, ale planuję w najbliższym czasie
5.25%
Nie
69.84%
Nie wiem kim jest rzecznik praw konsumentów
10.82%

Wszystkich głosujących: 305



Źródło tekstu: UOKiK, wł     

Dodaj do:
w sumie: 7
  • -4

    1.  2011-07-13 12:18:32

    Jak skorzystałem z pomocy rzecznika praw konsumentów w sprawie braku zasięgu w mojej wsi, ale nic z tego bo otrzymałem pismo odmowne z klauzulą że moje miejsce zamieszkania jest jednym z Wykluczeń Cyfrowych w Polsce.

  • 1

    2. ~  2011-07-13 12:22:06  host: 213-241-61-222.ip.netia.com.pl

    Jaskoś mam wrażenie, że UKE działa sprawniej... Ze skargami uderzam właśnie tam i jak na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony ich działaniami.

  • 0

    3. ~  2011-07-13 12:31:19  host: z40-09.opera-mini.net

    1@ zmien playa na cos cywilizowanego :D

  • 0

    4. ~  2011-07-13 12:37:51  host: z12-02.opera-mini.net

    @1: Play a mówiłeś mi że masz zasięg roamingowy Plusa tylko, jak to jest zasięg znikł?

  • -3

    5. ~  2011-07-13 13:39:55  host: z04-11.opera-mini.net

    @3 zmien dilera ... moim zdaniem dużo skarg poszło na tp

  • -1

    6. ~  2011-07-13 15:06:35  host: z22-06.opera-mini.net

    Cytat. "Najcięściej chodziło o uruchamianie dodatkowej usługi ..." Czy to chodzi o notke sms?Cytat. "Najcięściej chodziło o uruchamianie dodatkowej usługi ..." Czy to chodzi o notke sms?

  • 0

    7.  2011-07-13 17:35:08

    Raczej o płatne pakiety właczane bez wiedzy klienta, notka sms jest darmowa.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-104-49.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet