Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ukryta kamera w akcji, czyli kolejny spot promujący ofertę 2x Więcej na konto w T-Mobile

Ukryta kamera w akcji, czyli kolejny spot promujący ofertę 2x Więcej na konto w T-Mobile

LuiN 4 Czerwca 2012 10:13

0 0
Sieć T-Mobile przygotowała kolejną odsłonę kampanii promującej ofertę 2x Więcej na konto, której podwajana jest kwota każdego doładowania.

Tym razem sympatyczny sprzedawca sprawdza reakcję kupujących dowiadujących się o podwojeniu zamawianych hot-dogów. Podobnie jak w przypadku filmu nakręconego w księgarni realizacji drugiego spotu podjął Michał Bulik. Wszyscy uczestnicy biorący udział w nagraniu nie są zawodowymi aktorami.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Szerzej o promocji T-Mobile przeczytać można w tej wiadomości.




Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:
w sumie: 20
  • 4

    2. ~olek  2012-06-04 10:45:41  host: 176.97.25.154

    Tylko, że reklama wprowadza w błąd. Reklama sugeruje, że drugi produkt jest taki sam jak pierwszy , a tak nie jest. Przykładowo: doładowanie podstawowe - naliczanie sekundowe, a podwojenie - naliczanie minutowe.

  • 1

    5. ~Amaretto  2012-06-04 11:13:18  host: 77-255-53-212.adsl.inetia.pl

    ~1 bez aktywacji tej usługi przecież też jest ważność konta w TT, heyah i mtv mobile, także bez przesady, włączą sobie osoby, którym to się opłaci.

  • 4

    6. ~tom  2012-06-04 11:20:27  host: afje77.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Reklama powinna wyglądać inaczej. Drugiego hotdoga dostają, ale muszą zjeść go w ciągu 5 sekund, przy czym parówka w nim jest trochę spleśniała:-)

  • 4

    7. ~vil  2012-06-04 11:20:51  host: people.gem.pl

    każda reklama to oszustwo, bo ma na celu nie rzetelne informowanie klienta, a wprowadzenie w błąd. Żeby reklamę zrobić bardziej uczciwą, to warto na końcu każdego spotu dodać ogłoszenie: "to tylko gadanina, KLIENCIE, uważnie przeczytaj regulamin, bo działanie na podstawie informacji w reklamie może zaszkodzić Twoim interesom" :-)

  • 3

    8. ~gro  2012-06-04 11:22:32  host: nat-dom3-146.aster.pl

    Nie widziałem aby sprzedawca hot-dogów poinformował, że: 1) drugiego hot-doga można rozpocząć WYŁĄCZNIE jak zostanie zjedzony pierwszy, 2) drugiego nie można jeść małymi gryzami - TRZEBA POŁKNĄĆ W CAŁOŚCI, 3)nie można przychodzić już na hot-doga tylko jak jest się głodnym - TRZEBA REGULARNIE ODWIEDZAĆ BUDKĘ

  • 4

    9. ~gro  2012-06-04 11:24:34  host: nat-dom3-146.aster.pl

    nie zapominajcie też że: czas w jakim trzeba zjeść drugiego hot-doga wyznacza sprzedawca... Pasuje? No to smacznego!

  • 4

    11. ~  2012-06-04 11:31:03  host: user-31-174-9-193.play-internet.pl

    Reklama beznadziejna. Prawie jak reklama hotdoga a nie oferty telefonu

  • 1

    12. ~  2012-06-04 11:33:20  host: user-109-243-67-65.play-internet.pl

    Nie wiem czy jeszcze komus sie tak to kojarzy, ale w T-Mobile mozna dostac podwojnie ale w reeyah, np. za sms oplata pobierana jest podwojnie (paru moim znajomym sie to juz zdarzylo). Kampania beznadziejna, jak niemcy gadaja o wolnosci to mi na mysl od razu przychodzi ArbeiT-Mach Frii

  • 3

    13. ~  2012-06-04 11:42:00  host: gaja.tpnet.pl

    Ta oferta to oszustwo. Wystarczy że nie doczytasz i masz miesięczną ważność konta. I weź wygadaj 50 zł.

  • -3

    14. ~bertis  2012-06-04 11:45:20  host: user-46-113-211-28.play-internet.pl

    Ale co, nie ma podwojenia konta? Jest przecież. Inna sprawa że T zabezpieczył się ograniczoną ważnością konta, ale jeśli ktoś wiecej dzowni nie będzie to problem

  • 2

    15. ~Kamyk  2012-06-04 11:55:22  host: 193.201.36.34

    Przed Euro taka buda z hot-dogami sie przyda. Czyżby T-mobile zmieniał branże na garmażerkę :-)

  • 1

    19. ~  2012-06-04 13:13:46  host: ppp145049.ostnet.pl

    @18 No tak, bo w cenie hotdoga masz 1000 smsów do wszystkich :)

  • 1

    20. ~aq  2012-06-04 13:15:42  host: public-gprs183020.centertel.pl

    reklama bezsensu i w błąd wprowadza, jeśi 2x więcej, czyli na takich samych warunkach jak pierwsze, a nie milion ograniczeń,.,.

  • -1

    21. ~moris  2012-06-04 13:52:55  host: 188.146.103.32.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Po pierwsze mozna bonusowe srodki wykorzystac na pakiety danych i wtedy mamy o wiele wiecej czasu. Po drugie do rocznej waznosci konta mozna wrocic jesli dezaktywujemy usluge 2xWiecej

  • 1

    22. ~  2012-06-04 13:56:00  host: aetf193.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ta reklama kojarzy mi sie z tym ruskim programem pornograficznym ''goło i wesoło" oba łączy konwencja ukrytej kamery, nieudolnie grający podstawieni aktorzy i golizna

  • 0

    23. ~karol  2012-06-04 22:14:16  host: 46.204.61.106.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ten Tmobile jest już wszędzie nawet na ulicy pod salonami zaczepiają i namawiają ludzi do swoich ofert... żenada! Jak skończy mi się umowa to przejdę do mniej inwazyjnej sieci.

  • 0

    24. ~  2012-06-04 23:36:02  host: abaj173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    widziałem wczoraj w telewizji tą reklamę - żenada po prostu

  • 0

    25. ~Maxcio  2012-06-05 03:05:57  host: host-91-215-230-197.welnowiec.pl

    Ciekawa reklama. Zupełnie inna niz wszystkie.

  • 0

    26. ~  2012-06-05 07:54:25  host: dak96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    22, jesli dla ciebie GiW jest programem pornograficznym, to powinienes sie leczyc.

  • 0

    27. ~  2012-06-13 13:09:02  host: CLIENT-librum-0.jgora.dialog.net.pl

    Oferta do bani, już wołałem jak podwajali po staremu drugie doładowanie, a to mogą sobie w *** zapakować.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-92-141-211.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.