Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UKE zajmie się opóźnieniami w BSA Netii i GTS Energis

UKE zajmie się opóźnieniami w BSA Netii i GTS Energis

WitekT 26 Lutego 2007 16:13

0 0

Do UKE napływa coraz więcej skarg od konsumentów, dotychczasowych użytkowników neostrady tp, którzy zdecydowali się na skorzystanie z usług konkurencji świadczonej w oparciu o bitstream access. Chodzi o oczywiście o wielkie opóźnienia w przełączaniu klientów między ofertami.

Prezes UKE z uwagą przygląda się rozwojowi sytuacji w tym zakresie i z zaniepokojeniem stwierdza, analizując napływające liczne skargi, że w trakcie implementacji BSA, mają miejsce negatywne zjawiska, w dużym stopniu mogące niweczyć podstawowy cel przyjętej regulacji, tj. zapewnienie korzyści dla użytkowników końcowych. Nieprawidłowości te często skutkują sytuacją, w której abonent po rozwiązaniu umowy z TP nie może doczekać się rozpoczęcia świadczenia usługi przez operatora alternatywnego, ma problemy z uzyskaniem podstawowych informacji dotyczących zgłaszanych problemów i reklamacji - napisało w komunikacie UKE.




UKE planuje pilne podjęcie działań mających na celu ochronę interesów użytkowników końcowych. W związku z powyższym, w najbliższym czasie przeprowadzone zostaną postępowania wyjaśniające lub kontrolne i w zależności od ich wyników podjęte zostaną inne działania interwencyjne w stosunku do firm zaangażowanych w realizację usług świadczonych na podstawie bitstream access.

Źródło tekstu: UKE     

Dodaj do:
w sumie: 29
  • 0

    10. ~MZ  2007-02-26 19:28:10  host: awk235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro macie wyłączoną neo, to chyba nie można powiedzieć, że tepsa nawaliła - oni już swoje zrobili. Jak mówi stare powiedzenie "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". Tyle było tu pisania jaka to tepsa nie dobra, a jak widać inni nie lepsi. Jeżeli ewentualne usterki będą naprawiać tak samo sprawnie, to współczuję wszystkim, których skusiło "parę groszy". Podobno można wycofać rezygnacje i wrócić do tepsy korzystając z aktualnych promocji.

  • 0

    11. ~jarekt  2007-02-26 19:47:18  host: ecb156.neoplus.adsl.tpnet.pl

    MZ nie masz jak widac najmniejszego pojecia jak to dziala - tylko dlaczego wyskakujesz tutaj ze swoja ignorancja? W Opolu juz 3 znajomych utknelo w czasie przelaczania (na 3 ktorzy rozwiazali umowy z TP). Jeden z nich dostal rachunek do 28 lutego podczas gdy Neo przestalo dzialac dzien po wypowiedzeniu 18 . Do wszystkich 3 dodzwonil sie z oferta gosc z TP, ktory doskonale wiedzial ze jego oferta jest drozsza ale tez ze osoby te nie maja Internetu. Jesli to nie jest zaplanowane (zarowno opoznienie jak i kontakt goscia z oferta TP) to ja nie mam 160 IQ :P Jak inaczej jak nie checia wykrzystania opoznienia wywolanego przez siebie mozna tlumaczyc propozycje gorszej oferty po tym jak klient wlasnie zdecydowal sie na zakonczenie wspolpracy i lepsza oferte od konkurencji?

  • 0

    12. ~MZ  2007-02-26 19:58:31  host: awk235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak rezygnowalem z uslug pewnego ubezpieczyciela, to tez mnie pytali o powód i starali się przekonać do pozostania. Ponadto część z moich "przedmówców" wskazuje na trudności w skontaktowaniu się z netią. Chyba mi nie powiesz, że tepsa blokuje linie netii tak aby nie mozna było się dodzwonić, a jak już się dodzwonisz, to nie potrafią udzielić Ci informacji - umówy z netią do systemu wprowadzają chyba pracownicy netii, a nie tepsy? Tworzysz zaraz teorie spiskowe.

  • 0

    13. ~Interesant  2007-02-26 22:00:56  host: public-gprs79076.centertel.pl

    @~MZ Jak byś nie wiedział, to jest stworzone (pseudo)Centrum w którym udział biorą pracownicy Netii i TPSA. Drugą sprawą kto zyska jak Netia terminów nie dotrzyma??

  • 0

    14. ~mirekb  2007-02-26 22:05:04  host: apn-99-42.gprspla.plusgsm.pl

    to niech netia nie korzysta z 801..to ma stacjonarke ale..moze cos by zaczela robic..u mnie będzie od marca..tak na www.w praktyce zobaczymy ale i tak im nie wierze;-)

  • 0

    15. ~shagg  2007-02-26 22:50:33  host: apn-99-40.gprspla.plusgsm.pl

    jak zwykle wszyscy narzekają. ale przecież tego sie można było spodziewać. ja przewiduję 2-3 tygodnie bez netu. mam simdate i to mi wystarcza do podstawowej komunikacji. (serwisy lajt onet i m.telepolis ;-) a umowe podpisalem 11 lutego w dodatku z przedstawicielem netii a nie jakies wysylanie pocztą. i nie lamentuję. z tego co mi powiedziano w netii już od dawna czekają na przeprowadzenie przyłączenia mojego łącza tyle tylko że tpsa nie wysłała im jeszcze warunków przyłączenia bez czego nie mogą ruszyć. powiem tak, dla tych którzy robili cesje i ogółem tych którzy z tpsa swoje przeżyli ta przerwa w necie to nie jest żadna niespodzianka. to bylo wiadome że będą kłopoty. a stali czytelnicy tego serwisu którzy tego nie przewidzieli no cuż nauka poszła w las ;-)

  • 0

    16. ~Nazeer  2007-02-26 22:59:06  host: abxx120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ad mirekt - oj nie masz ty nie masz IQ160 ;-)... pewnie nawet 90 nie masz...

  • 0

    17. ~Nazeer  2007-02-26 23:04:37  host: abxx120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Opóźnienia są po obu stronach - weźcie sobie 150 tys kartek A4 i dajcie je do wklepania w system (o zeskanowaniu nie wspomnę) - najpierw w Netii/GTS potem w TP potem wygenerowanie i wydruk umów w netii/GTS i ich zakopertowanie i wysłanie - według mnie to dla 200-500 osób robota na trzy lub cztery miechy... no więc macie swój tańszy Net - w 2007 roku NAPEWNO zapłacicie za netię i GTS mniej niż za neostradę w 2006! hihihi... bo przez 2 miechy będziecie offline hiehiehie... !!!

  • 0

    18. ~Nazeer  2007-02-26 23:06:42  host: abxx120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ...dodam że 500 czy 600 osób to napewno sobie w jeden dzień GTS i Netia znalazły... no ale może jak @mirekt mam IQ poniżej średniej... ;-)

  • 0

    19. ~pajak125  2007-02-27 01:20:07  host: 87-205-33-230.adsl.inetia.pl

    U mnie dziala juz net24 , od 20.02.07 i jestem zadowolony!!!! Opłacało się zerwac umowe z Tp!!!!

  • 0

    20. ~dt  2007-02-27 08:30:07  host: wap.plusgsm.pl

    Ja tez czekam na net24 ale wczesniej nie mialem neo na lini. Tepsa wykorzystuje terminy na maksa. W moim przypadku netia dopiero wczoraj miala dostac odpowiedz z tepsy co do mozliwosci technicznych. Gdy dzwonilem do netii to od razu mi powiedzieli 2-3tyg a umowe podpisalem 6-go czyli mieli ja 7-go.

  • 0

    21.  2007-02-27 08:45:53

    a u mnie net24 zaczął działać w ostatnią sobotę a potem zaczęły się kłopoty od niedzieli modem niby się synchronizuje a internetu brak. Log z modemu wygląda tak: Valid Configuration Tree NTP Polling Timer for DHCP Started succesfully. DSL Polling Timer Started succesfully. Firewall NAT service started starting on port 80 Bridge Created: br0 Bridge Created: br1 Bridge Interface Added: eth0 DSL Carrier is down DSL Carrier is up pppd 2.4.1 started by root, uid 0 Connect: ppp0 {--} default route ioctl(SIOCADDRT): Network is unreachable(128) WAN IP address 87.205.36.81 WAN gateway 195.114.190.150 PPPoA Connect with IP Address 87.205.36.81 PPPoA Connection Successfully Established PPPoA Connect with Gateway IP Address: 195.114.190.150 primary DNS address 213.241.79.37 secondary DNS address 83.238.255.76 ma ktoś pomysł co z tym zrobić? Czy winna tepsa czy Netia? A może modem (D-Link DSL-300T) do kitu?

  • 0

    22. ~user pro...  2007-02-27 08:49:03  host: edl98.internetdsl.tpnet.pl

    opoznienia w netii sa przez wasza kochana tepse... jeszcze jakis czas temu udostepniala tylko kilkanascie lacz dziennie dla netii, teraz jest troche lepiej bo okolo 400 dziennie... jak by tepsa sie wywiazala to wszystko bylo by tak jak powinno byc

  • 0

    23. ~RobertD  2007-02-27 10:32:32  host: 213-238-110-242.adsl.inetia.pl

    Odwołam się do pamięci. Pamiętacie może ile trwało podłączenie neostrady ?? :P

  • 0

    24.  2007-02-27 21:49:09

    jak widzicie pisze z lacze netii, ktore leci przez kabelek tpsa, podpisalem umowe na 2 lacze 31 stycznia i nie mam go jeszcze, dobra strona jest zrozumienie sytuacji przez Netia i otrzymalem 2 miesiac z 90% rabatem, podoba mi sie takie podejscie, a TPSA troche poplynie z kasa, bo maja umowy terminowe i kary umowne za przekroczenie terminow, dodatkowo UKE im zapewne doladuje jeszcze swoje 3 grosze...

  • 0

    25.  2007-02-27 21:50:51

    mam jedynie duzy zal do netii, za totalna olewke jesli chodzi o call center, dodzwonic sie do nich jest po prostu praktycznie niemozliwe...

  • 0

    26.  2007-02-28 00:55:37

    na zegarze telefonu 84 minuty i nikt na infolinii nie odbiera. Pierwszy raz coś takiego mnie spotyka - toż to 10 gorzej niż w TP. Czy to zgodne z prawem?

  • 0

    27.  2007-02-28 00:59:05

    Kapituluje!!! 90min czekania!!! dzwoniąc z komórki zapłaciłbym ok 60zł!!! Jak tak można??

  • 0

    28. ~  2007-02-28 01:10:41  host: w3cache2.icm.edu.pl

    W moim przekonaniu TP przetrzymuje dokumenty na niekorzyść Netii. Wprowadzanie zgłoszeń do systemy rozpoczęło tak około dwa tygodnie temu (nic dziwnego, ze nie wyrabiają). Data przyjęcia pierwszych zgłoszeń (gdzieś od końca stycznia) była zawsze o 2 tygodnie późniejsza niż data podpisania zgłoszenia przez abonenta. W dodatku proszę zwrócić uwagę na telefony z TP tuż przed rozwiązaniem umowy z absurdalnymi propozycjami Neostrady (3 lata + niedopowiedzenie szczegółów) A także w przypadku niezadowolenia z niedziałania usługi Netii, możliwość kontynuowania Neostrady bez konsekwencji po zerwaniu umowy. Do tego dodajmy nieciekawy program lojalnościowy i całkiem świeże reklamy Neostrady bez limitów (musieli opóźnić Netię, by się do tego przygotować). Oczywiście nie oznacza to, że Netia nie jest niewinna. Po prostu nie przewidzieli, że nachapią się tylu klientów.

  • 0

    29. ~  2007-02-28 13:26:32  host: p09-07.opera-mini.net

    Juz 14-scie dni bez internetu! Teraz czuje sie w domu jak na bezludnej wyspie!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-111-118.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.