Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UKE zajął się doładowaniami w mBank mobile

UKE zajął się doładowaniami w mBank mobile

WitekT 12 Czerwca 2007 10:33

0 0

UKE otrzymało skargi na sposób przedłużania ważności konta przy doładowaniu w mBank mobile i 4. czerwca poprosiło operatora o wyjaśnienia. Chodzi o to, że w momencie doładowania przy zablokowanych połączeniach wychodzących, ważność konta nie liczy się od momentu doładowania, a od dnia zawieszenia połączeń - pisze Gazeta Prawna.

W ten sposób użytkownicy tracą, bo jeżeli zasilili np. 6. maja za 30 zł nieaktywne od 1. maja konto, to połączenia wychodzące mieli przedłużone do 31. maja, a nie 5. czerwca.

Niektórzy w Internecie zamieszczają treść swojej korespondencji z operatorem, w której konsultanci mBank mobile przekonują, że taki jest zapis w regulaminie, ale cytują zapisy dotyczące wygaśnięcia połączeń przychodzących.




mBank mobile potwierdza, że przy późniejszym doładowaniu znikały dni ważności konta, bo tak działał system bilingowy - przy późniejszym doładowaniu klient tracił kilka dni, ale gdy wcześniej zasilał konto, okresy doładowania się kumulowały.

1. czerwca zmienił się regulamin i czas ważności konta liczy się od chwili zasilenia. Nie ma jednak kumulacji doładowań. Jak powiedzieli Gazecie Prawnej przedstawiciele operatora, system bilingowy może jeszcze się mylić, ale spodziewamy się, że ustabilizuje się w połowie miesiąca. Wszelkie reklamacje dotyczące ważności konta rozpatrujemy na korzyść klienta.

Źródło tekstu: Gazeta Prawna     

Dodaj do:
w sumie: 18
  • 0

    1. ~wow  2007-06-12 10:48:46  host: adaj233.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WOW, ale im extra :DDD

  • 0

    2.  2007-06-12 10:52:25

    "ustabilizuje się (system bilingowy) w połowie miesiąca" - chyba mamy cytat miesiąca.

  • 0

    3. ~okrutnikk  2007-06-12 10:56:21  host: and170.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Praktyki lichwiarskie nie tylko w banku XD

  • 0

    4. ~wacek  2007-06-12 10:58:49  host: bmk208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To złodzieje!

  • 0

    5. ~robaas  2007-06-12 11:02:07  host: gmj110.internetdsl.tpnet.pl

    tak goraco to i systemowi bilingowemu nie chce sie czytac regulaminu i dowiadywac sie jak ma przedluzac waznosc konta:))) pewnie siedzi wlasnie gdzies na urlopie:)

  • 0

    6.  2007-06-12 11:08:46

    komus sie w glowie musi ustabilizowac -ach te wysokie temperatury ;) ja czekam na rozwiazanie sprawy "promocyjnych oplat" za przenoszenie nr oraz wykluczania sie promocyjnych abonamentow z przenoszeniem numerow

  • 0

    7. ~issa  2007-06-12 11:21:44  host: inet20908na-3.eranet.pl

    Znam znakomity , wypraktykowany sposob , ktory dziala stabilizujaco na wszelkie systemy billingowe i olewcze firmy - wypowiedzenie umowy , ewentualnie wywalenie karty do kosza. O ile to tylko mozliwe , szczerze polecam. Lepszego nie znajdziecie.

  • 0

    8. ~Dina  2007-06-12 11:30:07  host: p07-11.opera-mini.net

    Wow! Bardzo podoba mi się ten sposób Issy. ;)

  • 0

    9. ~issa  2007-06-12 11:36:18  host: inet20908na-3.eranet.pl

    ***dina - do kanonu "naprawiania" systemow billingowych przejdzie bohaterska akcja uzytkownikow POP ktorzy szybko nauczyli rozumu Centertel jak powinny byc taryfikowane poprawnie polaczenia. W efekcje ich "naprawiania" nastapila zmiana z sekundowego naliczania w ramach sieci Idea na sekundowe naliczanie do wszystkich sieci. Stad taki szacuneczek Centertela do tych klientow. Nikt im nie podskoczy. Tak to ogon kreci psem. Takie czasy.

  • 0

    10.  2007-06-12 12:23:33

    No ale jaja:] wkurzyłbym się jakby mnie to spotkalo:)

  • 0

    11.  2007-06-12 12:36:41

    no kiepsko jak na początek ten operator się prezentuje jak takie akcje robi, kiepsko.

  • 0

    12.  2007-06-12 13:33:40

    @Dina: Ten 'sposób' to nic nowego. Nie odkrywa się Ameryki po 200 latach. ;)

  • 0

    13.  2007-06-12 13:50:46

    Mnie raz stukneli na 30 zł w ten sposób...

  • 0

    14. ~  2007-06-12 14:08:51  host: azw135.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=801889&am p;t=801889&sr=dd&pn=4

  • 0

    15. ~  2007-06-12 14:10:18  host: azw135.neoplus.adsl.tpnet.pl

    raz jeszcze: http://tinyurl.com/2q2kfh teraz powinno działać

  • 0

    16. ~V  2007-06-12 17:20:25  host: hyp-net-74-242.lodz.msk.pl

    też coś dorzucę ;) Od momentu zakupienia startera mBank mobile nie jestem w stanie uaktywnić PIN. Próbowałem na wielu telefonach i rezultat ciągle taki sam. Ale nie to jest najgorsze. Otóż zwróciłem się z prośbą o pomoc do obsługi - opisałem dokładnie problem i cierpliwie czekałem na odpowiedź. Nadeszła po 3 dniach, tyle że nie było w niej rozwiązania problemu a jedynie pytanie o to jaki mam telefon. Grzecznie wypisałem więc wszystkie modele którymi dysponuję i czekałem na odzew (tak jakby miało to jakiekolwiek znaczenie na jakim aparacie wstukuje się kod sieciowy). Niestety, czekam do dziś. Właśnie mija drugi tydzień (czekam od 30 maja). Ja nie rozumiem jak sieć z taką obsługą klienta zamierza poradzić sobie z większą liczbą użytkowników. To już nawet pomiatany Orange rozwiązuje problemy w max 2 dni przy kilku milionach klientów, a mBank przy kilkudziesięciu tysiącach nie daje sobie rady.

  • 0

    17. ~tymis  2007-06-12 20:04:44  host: proxy4.tkdami.net

    Jak widać m. in. z wypowiedzi *V, dla wielu nie tylko cena minuty jest ważna...

  • 0

    18. ~xxx  2007-06-29 17:29:44  host: host-81-190-98-79.gdynia.mm.pl

    zastanawiałem się nad mBank, ale chyba sobie daruję - kompletni idioci - nic nie wiedzą, nigdzie nie reklamują, a nawet nie mają zamiaru sprzedawać kart w swoich bankach/oddziałach... co się dziwić, że mają fatalne wyniki... *** tez pytałem się o cenę połączenia na infolinii - nic nie wiedziała, a przecież to jest w cenniku

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-158-180.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.