Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UKE zachęca firmy do przystąpienia do Memorandum ws. jakości

UKE zachęca firmy do przystąpienia do Memorandum ws. jakości

Q! 25 Maja 2012 12:23

0 0

UKE kontynuuje działania w zakresie poprawy ochrony konsumenta i zapewnienia praw użytkownika usług telekomunikacyjnych. W tym celu zaprasza zainteresowane podmioty do przystąpienia do Memorandum.

Przypomnijmy, że w połowie maja UKE zorganizował spotkanie z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi. W jego trakcie prowadzone były rozmowy na temat zasad ochrony konsumentów i zapewnienia im praw w zakresie przejrzystości umów i jakości usług. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.




Teraz UKE, wychodząc naprzeciw przedsiębiorcom, izbom, stowarzyszeniom oraz innym instytucjom, które nie uczestniczyły w spotkaniu, zwraca się do nich z informacją o możliwości zgłoszenia chęci współpracy.

Dodatkowo przedsiębiorcy, izby, stowarzyszenia oraz inne organizacje mogą przystąpić do Zespołu roboczego w ramach Memorandum, który zajmie się opracowaniem zasad informowania klienta o świadczonych usługach, w tym o ich jakości i dostępności.

Źródło tekstu: UKE, wł     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~Kolega z Ossy  2012-05-25 14:04:25  host: ip-37-209-133-21.free.aero2.net.pl

    Zajechało mi tu Rubikiem i Operą. Jedyna sieć która oferuje najlepszą jakość usług zasięg i BOK to Plus.

  • 0

    2. ~  2012-05-25 17:00:27  host: ip-78-30-122-92.free.aero2.net.pl

    Skoro uke chce wspomóc konsumentów to niech przydziela każdemu składającemu reklamację urzędnika wspomagającego gdyż dopiero na hasło uke pracownicy operatorów nagle zaczynają czytać ze zrozumieniem, odpowiadać w danej kwestii natychmiast a nawet załatwiać sprawę od ręki.

  • 0

    3.  2012-05-26 12:08:02

    2 Nie "operatorzy", tylko Play. W Plusie i T-Mobile załatwiali moje sprawy bez interwencji UKE czy straszenia takową interwencją.

  • 0

    4. ~  2012-05-27 15:03:33  host: 94.42.240.236

    3. To spróbuj, mądralo, w T-Mobile wyegzekwować brak zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych.

  • 0

    5. ~  2012-05-27 15:53:03  host: z50-08.opera-mini.net

    4, ja zadnych blokad nie skladalem a starter kupilem w kiosku. Reklama przyjdzie moze 2 razy na miesiac a to nie jest dokuczliwe chyba. Moze dlatego, ze go nie zasilam prawie?

  • 0

    6.  2012-05-27 23:43:29

    #4 - jakoś nie mam z tym najmniejszych problemów na żadnym z trzech numerów, każdy używany od lat. Fakt, że kiedyś wysłanie SMSa na numer premium odwoływało brak zgody (może jest tak nadal, ale dawno nie wysyłałem, więc nie wiem), ale łatwo można go było przywrócić. Nie dostaję SMSów ze spamem (o promocjach dowiaduję się na telepolis ;), nikt do mnie nie dzwoni od operatora, nie przysyłają mi też tradycyjnych listów. To już więcej problemów miałem w ORANGE, ale też udało się opanować.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-227-51-103.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.