Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UKE pomaga abonentom

UKE pomaga abonentom

sirmark 20 Października 2008 08:37

0 0

Od początku roku tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej do UKE wpłynęło niemal 2,5 tys. skarg. Dzięki interwencjom urzędu abonenci odzyskali w pierwszym półroczu 111,5 tys. zł - pisze Gazeta Wyborcza.

Najważniejsze sprawy z jakimi zwracają się do UKE abonenci, to problemy z przeniesieniem usługi dostępu do internetu z TP do operatora alternatywnego, niewłaściwa szybkość transferu danych, zły zasięg mobilnego internetu, błędne rozliczanie połączeń, wprowadzanie w błąd przez konsultantów BOK, niedostarczanie przez operatora faktur, problemy z przeniesieniem numeru do nowej lokalizacji. W 327 przypadkach urząd interweniował u operatorów.




Ale interweniować można także w oddziałach UKE, w miastach wojewódzkich. Poza Warszawą w pierwszym półroczu najwięcej skarg wpłynęło do oddziału w Krakowie i prawie połowa spraw zakończyła się tu powodzeniem. Za to najwięcej pieniędzy abonentów odzyskał oddział w Rzeszowie - ponad 50 tys. zł.

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza, wł     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~kz1976  2008-10-20 08:59:02  host: public57331.xdsl.centertel.pl

    Wszyćko prowda ! Mi też Rzeszów pomógł w założeniu telefonu ,a i tepsa też się dzięki UKE postarała! Dziękuję!

  • 0

    2. ~mirekb  2008-10-20 11:34:31  host: hii126.internetdsl.tpnet.pl

    "zły zasięg mobilnego internetu" ciekawe ktory op komorkowy jest liderem pod tym względem?moze uke poda wyniki swoich dzialań szczególowo,skoro byc moze są jawne??

  • 0

    3. ~Chrome_TP  2008-10-20 14:57:49  host: agj11.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak się składa iż koło mnie siedzi sobie gostek który pośrednio zajmuje się tymi skargami - nieraz mamy sporo śmiechu czytając oryginalny wpis klienta na co sie skarży ;] (chodzi o merytoryczną zawartość rzecz jasna). Notabene grom tych problemów to sprawy czysto formalne aka złe lub nie aktualne adresy, czy to na wniosku klienta czy w bazach TP, sporo jest tez spraw powieszonych w próżni pomiędzy firmami partnerskimi ale to temat rzeka. Niemniej fakt sporo spraw da się załatwić (i dobrze naturalnie) :} + ile to ja już tych nie do końca przeniesionych neo (że przeniesiono tylko POTS'a) już załatwiłem lub "odkorkowałem" i ci ludzie nie wiedzą nawet komu za to dziękować ;] Pozdrawiam zwłaszcza tych których sprawa miała przyjemność trafić na mnie :P

  • 0

    4. ~Chrome_TP  2008-10-20 15:53:05  host: agj11.neoplus.adsl.tpnet.pl

    coż ten stan rzeczy ma niestety swoje przyczyny, dużo firma partnerskich, dużo komórek do załatwiania różnych spraw, do tego duża rotacja pracowników bo duży stres, ciągłe poganianie i stosunkowo nędzna płaca + pętanie wręcz kretyńskimi procedurami ktore wymślił jakiś idiota który nie wie jak to wszystko pracuje + brak ściezek w przypadku a co by było gdyby - czyli brak uwzględnienia sytuacji awaryjnych + nawet gdy po jakimś miesiącu uda się porobić obejścia poustalać co z kim i za co jest odpowiedzialny to przychodzi kolejna kretyńska procedura która miesza to na nowo tylko w bardziej pokręcony sposób i tak w koło macieju + do tego często można wpaść na przydupasa który robi tylko daną jedną rzecz i może zrobić coś innego (bo ma możliwości)ale nie zrobi bo mu się nie chce lub po prostu może ale nie musi lub ma na zrobienie tego np z 3 dni robocze mimo że cała robota to np 5 min klikania... argh :D

  • 0

    5. ~Chrome_TP  2008-10-21 01:27:14  host: agn134.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O i na marginesie coby nie było że jestem zawsze Pro TP - Chciałbym aby jawnie zaznaczono, że tu właśnie jestem anty TP w tych sprawach bo czasem to naprawdę rzucanie grochem lub walenie łbem o ścianę... I to naprawdę pomimo szczerych intencji, aby klientowi ulżyć :> No i w sumie wiem, że niby to moja praca ale naprawdę w 1/50 przypadków po załatwieniu pozytywnie przeciągającej się sprawy Klient raczy podziękować za to, że ktoś mu nareszcie skutecznie pomógł - to nie kosztuje a nam naprawdę podnosi morale(tym co się autentycznie starają) -> bo reszta 49/50 to jeszcze nas topi w "mięsnych" argumentach ;] także wierzcie lub nie czasem owszem zdarzy się nieuprzejmy konsultant ale to na serio kropla w oceanie tego co względem nas potrafią wyczyniać klienci ;] I taka drobna ironia jeśli traficie na naprawdę pyskatego konsultanta to miejcie świadomość że w końcu mamy przyjemność z najbardziej obeznanymi w tym kontekście osobami i że taka odporność i zaciętość też nie bierze się u nas(konsultantów) z powietrza ;] Pozdrawiam

  • 0

    6. ~DejwiD  2008-10-21 04:43:56  host: public-gprs110811.centertel.pl

    konsultant? a nie doradca?? :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.