Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UKE określi parametry usług telekomunikacyjnych?

UKE określi parametry usług telekomunikacyjnych?

Q! 22 Maja 2012 10:39

0 0

Wiele wskazuje na to, że to UKE może określić parametry usług telekomunikacyjnych, które operatorzy będą przedstawiać swoim klientom - informuje rp.pl. Ma to zapewnić klientom odpowiednie prawa w zakresie przejrzystości umów i jakości usług.

18. maja odbyło się spotkanie pomiędzy UKE i przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi. Jej celem było wypracowanie wymagań co do zapewnienia klientom przejrzystej informacji o jakości i dostępności świadczonych usług telekomunikacyjnych. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.




Teraz jeden z uczestników spotkania powiedział rp.pl, że chociaż spotkanie odbyło się w duchu porozumienia, to podczas niego nie padły propozycje konkretnych rozwiązań. Jednak w jego trakcie była mowa o zestawie wskaźników jakości usług, jakie każdy operator miałby obowiązek publikować. Wspomniano również o serwerach pomiarowych, jakie prowadzić i skonfigurować miałoby UKE.

Wciąż jednak nie wiadomo, czy wskaźniki jakości usług miałyby być publikowane w regulaminach usług i cennikach. Wszystko zależy od tego, jakie zapisy znajdą się w nowelizacji Prawa telekomunikacyjnego i czy decyzja ta znajdować się będzie w gestii UKE.

Źródło tekstu: rp.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    4. ~1 2  2012-05-22 10:49:14  host: z41-02.opera-mini.net

    Dam wam po - ;-)

  • 0

    5. ~  2012-05-22 11:31:37  host: z30-07.opera-mini.net

    Gdzie bylo UKE jak operatorzy wolali za zmiane taryfy 50zl? To walka z wiatrakami a opy i tak skomplikuja oferte jak chca.

  • 0

    6. ~  2012-05-22 19:28:17  host: ip-78-30-123-183.free.aero2.net.pl

    Parametry powinni określać konsumenci bo to oni są grupą docelową.

  • 0

    7. ~bartoo  2012-05-23 12:02:38  host: 93-186-23-81.rdns.blackberry.net

    @6 komnumenci to robia wybierajac co chca. Osobiscie obawiam się tego typu akcji, bo moze to z korzyscia dla klienta, ale nie dla uslugodawcy, ktory tak czy siak odbije to sobie na kliencie. Choc na ta chwile ciezko o ocene tego pomyslu, bo konkretow brak.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-211-135.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy dostępny na rynku smartfon to:

10 najlepszych smartfonów (październik 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (11)

Archiwum Ankiet