Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości UKE nie dostanie 39 mln zł na system monitoringu częstotliwości

UKE nie dostanie 39 mln zł na system monitoringu częstotliwości

WitekT 5 Sierpnia 2015 10:56

3 0

Projekt Rozbudowa i rozszerzenie możliwości pomiarowych i informacyjnych ogólnopolskiego systemu monitoringu widma radiowego pracującego w sieci UKE złożony przez Urząd w konkursie POPC, nie przeszedł pozytywnie oceny formalnej i nie dostanie dofinansowania w wysokości 39 mln zł - pisze serwis TELKO.in.




W konkursie złożono 39 wniosków o dofinansowanie na łączną kwotę ponad 2,7 mld zł, z czego 29 projektów z pozytywnym wynikiem przeszło ocenę formalną (w tym pięć projektów złożonych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji). Do rozdania jest 950 mln zł na projekty e-usług dla obywateli i przedsiębiorców, a dofinansowanie może sięgać 100% wartości projektu.

Źródło tekstu: TELKO.in     

Dodaj do:

Tagi: maic | popc | uke

w sumie: 2
  • -1

    1.  2015-08-05 10:59:16

    Parafki urzędnik gdzieś zapomniał złożyć na kopii jakiegoś odpisu?

  • 0

    2. ~pabloki  2015-08-05 12:30:05  host: 188.146.73.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    bardzo dobrze. projektów im sie za chciewa. a do roboty , uwalić tą spóźnioną aukcje LTE i od nowa ale w innej formie. a tak wprost : jak tam szumnie brzmiące memorandum w sprawie badania jakości sieci?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-150-215.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.