Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ugoda P4 z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Ugoda P4 z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

WitekT 21 Lipca 2011 18:18

0 0

W sądzie doszło do ugody pomiędzy P4 a Dziennikiem Gazetą Prawną, w ramach której gazeta opublikowała oświadczenie przyznające, że łączenie P4 z mechanizmami generowania sztucznego ruchu nie mają uzasadnienia w faktach.

Oto treść oświadczenia opublikowanego na 6. stronie dzisiejszego wydania gazety:

Wydawca "Dziennika Gazeta Prawna" w związku z publikacją artykułów "Drogi pomysł Streżyńskiej", "Sztuczny ruch, a zysk dla operatorów komórkowych prawdziwy", "Sztuczny ruch, a zysk prawdziwy. Operatorzy komórkowi zarabiają miliony" i "Tak operatorzy zarabiają na sztucznym ruchu", oświadcza, że wszelkie przypuszczenia oparte na przedmiotowych artykułach, że P4 Sp. z o.o. jest związana z opisanym w artykułach mechanizmem generowania tzw. sztucznego ruchu w sieci telekomunikacyjnej, który może stanowić naruszenie zasad współpracy międzyoperatorskiej i obowiązujących przepisów prawa lub że taki "sztuczny ruch generowany jest za przyzwoleniem P4 Sp. z o.o. są całkowicie nieuprawnione i nie znajdują potwierdzenia w zebranych faktach.




Wszystko zaczęło się w grudniu 2010 roku, kiedy DGP opublikowała wspomniane artykuły. P4 bezskutecznie domagało się sprostowania, dlatego sprawa została skierowana do sądu. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Opublikowane oświadczenie jest wynikiem ugody zaproponowanej przez sąd - mówi TELEPOLIS.PL Marcin Gruszka, rzecznik P4.

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 13
  • 2

    1. ~adeamus  2011-07-21 18:22:07  host: acwc252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe czy artykuł tez byl na 6 stronie i nie było zadnego linku na pierwszej?

  • 2

    2.  2011-07-21 18:36:18

    Ale długim zdaniem polecieli.

  • 2

    3. ~  2011-07-21 19:24:15  host: z44-11.opera-mini.net

    Ciekawe ile redaktor dostal za wspomniane artykuly. Jezeli autor pisze artykuly ktore nie sa potwierdzone i nie maja oparcia na faktach, to czy powinien nosic miano dziennikarza i czy nie powinien dostac po kieszeni za pisanie nieprawdziwych artykulow?

  • 4

    4. ~  2011-07-21 19:34:27  host: 46-dzi-10.acn.waw.pl

    Artykuł cytowało wielu, oświadczenie zamieszczą niektórzy...

  • 3

    6. ~js  2011-07-21 20:15:42  host: 212.160.172.70

    @5: Przypuszczenia, które godzą w dobre imię firmy to zwykłe pomówienia i próba oczerniania. Takie sytuacje nie mogą mieć miejsca.

  • 2

    7. ~M.  2011-07-21 20:52:45  host: 77-236-5-213.home.aster.pl

    @5 - to może ja opublikuję artykuł z moimi przypuszczeniami, że niejaki Lolek z adresu IP x.x.x.x to [tu wstawić odpowiednie przypuszczenie]? Znak zapytania o niczym nie świadczy, pomówienie to pomówienie.

  • 0

    8. ~mirekb  2011-07-21 21:05:12  host: user-109-243-142-241.play-internet.pl

    kogo dzis interesuje wczorajsza prawda??to tak samo jak z katastrofa smolenska-rosjanie juz 10 trabili w swiecie ze to bład naszych pilotów..po kilku miesiacach pytalem znajomych z usa,kanady,wielkiej brytanii a nawet zjanomego z japonii co sadza o przyczynach katastrofy-dokladnie to co uslyszeli 10kwietnia..jak czytalem te artykuly jasnym da mnie bylo ze to wlasciwie nieprzypadkowe publikacje.kluczem sa wolumeny ruchu p4/roaming polkomtel do innych sieci a takie dane maje tylko zainteresowani a nie jakis sredniej klasy dziennikarz

  • 1

    9. ~Czlowiek orkiestra  2011-07-21 21:17:58  host: public-gprs46157.centertel.pl

    A co to wlasciwie jest ten sztuczny ruch?

  • 3

    11.  2011-07-21 21:55:34

    10: a wytłumaczysz nam jak P4 to robi?

  • 0

    12. ~  2011-07-21 22:47:22  host: z33-03.opera-mini.net

    WitekT - xy wie, bo to pewnie robi, a widać z jakiej sieci korzysta.

  • -1

    14.  2011-07-22 07:06:45

    troche za duzo tych wiadomosci premium o play, szczegolnie dotyczy to zmian w cenniku telefonów

  • 0

    15.  2011-07-22 09:14:07

    Czytam dziennik od dawna. W ostatnim czasie bardzo dużo pojawia się artykułów, gloryfikujących Solorza-Żaka. Gazeta pewnie jakaś kasę dostała za promocje jego poczynań.

  • 0

    16. ~Lolek  2011-07-22 10:14:03  host: 212.160.172.70

    Jeżeli sformuowałbyś że przypuszczasz że niejaki Lolek jest np: odpowiedzialny za włąmanie sie do serwerów netii podając jakikolwiek argument to mialbys do tego prawo;) Ale skąd ci to w głowie?Pomysł nie rośnie z niczego a jeśli wiele osób zauważa że p4 jest jakby to ująć..."nienaturalne" czyt. inne niż reszta to spekulacje były są i będą bez względu na temat o jakim bedzie mowa.! Ps. Rezo-Skoro go gloryfikują to najwidoczniej mają za co.Jest mądrym człowiekiem bo nie pozwolił sprzedac plusa obcokrajowcom i sam przejął smykałke.wielu wierzy w LTE i ja również chciałbym mieć wkońcu dostęp do tej technologii choć to chwile odległe...jest wizjonerem i za to gratulacje mu się należą...jak zrobi syf to bedzie sprzatał i wtedy będą po nim jechac w Fakcie.Czy musza za to płacić? Opinia to opinia przypuszczenie to przypuszczenie ale jeżeli nie ma argumentu bądź podstaw merytorycznych żeby twierdzić tak a nie inaczej to wtedy jest pomówienie więc srry ale wyedukujcie siebie sami panie "js" i "M" bo kiedyś w sadzie za to co ty nazywasz pomówieniem wyłapiesz pajde;) Pzdr

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-197-24.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy uważasz, że Play zdąży pokryć własnym zasięgiem całą Polskę do 2020 roku?

Play ma 6000 stacji BTS

 

Zobacz wynik | Opinie (4)

Archiwum Ankiet