Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ubezpieczenie doliczane do faktury TP

Ubezpieczenie doliczane do faktury TP

WitekT 25 Sierpnia 2010 14:24

6 0

Klienci Telekomunikacji Polskiej mogą przez telefon przystąpić do ubezpieczenia, które pozwala - bez uciążliwych formalności - zadbać o bezpieczeństwo finansowe najbliższych w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak śmierć w wypadku lub utrata pracy.

Oferta Bezpieczny rachunek została przygotowana we współpracy z PZU. Przystąpienie do ubezpieczenia nie wymaga załatwiania dodatkowych formalności - z klientami będą się kontaktować telefonicznie doradcy z TP. W czasie tej rozmowy można od razu złożyć deklarację przystąpienia do ubezpieczenia, a składka doliczana będzie bezpośrednio do faktury za usługi TP.

Klienci mają do wyboru 2 warianty ubezpieczenia. W zależności od wysokości miesięcznej składki ubezpieczeniowej, 11 zł lub 16 zł, polisa gwarantuje wypłatę następujących świadczeń (wariant 1 / wariant 2):
5 000 zł / 10 000 zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
25 000 zł / 100 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku komunikacyjnego,
50 000 zł / 150 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku lotniczego,
100 zł / 200 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy, jeżeli ubezpieczony uzyskał status bezrobotnego z prawem do zasiłku dla bezrobotnych.




Ubezpieczenie Bezpieczny Rachunek może być zawarte na miesiąc z automatycznym comiesięcznym odnowieniem. W każdym momencie można telefonicznie złożyć oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia, dzwoniąc na numer 801 505 505. Pod tym numerem można również uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące ubezpieczenia.

Początkowo Bezpieczny rachunek jest dostępny tylko dla wybranej grupy klientów TP, z którymi telefonicznie skontaktują się doradcy. W przyszłości Telekomunikacja Polska planuje umożliwić zakup ubezpieczenia Bezpieczny rachunek wszystkim swoim klientom.

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie tp.pl.

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska     

Dodaj do:
w sumie: 21
  • -1

    2.  2010-08-25 14:59:15

    Od razu naciąganie, ten kto się będzie chciał ubezpieczyć, to się ubezpieczy, ten kto nie - to się nie ubezpieczy. Nikt przecież do niczego zmuszać nie będzie.

  • 0

    3. ~zini  2010-08-25 15:13:42  host: aene183.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1, niepotrzebne rzeczy... chyba zaden wypadek w zyciu cie nie spotkal. Zycze Ci abys nigdy nie musial korzystac z zadengo ubezpieczenia.

  • 0

    5. ~  2010-08-25 15:29:46  host: ig2.internetdsl.tpnet.pl

    Z calym szacunkiem boro ale glupoty pleciesz. Widac zes mlodyi nie rozumiesz ze TP o wiele lepiej dba o klienta niz taka Netia. I wybierajac miedzy tymi dwoma dostawcami wybieram TP- wole placic wiecej ale miec pewnosc ze moje zgloszenie zostanie zrealizowane szybko i przez kompetentne osoby. Jak dla mnie moga miec nawet artykuly spozywcze w swojej ofercie.

  • 0

    6.  2010-08-25 15:32:26

    @4 Bez pogardy proszę. Raczej starsi ludzie cieszyć się nie będą. A oferta chyba jednak jest skonstruowana głównie z myślą o klientach w pewnym wieku. Tepsa już nie raz próbowała z takimi ofertami. Podobnie Tele2 działało. Moją sąsiadkę musiałem ratować przed umową zawartą nieopatrzenie przez telefon. Sąsiadka nie miała od nich żadnych innych usług. Więc załatwiliśmy ich krótko. Wycofanie umowy zawartej poza siedzibą firmy i usuniecie danych osobowych z Tele2 pod groźba skorzystania z uprawnień zawartych w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych. Już nigdy nie zadzwonili:)

  • 0

    9. ~  2010-08-25 15:59:53  host: ig2.internetdsl.tpnet.pl

    @8- mowie o traktowaniu klienta. W Netii notorycznie zdarzalo mi sie trafiac na konsultantow wprowadzajacychw w blad, rozlaczajacych sie kiedy nie wiedzieli jak rozwiazac moj problem, nie wprowadzajacych zgloszenia o usterce, SAMOWOLNIE zmieniajacych umowe na wyzsza, itd... W tp mi sie to nie zdarzylo- co by nie bylo przez ostatnie 2 lata bylem w Netii wlasnie z powodu na ceny. I to wlasnie przesadza

  • 0

    11. ~abonent  2010-08-25 16:17:25  host: chello089079090188.chello.pl

    Na pewno ubezpieczenie nie jst dla emerytów. Pracy nie straci,a 90% zgonów emerytów,to raczej tzw.przyczyny naturalne, a nie wypadek tym bardziej lotniczy.Dla młodych warunki nieatrakcyjne. W pierszym lepszym banku ubezpieczenie od śmierci nw to jakieś 5 zł przy podobnych sumach i ryzyku, a czasem nawet takie lipne ubezpieczenie jest bonusem przy droższym typie rachunku.Telefon stacjonarny w TP u ludzi młodych to zjawisko rzadkie, zresztą zbyt mała ochrona.Nawet jak utracą pracę- to 100 lub 200 zł jest po prostu śmieszne, wygląda na to jakby tp chciała zabezpieczyć kwotę na własne faktury, więc ofertę przygotowała dla siebie, a sponsoruje ją klient. Prawo do zasiłku też szybko się kończy. W sumie, ktoś wyżej napisał prawdę, oferta pt. naciągnij babcię na kilka złotych. Nie neguję sensu ubezpieczeń i uważam, że są bardzo potrzebne, ale to jest lipa na resorach.

  • 0

    12. ~jan  2010-08-25 17:57:44  host: aeiy11.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11 - dobrze mówisz:) Te 100-200zł zasiłku defacto pójdzie na abonament z neostradą :) W TP powinni zrobić ubezpieczenie od zalania, spalenia itp mieszkania. To by było logiczne mam w domu stacjonarny i płace z nim składke na to wlasnie mieszkanie.

  • 0

    13.  2010-08-25 18:59:43

    ta firma mnie niczym pozytywnym nie zaskoczy...

  • 0

    14. ~Pomezaniac  2010-08-25 20:15:16  host: 212.160.172.70

    @agaak aha, to w następnej niusie o TPSA będzie info, że dostaniesz specjalnie Ty 100zł. I tak byś się nie zgodził, tacy są ludzie, gdy naprawdę jest dobra oferta, to nie korzystają i narzekają, że nic nie ma, a jak wychodzi jakiś syf, to wszyscy po niego biegną sami, a potem narzekają, że ich oszukano. A doświadczenie mam ;] Co do zaskoczenie, to to ubezpieczenie jak najbardziej pozytywne.

  • 0

    15. ~  2010-08-25 21:31:44  host: ip-94-42-56-176.multimo.pl

    PZU to chyba najgorszy ubezpieczyciel w Polsce...

  • 0

    16. ~Mike  2010-08-25 21:37:58  host: 87-205-131-166.adsl.inetia.pl

    TeleFranca prześciga się w pomysłach jak naciągnąć Klienta na kolejne kilka groszy. Posiadacze telefonów TP statystycznie rzecz biorąc stoją nad grobem i żadne ubezpieczenia od wypadków lotniczych, komunikacyjnych a tym bardziej od utraty pracy, której na emeryturze już nie mają im są niepotrzebne. Ale od lat strategia France Telecomu sprowadza się do jednej maksymy: orżnąć frajera. Jedno trzeba przyznać - dział kreacji usług działa u nich koncertowo.

  • 0

    17. ~  2010-08-25 22:53:11  host: 77-253-163-252.adsl.inetia.pl

    To jest wyłudzanie pieniedzy. Wkrótce wprowadza to jako dołaczony do faktury gotowiec który ludzie oczywiscie podpiszą bez czytania. Na zwiekszona kwote do zapłaty machną reka. Natomiast gdy dojdzie do nieszczęsliwego zdarzenia za pzu i &ftp zaczną odsyłac ludzi miedzy sobą a gdy będzie trzeba wyplacić kase to namnożą tysiące powodów żeby tylko nie płacić. Te ubezpieczenia to ewidentna sprawa dla prokuratury.

  • 0

    18. ~  2010-08-26 08:27:54  host: plus-96-192.polkomtel.com.pl

    Z tego co wiem, to nie chodzi o utratę pracy, a o utratę możliwości wykonywania pracy, a to jest w sumie różnica :)

  • 0

    19. ~użytkownik TP  2010-08-26 08:44:15  host: user-188-33-28-201.play-internet.pl

    No to teraz trzeba uważać by podczas rozmowy z doradcą TP nie używać słowa TAK. Historia zna takie przypadki że montowano nagrania z klientem tak że niby zgadzał się na usługę, której faktycznie nie zamawiał.

  • 0

    20. ~cfaniak  2010-08-26 13:23:47  host: aabe45.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @19 Mnie nagrywają to i ja nagrywam :) Powiem więcej - nagrywam wszystkie rozmowy z przedstawicielami tzw. władzy. Jakby co... może się przydać.

  • 0

    21. ~klient42  2011-05-11 17:29:11  host: 195-116-179-54.citylan.com.pl

    mnie też wciągnęli. Swoją drogą wszystko wygląda nawet atrakcyjnie. W pracy jest ubezpieczenie PZU na 25tys. i musiałbym płacić na m/c 50zł, a tu tylko 12zł i mam to samo prawie, bo łatwiej o zgon w samochodzie, niż jakimś innym wypadku. A poza tym jest ubezpieczenie od utraty pracy, którego chyba nie ma w ubezpieczeniu pracowniczym(może się mylę). jeszcze nie przystąpiłem do tego ubezpieczenia. Do tej pory ubezpieczałem się sam za 35zł na m/c i tylko na 7tys. Jeśli to jest z PZU, to trzeba by się u nich dowiedzieć, czy można je zastąpić tym ubezpieczeniem i wtedy dopiero zdecydować. A swoją drogą my i tak tych pieniędzy nie będziemy widzieć, więc po co przepłacać, gdy nie ma komu tego przekazać.

  • 0

    23. ~bogdan  2013-07-05 10:29:51  host: bad98.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A czy zna ktoś może sposób, żeby zrezygnować z tego ubezpieczenia?? Jakoś nie umiem sobie dać rady z taką ponoć możliwością. pozdrawiam.

  • 0

    24. ~  2013-07-05 12:12:59  host: abzm102.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do mnie też już dzwonili i oferowali te ubezpieczenie ale jak tylko dowiedzieli się że mam umowę w pracy do końca lipca i prawdopodobnie nie będę miała jej przedłużonej i w takim przypadku mogę się zgodzić bo dostanę odszkodowanie za utratę pracy to zrezygnowali ze mnie i powiedzieli ze w moim przypadku nie może być podpisane takie ubezpieczenie, naciągacze ..........

  • 0

    25. ~drek  2013-10-14 09:50:32  host: blv60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziadostwo i wyciąganie kasy. Przeczytajcie regulamin, żeby otrzymać odszkodowanie to chyba musi was ktoś zamordować we własnym domu. Ja zrezygnowałem dzwoniąc na ten numer 501 030 030

  • 0

    26. ~Pasqd  2013-12-02 17:21:21  host: abee43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Płaciłem 18 miesięcy po 11 złotych (198zł) i nie dość, że 3 miesiące rozpatrywali moje roszczenia po zamknięciu działalności gospodarczej, ponieważ po 3 razy kazali mi dosyłać dokumenty z biura rachunkowego oraz z Urzędu Pracy, bo im się daty nie zgadzały z aktualnymi (nic dziwnego skoro zwlekali z każdym weryfikowanym dokumentem regulaminowe 14 dni), żeby ostatecznie stwierdzić, że odszkodowanie mi się nie należy i mogę się odwoływać drogą sądową. Gdy chciałem zrezygnować z ubezpieczenia to mi chcieli wcisnąć abonament na telewizyjne usługi Orange, a na koniec mi powiedzieli, że ostatnia opłata za miesiąc do przodu zostanie pobrana, bo taki jest regulamin. Nigdy więcej PZU - strzeżcie się :/ P.S. Na portalu większość czasu trwa przerwa techniczna :/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-179-146.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.