Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Twoje osobiste konto w TP - oficjalnie

Twoje osobiste konto w TP - oficjalnie

WitekT 5 Grudnia 2005 17:58

4 0

Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy serwis internetowy www.tp.pl, dzięki któremu Klienci mogą przez Internet zamawiać i modyfikować usługi, sprawdzić stan rozliczeń, monitorować status swoich zleceń, czy złożyć reklamację.

Kluczowym elementem serwisu jest Twoje osobiste konto w TP. Do jego założenia potrzeba numeru telefonu, numeru ewidencyjnego Klienta (znajduje się w lewym górnym rogu faktury tp) oraz 6-cyfrowego numeru PIN. Klienci, którzy nie mają jeszcze swojego PIN, powinni zadzwonić pod bezpłatny numer błękitnej linii tp 9393 i ustalić go z doradcą.

Założenie i korzystanie z osobistego konta w TP jest bezpłatne.




Dzięki nowej funkcjonalności Klienci TP mogą łatwo i przez całą dobę:
zamówić i dopasować (modyfikować) do swoich potrzeb usługi,
sprawdzić stan swoich rozliczeń z TP,
złożyć reklamację oraz zgłosić awarię,
monitorować status swoich zleceń,
uzyskać informacje o aktualnej ofercie oraz promocjach.

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i dokładnej procedurze rejestracji Klientów korzystanie z Twojego osobistego konta w TP jest całkowicie bezpieczne. Podobne rozwiązania wykorzystują już z powodzeniem inni światowi operatorzy telekomunikacyjni, banki i duże firmy usługowe.

Uruchomienie przez TP nowego serwisu internetowego z funkcjonalnością Twojego osobistego konta w TP to kolejny krok w kierunku stworzenia zintegrowanego systemu obsługi Klientów z wykorzystaniem telefonu (błękitna linia tp 9393 i błękitna linia tp biznes 9330) oraz Internetu (Twoje osobiste konto w TP na www.tp.pl). Podstawowe założenia tego systemu to usprawnienie obsługi, poprawa satysfakcji Klientów przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów funkcjonowania.

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1. ~beny  2005-12-05 22:56:00  host: gaja.tpnet.pl

    fajny bajer, tylko chyba nie podłączony do niczego bo wszędzie "brak danych", "opcja niedostępna" itd

  • 0

    2. ~  2005-12-06 08:46:16  host: gp2.eranet.pl

    Poczekamy, zobaczymy jak naprawde jest z tym bezpieczenstwem

  • 0

    3. ~Misio  2005-12-06 09:32:10  host: ip-83-238-42-140.netia.com.pl

    Hehehe, a ja sobie 2 miesiące temu podłączyłem telefon i nerwostradę, i do tej pory nie dostałem żadnej faktury. Ciekawe kiedy się obudzą.

  • 0

    4. ~toshiro  2006-03-28 21:43:58  host: axi227.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Jeżeli chcesz poznać koszt każdego połączenia oraz sprawdzić kiedy i do kogo dzwoniłeś zamów szczegółowy wykaz połączeń w najbliższym salonie sprzedaży tp lub Punkcie Obsługi Klienta."

    "Uwaga: w bieżącej wersji Twojego konta w usługach aktywnych nie prezentujemy usług neostrada tp oraz sdi tp."

  • 0

    5. ~  2007-06-13 21:22:11  host: ehr110.internetdsl.tpnet.pl

    czy w koncie osobistym można sprawdzić koszt każdego połączenia i do kogo dzwoni i czy to jest płatne?.

  • 0

    6. ~  2007-08-15 20:00:35  host: gfx10.internetdsl.tpnet.pl

    złodzieje

  • 0

    7. ~diabllo  2012-02-25 15:16:42  host: afqx43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    od tygodnia czekam na przełączenie internetu z neostrady tp z budynku gospodarczego do mieszkalnego.ju,z nie wiem co mam zrobić

  • 0

    8.  2012-02-25 15:23:54

    odkopać temat z 2005 roku :D mistrz! co do neo "Takie rzeczy tylko w TP" :D dlatego bye TP soon :D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.