Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Twoja Telekomunikacja na celowniku UOKiK

Twoja Telekomunikacja na celowniku UOKiK

orson_dzi 15 Lutego 2017 14:37

10 1

twoja telekomunikacja

UOKiK nie zwalnia tempa. Tym razem Urząd rozpoczął postępowanie w sprawie wprowadzania klientów w błąd przez Twoją Telekomunikację.




Twoja Telekomunikacja świadczy usługi telefonii stacjonarnej oraz usług dodatkowych związanych z ubezpieczeniami. Do UOKiK i rzecznika konsumentów trafiło już prawie 450 skarg związanych z podszywaniem się pod innego operatora, brakiem informacji o wysokości opłat, utrudnianiem odstąpienia od umowy, niedoręczaniem dokumentów po zawarciu umowy oraz nieuprawnionym żądaniem opłat za niezamówione usługi dodatkowe. Najczęściej ofiarami oszustw padały osoby starsze, przekonane że rozmawiają z dotychczasowym operatorem.

UOKiK zaprezentował fragmenty skarg klientów:
  • Przedstawiciel z Twojej Telekomunikacji przedstawił mi kwotę miesięczną rachunku 25 zł, a nie dodał, że to tylko przez dwa miesiące.
  • Przy podpisaniu umowy nie zostałem pouczony o prawie odstąpienia od umowy jak również nie otrzymałem jego wzoru oświadczenia o odstąpieniu.
  • Pełnomocnik nie wręczył mi całości umowy a jedynie 3 i 4 stronę (...).
  • Pełnomocnik własnoręcznie uzupełnił na umowie wybór takich usług, jak: Usługa Pakiet Bezpieczeństwa, czy Usługa Dodatkowa, które wymagają ode mnie umiejętności chociażby obsługi SMS, czego w ogóle nie potrafię i nie znam.

Jeśli postawione zarzuty potwierdzą się UOKIK może nakazać zmianę praktyk i usunięcie ich skutków oraz nałożyć karę pieniężną w wysokości do 10% obrotu firmy osiągniętego w poprzednim roku.

Źródło tekstu: UOKiK     

Dodaj do:

Tagi: uokik | twoja telekomunikacja

w sumie: 18
  • 1

    1. ~Asa.m  2017-02-15 14:41:07  host: static.205.217.251.148.clients.your-server.de

    No i dobrze. Tak powinno być w państwie prawa.

  • 0

    2.  2017-02-15 14:42:31

    Te kolorki...
    Za j[...]ja i na hak dziadów!

  • 1

    3.  2017-02-15 14:47:03

    @2 Czyli nie tylko ja mam odpowiednie skojarzenia z kolorami :)

  • 0

    4.  2017-02-15 14:57:25

    orson_dzi - ja gromadzę różne dokumenty różnych "firm" z logo w tych kolorach ;-) Byś się zdziwił ile togo jest... A jeszcze kształt tych znaczków ;-)

  • 1

    5.  2017-02-15 15:25:07

    w UOKiKu ktos się musial z letargu budzic, bo co kilka dni kolejna firma ma ich na karku (w wiekszosci przyadkow słusznie)

  • 0

    6. ~x  2017-02-15 15:58:29  host: bsf52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    uja im zrobią
    taka prawda

  • 2

    7.  2017-02-15 18:22:58

    @6 niby czemu? ostatnio ruszyli w uokik

  • 0

    8. ~➖➖  2017-02-15 18:40:54  host: 8.37.225.46

    SoG takich cwaniaczków, bo to to będzie się powtarzać pod innym szyldem.

  • 0

    9. ~ja  2017-02-15 18:46:39  host: agbe87.ipv4.supernova.orange.pl

    szukaja pieniazkow dla budzetu, trzeba miec kase na wydatki, limuzyny... :)

  • 0

    10. ~pabloki  2017-02-15 18:48:06  host: 188.146.12.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    alez mamy tych telekomunkakcji.

  • 2

    11.  2017-02-15 18:58:54

    Kara to nie powinno być 10% rocznego obrotu firmy, tylko publiczna chłosta prezesów i 10 lat w zimnych lochach o chlebie i wodzie. To może by odstraszyło następnych oszustów.

  • 1

    12.  2017-02-15 19:51:24

    9 - no fakt... Teraz tabor częściej trzeba będzie odnawiać ;-)

  • 0

    13. ~misiek  2017-02-16 05:11:22  host: public-gprs195021.centertel.pl

    Nie cierpię czegoś takiego. Mając w pamięci identyczne poczynania telestrady, nigdy nie zostanę klientem lajt Mobile, chociaż oferta jest dobra.

  • -1

    14. ~Polak  2017-02-16 08:41:35  host: cp.vectra.pl

    A głupia gawiedź się cieszy. UOKiK zbiera na 500+. W miesiąc zgarnął z telekomów 90mln w karach. Teraz będzie ciągnął jeszcze więcej przez ustawę hazardową i patent z blokowaniem stron (0,5 mln zł za niezablokowaną stronę).
    Gawiedź zapomina, że na koniec dnia to ona te kary płaci w rachunkach.

  • 0

    15.  2017-02-16 09:55:16

    14 - no ja się cieszę akurat. Bo uważam, ze tego typu firemki powinny być za sposób działania karane. Bo oszukują jawnie ludzi. Dzwonią do mnie nie raz oferując obniżenie abonamentu. A jak zaczynam dopytywać o szczegóły (a wcześniej ze trzy razy muszę poprosić o podanie nazwy firmy, bo tak mówią, ze zrozumieć nie można, albo opisowo ;-)) - rozłączają się.

  • 0

    16.  2017-02-16 09:57:40

    I nigdy (!) nie spotkałem się z sytuacją, zęby dzwonili, przedstawiali się i proponowali zmianę operatora, czy nowe warunki - u innego operatora. Zawsze jest to przedstawiane w typowo bandycki sposób.
    I mam się przejmować? Nie cieszyć, że w końcu do dupska im się pierdzistołki - może tym razem skuteczniej - dobierają?
    A pieniądze z kar? Mam to gdzieś na co pójdą w tym przypadku akurat.

  • 0

    17.  2017-02-16 18:12:14

    Rzecznikiem jest Antoni Styrczula. To wiele mówi o tej firmie...

  • 0

    18. ~najlepiej  2017-02-28 07:32:33  host: 89-64-152-116.dynamic.chello.pl

    Nie zawierać umów na odległość i nie wikłać się w abonamenty. Chyba że ofiara losu sama szuka sobie kłopotów.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-211-135.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.