DAJ CYNK

Twitter: prezentacja lokalizacji dzięki technologii od Pitney Bowes

sirmark

Wydarzenia

Firma Pitney Bowes Inc. poinformowała o zawarciu wieloletniej umowy licencyjnej z Twitterem, dotyczącą rozwiązań Location Intelligence dla platformy mobilnej.

Firma Pitney Bowes Inc. poinformowała o zawarciu wieloletniej umowy licencyjnej z Twitterem, dotyczącą rozwiązań Location Intelligence dla platformy mobilnej.

Rozwiązania Location Intelligence firmy Pitney Bowes oferują usługi geokodowania i odwrotnego geokodowania dla platform mobilnych, firma oferuje także rozwiązania do tworzenia map dla sektora ubezpieczeniowego, usług finansowych, handlu detalicznego i sektora publicznego. Precyzyjne geokodowanie jest oparte na adresach, które poddano weryfikacji i walidacji przed przypisaniem współrzędnych (długości i szerokości geograficznej).

Funkcja lokalizacji jest domyślnie wyłączona i jeśli użytkownik nie zdecyduje się na skorzystanie z niej, Twitter nie będzie wyświetlać żadnych informacji dotyczących lokalizacji. Ta opcjonalna funkcja pozwoli użytkownikom Twittera na udostępnianie swojej lokalizacji w tweetach w sposób selektywny. Funkcję wyświetlania lokalizacji można w każdej chwili wyłączyć; użytkownicy mogą również usunąć informacje o lokalizacji przed opublikowaniem tweeta. Ponadto mogą także jednym kliknięciem usunąć wszystkie wcześniejsze dane dotyczące lokalizacji.

Twitter ma obecnie ponad 230 milionów użytkowników, a niemal 60% spośród 500 milionów codziennych tweetów jest przesyłane za pomocą urządzeń mobilnych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Pitney Bowes