Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości tuBiedronka - 19 groszy za minutę i darmowe usługi w sieci

tuBiedronka - 19 groszy za minutę i darmowe usługi w sieci

Piszemy o tym pierwsi WitekT 29 Marca 2013 17:14

17 3

Od 22. kwietnia tuBiedronka zmienia cennik. Będą bezpłatne rozmowy i SMS-y wewnątrz sieci oraz tańsza minuta do innych sieci, bo za 19 groszy - wynika z informacji TELEPOLIS.PL. Taktowanie połączeń pozostało takie samo - co 15 sekund 1/4 stawki. SMS tanieje o 2 grosze, do 12 groszy.

Dotychczasowe nominały doładowań zostaną zastąpione przez nowe:
  • 5 zł, przedłużający ważność połączeń wychodzących o 5 dni,
  • 10 zł, przedłużający ważność połączeń wychodzących o 14 dni,
  • 20 zł, przedłużający ważność połączeń wychodzących o 30 dni,
  • 30 zł, przedłużający ważność połączeń wychodzących o 60 dni.

Konto po zablokowaniu połączeń wychodzących będzie aktywne jeszcze przez 30 dni - w tym czasie można odbierać połączenia przychodzące. Pomimo tego, że zgodnie z regulaminem tuBiedronka usługi telekomunikacyjne świadczy PTC, sprawdzenie salda konta kodem USSD jest bezpłatne.

Dodatkowo, od 19. marca pojawiła się opcja transmisji danych w cenie 12 groszy za każde rozpoczęte 100 kB (oddzielnie naliczanie dla danych wysyłanych i otrzymywanych).




Zobacz: cennik tuBiedronka ważny od dnia 19.03.2013r.

Jak oceniasz nowy cennik tuBiedronka?

Bardzo atrakcyjny
17.71%
Atrakcyjny
28.65%
Nie wyróżnia się
17.88%
Mało atrakcyjny
12.33%
Bardzo mało atrakcyjny
16.49%
Nie mam zdania
6.94%

Wszystkich głosujących: 576



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: tubiedronka

w sumie: 119
  • -1

    109. ~  2013-03-30 18:53:31  host: v44-12.opera-mini.net

    107,narazie jak zobaczysz cenniki taryf na stronach netowych 4 sieci z salonami to zobaczysz,że chyba jeszcze długo ludzie poczekają na 19 gr za min w PLAY karcie bo w abonamencie już jest i w 3 sieciach w abonamencie i karcie,jak narazie sądząc po cennikach to wygląda jakby 3 stare sieci robiły łaskę że dostąpisz zaszczytu dzwonienia za 30 gr, 39 gr, 49 gr, jak takie są stawki w ofertach,które są teraz to jakoś trudno uwierzyć,że te sieci obniżą stawkę do 19 gr, no ale biedronka może odebrać klientów ze zbyt drogich ofert więc wszystko możliw,tylko kto z ludzi wie o tym,że jest taka oferta to też jest ważne

  • -1

    110. ~  2013-03-30 19:01:42  host: 89-66-100-16.dynamic.chello.pl

    @109, coś tak sie czepił stawek po abonamencie? Przecież przy obecnych ilościach minut w abo ma to niewielkie znaczenie. Jeżeli za 50-60zł w abo z telefonem mozna mieć 1000minut + sd w sieci to stawka poza abo mało kogo interesuje

  • 0

    111. ~Słoneczny  2013-03-30 19:16:29  host: 89-78-97-216.dynamic.chello.pl

    @109. Obserwuje rynek telko od lat i wiem, że zmiany przychodzą szybciej niż się tego spodziewamy. Dwa lata temu nikt nawet nie pomyślał, że można dać w ofercie na kartę pakiet nielimitowanych sms. Rok temu nikt nawet nie dopuszczał myśli, że gdziekolwiek w ofercie na kartę może pojawić się stawka 19 groszy poza promocją. Niech się tylko operatorzy pozbierają z przetargami i częstotliwościami. Poukładają własne klocki, to i z ofertami ruszą z kopyta.

  • 0

    112. ~mariano  2013-03-30 19:33:24  host: user-31-175-59-172.play-internet.pl

    Wiecie co? TuBiedronka sprzedaje doładowania tylko w swoich sklepach. Po pierwsze. Po drugie dział windykacji im niepotrzebny jak w przypadku pospaid, a w przypadku operatorów świadczących usługi prepaid ile procent (nie licząc vatu) trafia do operatora? Dlatego operatorzy wolą zrobić akcje przez Facebook i sprzedać doładowania, niż dać kasę pośrednikom ( tu praktycznie niezauważalny koszt pośrednictwa %)

  • -1

    114. ~Słoneczny  2013-03-30 21:18:57  host: 89-78-97-216.dynamic.chello.pl

    @113. Oczywiście, że Witucki ma dużo racji. Usługi telekomunikacyjne muszą w przyszłości kosztować drożej niż teraz, bo z samych sztuczek operatorzy długo nie pociągną - następne pokolenia całkiem dobrze sobie z nimi poradzą. Ale to drożej, wcale nie musi oznaczać podwyższania cenników, tylko na przykład kasację roku ważności konta w prepaidach i wyłączanie kart śpiochów. Dodatkowe płatności za usługi - zmiany taryf, odsłuchanie poczty głosowej, sprawdzanie salda konta. Wyższe nominały minimalnych doładowań, mniejsze bonusy, skromniejsze pakiety, etc etc. Niby szczegóły, ale globalnie ARPU rośnie. Zarysy tego w którym kierunku to ma iść już powoli widać. A Witucki głupi nie jest i też po części blefuje....

  • -1

    115. ~?  2013-03-30 21:46:00  host: aeod252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A czy wy wszyscy prowadząc firmę chcielibyście być traktowani tak jak operatorzy? Po pierwsze obniżkę kosztów wymuszają klienci, po drugie obniżkę kosztów wymuszają regulatorzy rynku i komisja europejska po trzecie nakładane są systematycznie kary za nie realizowanie widzi mi się organów państwowych i po piąte widzi mi się klientów, które też ogranicza przychody operatorów i wreszcie konkurencja, która jak Play wprowadza no limit czy też jak Plus LTE. A jakoś po pierwsze trzeba się utrzymać trzeba utrzymać całą sieć sprzedaży, obsługi klienta i wreszcie konserwację i funkcjonowanie przekaźników. Dlatego zgadzam się z Wituckim, że mimo iż z mojego jako klienta punktu widzenia jest to niekorzystne usługi muszą kosztować drożej, inaczej spowodujemy kryzys na rynku telekomunikacyjnym. Przesycenie rynku kartami sim i internetem mobilnym jest ogromne i operatorzy muszą skupić się na poszukiwaniu innych źródeł przychodu. Na oferty już długo nie powalczą. chyba że dadzą no limit za złotówkę przez 6 m-cy np. ale to uczyni ich działalność nieopłacalną. No limit z resztą już ją po mału taką czyni.

  • -2

    116. ~JustMe  2013-03-30 23:28:29  host: cpc43-wolv14-2-0-cust146.16-1.cable.virginmedia.com

    Biedronka? Jaki kraj taki operator. Czytałem tu kiedyś ze Virgin to lipa i za cienki jest, a tu proszę, takie zainteresowanie ofertą dyskontu. Nie kumam

  • 0

    117. ~mariano  2013-03-31 00:57:22  host: user-31-175-59-172.play-internet.pl

    Bez twardych danych trudno nam dyskutować, twarde dane, wykresy mają "ci na górze" my możemy na jakimś tam małym poziomie analizować. Z danych, które są dostępne na telepolis widać, że rok 2007 był bardzo dobry dla operatorów, już wtedy mieli 41,5 mln kart sim (ile aktywnych naprawdę nie wiadomo, ale to inny problem od lat) Na przykładzie polkomtela miał on wtedy 6,5 mld obrotu, po 5 latach obrót wzrósł do 7,113 mld. Przy czym w 2011 było więcej. Rośnie ilość kart sim zmienia się ARPU, a zyski są podobne. Do czasu, ale dlaczego zyski są podobne? Choćby na przykładzie samych słuchawek subsydiowanie współczesnych telefonów to mit, i nie ma się co dziwić, w abo za 30 zł nie będzie już telefonu wartości 600 zł za 1 zł. Operatorzy przez te wszystkie lata robili co mogli aby zwiększać bazę klientów, obrót a i de facto zysk, ale wiedzą doskonale, że kiedyś ten system się zawali. Nowe pokolenie to nadzieja Play, ale jak ktoś zauważył to pokolenie myślące, liczące, które szybko może zmienić operatora. Play dziś sprzedaje marketing nie taryfy, taryfy abonamentowe są mało przejrzyste. Zresztą pisał o tym Witek w przewidywaniach na 2013 r, że tak się stanie. 8 lat temu ludzie przedłużali umowy, inni mówili nie przedłużajcie teraz, teraz kiedy najbardziej spadnie, 7 lat temu to samo, itd, i dziś słyszę to samo nie przedłużajcie umów będzie jeszcze taniej. Z punktu widzenia klienta naprawdę się cieszę, tylko czy za parę lat temu ten biznes będzie jeszcze działał? Usługi dodatkowe, świadomość, nowe pokolenie to wszystko może zburzyć dodatkowy zysk (który jest głównym) Chętnie bym na ten temat przeczytał felieton Witka, ale coś dawno nie piszę on. Tak przy okazji Witku ile kosztuję dziś opłata do UKE za jeden numer, którą ponosi operator? ostatnio byłem świadkiem jak w pobliskiej kolekturze toto lotka facet poprosił o zestaw startowy, pani w punkcie

  • -1

    118. ~mariano  2013-03-31 00:59:05  host: user-31-175-59-172.play-internet.pl

    spytała jaki, on odpowiedział że najtańszy. Sprzedaje na szybko samochód, w dobrej cenie, i nie chce żeby mu dzwonili później jeszcze przez miesiąc. Tak też się tworzy statystyka, w sumie nie dziwie się, iż tak ludzie robią.

  • -1

    119. ~Słoneczny  2013-03-31 01:24:33  host: 89-78-97-216.dynamic.chello.pl

    @116. No widzę, że nie kumasz. Zainteresowanie jest duże bo "tuBiedronka" to kukiełka, którą macha PTC, czyli jeden z liczących się operatorów w Polsce. Ta oferta zapewne będzie dla nich małym barometrem, dzięki któremu będą wiedzieli jak układać w przyszłości inne oferty. Natomiast Virgin to samotny biały żagiel, który ma ograniczone fundusze praktycznie na wszystko.

  • -1

    120. ~  2013-03-31 07:32:44  host: ip-84-39-175-215.free.aero2.net.pl

    @116, słoneczny juz ci wyjaśnił a ja tylko dodam, w czym jest lepszy tesco mobile, Aldi, czy virgin, że czepiasz sie tuBiedronka i kraju polskiego? Biedronka jest obecnie najpręzniej rozwijającą się firmą handlową. Widziałem twoje komentarze i miałem cie za bardziej myślącego człowieka.

  • -1

    121. ~  2013-03-31 07:34:22  host: ip-84-39-175-215.free.aero2.net.pl

    c.d. 120, jak będzie operator miał bardzo dobrą ofertę, to może sie nazywać dowolnie byle by nie obrażał swoja nawą nikogo.

  • -2

    122. ~  2013-03-31 10:59:19  host: CMPC-089-239-088-092.CNet.Gawex.PL

    Myślę że jeśli Sir Richard Branson by swoje całe imperium Virgin poświęcił telekomunikacji to mógł by wciągnąć takiego T-Mobila dziurką od nosa, facet ma w głowie tyle pomysłów że T ze swoimi durnymi pomysłami w PL. jak opłaty w pre paid za praktycznie wszystko oprócz wzięcia komórki do ręki , wygląda jak oferty operator z trzeciego świata .

  • -1

    123. ~  2013-03-31 12:06:26  host: 89-66-100-16.dynamic.chello.pl

    122, Virgin PL ma niewiele wspólnego z Bransonem. W PL jest to franczyza. Dobrze napisałeś "jakby poświęcił" - wiadomo, że nie poświęci, bo to biznes już mocno wyeksploatowany i na nowych graczy nie ma juz miejsca.

  • -2

    124. ~  2013-03-31 19:32:32  host: host-89-230-79-248.rzeszow.mm.pl

    123 haha ale biznesmen jesteś, Balcerowicz to mała pesteczka przy Twoich teoriach ...hahaha Nie ma miejsca haha jak to zmierzyłeś?? Nobla masz z matematyki jak nic!!

  • -1

    126. ~  2013-03-31 23:34:13  host: cyrax.core-1.jd.gurutek.biz

    117, jak się konsultantom nie opłaca branża komórkowa to może przyszedł czas na zmianę branży, system luksusowego korzystania z komórki i w ogóle system w którym komórka jest luksusem oby nigdy nie powrócił, w wielu krajach rozwiniętych komórka służy do codziennego użytku, w Polsce niestety jeszcze nie bo ceny do PLAY takie sieci jak O czy T nie obniżają wszystkim z automatu tylko tym, którzy sami się o to postarają, czyli jest jasny sygnał, że dalej chcą skubać klientów choć te sieci same płacą mniej za połączenia do PLAY od kiedy UKE obniżyło stawki MTR do PLAY, jak ten system ma na tym polegać, że komórka to luksus i płać człowieku minimum 1 zł za minutę rozmowy w sieci, poza sieć 3 zł za minutę i 60 gr za jednego sms to taki system musi się zawalić, już ludzie wolą kupić ofertę na kartę i telefon na wolnym rynku, żeby mieć normalne oferty, nikt rozsądny nie chce telefonu za 1 zł w abonamencie 30 zł ale niech te telefony nie kosztują 1 000 zł i więcej tylko niech te sieci sprowadzą takie telefony, które będą kosztować normalne pieniądze np. 50 - 100 - 150 - 200 zł, a nie 1 000 zł czy około 2 000 zł albo jeszcze więcej bo sieć musi sobie doliczyć jeszcze za prestiż a to, że klient decyduje się na płacenie i korzystanie z usług sieci przez przynajmniej dwa lata się nie liczy to idzie taki klient do MediaMarkt czy innego Saturna czy jeszcze gdzieś indziej kupuje telefon taniej niż w sieci komórkowej z gwarancją bez sim locka,po cenie tańszej niż w sieci komórkowej z umową tylko, że bez umowy w takim sklepie kupuje i starter na kartę i ma zestaw do rozmów po np. 13 gr za minute do każdej sieci, problem w tym, że sieci nie doceniają lojalności klientów, jak ktoś się wiąże z siecią to powinien mieć jakieś lepsze warunki niż ludzie kupujący telefon na wolnym rynku, a niestety nie zawsze tak jest, nie piszę tu tylko o abonamencie który sam napisałeś, piszę o ka

  • -1

    128. ~  2013-03-31 23:50:09  host: cyrax.core-1.jd.gurutek.biz

    117, co z tego, że jest jakaś opłata za jeden numer od sieci komórkowych do UKE ? jak ktoś ma więcej numerów np. abonament i na kartę, z czego z abonamentu krzysta więcej i daje zarobić sieci to sieć ma zarobek i ten zarobek, który ci którzy korzystają z abonamentu pokrywa opłatę za inny numer albo numery, który mają na kartę dla pakietów albo dla dzieci, do alarmu samochodowego który dzwoni i informuje o próbie włamania, zastosowania kart sim są różne i nie można tak wąsko patrzeć, że jest opłata za numer bo ta niewielka opłata może być pokrywana z zysku sieci np. z zysku z rozmów ponad abonamentem albo z zysku z abonamentu, chyba nie myślisz, że sieci na abonamentach i minutach wliczone w te abonamenty czy stawkach za minutę rozmowy w ofertach na kartę nie zarabiają, oczywiście, że zarabiają, a jak zarobki dla sieci są małe to proponuje zamknąć część salonów, jeśli to będzie za mało to sieć może przejść na model sprzedaży wirtualny, że klient zamawia przez internet, dostarcza kurierowi ksero dokumentów albo wcześniej wysyła skany zanim sieć wyśle kuriera, oczywiście zanim zamówi cokolwiek zgadza się klient na sprawdzenie czy zalega z płatnościami i sieć nawet wirtualnie może sprawdzić sobie czy warto wysyłać klientowi telefon z umową czy nie, tak samo jak to dziś robią eShop-y każdej sieci, w takim modelu cena za minutę i abonamenty czy oferty na kartę nie muszą być wysokie.

  • -1

    129. ~  2013-03-31 23:56:17  host: cyrax.core-1.jd.gurutek.biz

    117, taki T wprowadziło że klienci prywatni nie mogą przez APS przedłużyć umowy tzn mogą zawrzeć umowę ale na telefon muszą czekać aż przyjedzie kurier, to równie dobrze bez salonu mogą przedłużyć umowę telefonicznie albo przez internet, tak samo kurier dostarczy telefon z tą różnicą, że z umową, ale to niewielka różnica jeśli ktoś jest zdecydowany na korzystanie z usług sieci, a co do telefonów za 1 zł to miej pretensje do samych sieci komórkowych, że przyzwyczaiły ludzi, którzy się nie znają na marketingu, ludzi starszych, ludzi którzy się nie interesuja ofertami za bardzo, że telefon jest za 1 zł, temu wszystkiemu są winne sieci komórkowe i reklamy w których ludziom pokazują że telefon jest już za 1 zł, nie popieram bezmyślności ludzi ale rozumiem, że ludzie mogą nie rozumieć, że telefonu za 1 zł nie dostaną w każdej taryfie bo w reklamie jakoś sieci specjalnie nie mówią w jakiej taryfie z jakim abonamentem płatnym co miesiąc telefon jest za 1 zł, więc ja się takim ludziom nie dziwie, dziwie się tobie, że używasz tego jako argumentu skoro to sieci kreują rynek i to do sieci te pretensje możesz kierować, nie do ludzi, którzy tylko gdzieś zobaczyli reklamę w której nie było za dużo szczegółów napisanych.

  • 0

    130. ~spustu  2013-04-04 16:10:54  host: evb180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moim zdaniem heyah i play mają lepsze. mógłby mi ktoś pomóc w sprawie nokii n95? http://zapytaj.onet.pl/Category/017,008/2,24102820,Ktory_telefon _lepszy.html błaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagam. pzdr :)

  • 0

    131. ~jacek  2014-08-01 20:12:59  host: n15-01-02.opera-mini.net

    *** z taka biedronka rozmawialem 5.17sek. a *** naliczyl 7.56 sek ciekawe gdzie jest to niby 19 gr. za min. dzw. do konsultanta 11 min.i slychac tylko melodie zlodzieje piers.....

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-61-134.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet